Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Graveheart heeft helemaal gelijk

    Er zijn echter wel bedrijven geweest ... die mensen op een reserverings lijst hebben gezet ... die mensen krijgen een probleem
     
  2. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een preorderkit.
    Xbox 360 afbetaald op http://zuiderpark-computers.nl online shop (goede service heb daar ook mijn JAP psp gekocht).
    Zou het ook zo zijn als je hem online hebt besteld dat ie er dan is op de releasedag? Dan zouden ze de order al op 30-11 of 1-12 moeten verzenden. Zullen ze dit doen of mogen dat dat niet van MS opdat de release op 2-12 is? Hebben meer mensen de 360 online besteld?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, maar die mensen hebben geen pre-order kitje.
    Wel lullig voor ze, maarja.

    /edit :

    Voor zover ik weet, krijgt bijna iedere winkel / shop, de 360 games, accesoires en hardware op 01-12-05 binnen.
    Dus dan word het gelijk die dag nog verzonden, als het goed is.

    Ik hoop toch wel dat mijn Kameo er vrijdag is... :)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen zullen hun 360 wel krijgen van dat bedrijf, alleen niet (allemaal) op 2 december *). Maar bij zo'n reserveringslijst is ook niets beloofd. Zo heb ik geen pre-order kit maar ik was wel zo vroeg met reserveren dat ik wel zeker ben van een 360 (al is het misschien een core)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De mensen met een Pre-order kit ... krijgen op 2 december een xbox 360 ... andere niet ... Bron: Microsoft

    De winkels die geen A of B winkel status hebben .. krijgen mogelijk helemaal geen xbox 360 (lees kleine game shops)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dus dat er helemaal geen core systemen verkocht in Nederland. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. En waarom wordt dan al die reclame gemaakt in de blaadjes van winkels die de 360 verkopen?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus een Bart Smit krijgt geen Xbox360 units binnen? Want die doen niet aan pre-order kitjes, wel aan reserveringen... Denk niet dat een winkelketen als BS een C-status hebben hoor....
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die krijgt wat er over is denk ik en dat hangt van stad naars tad af ik denk dat je het best af bent bij BS in de grotere steden (vergeet V+D niet en dyna byte die krijgen ze ook).
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar fardo laten we nu wel zijn.
    Dit is toch een totale aanfluiting.
    Ik zeg het nogmaals het is geen wereldwijde release, maar een xbox360 op bestelling.
    En dat is makkelijk verkopen voor ms en zo drijven ze de overhypte 360 nog een beetje op
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Er is niets over volgens de informatie van Fardo! Dus krijgen dat soort winkels geen units.. Dat zou best eens kunnen.
     
  11. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo weet je dit zeker? Naar mijn mening is het zo dat kleine game shops minder (ook naar verhouding ) krijgen dan grote bedrijven maar niet dat ze nix krijgen mogelijk
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een reservering staan bij de BS die mij keer op keer verzekeren dat zij hem gewoon binnenkrijgen.
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Al lijkt me dit heel onwaarschijnlijk (wat ik niet van je gewend ben :) ), wil ik die bron wel eens zien.

    En hoe zit het dan met een winkel zoals MediaMarkt?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Mediamarkt verkoopt pre-orderkitjes dus die krijgen geleverd. Het gaat meer om een winkel als BS... Een grote keten als BS zou dus geen enkele unit geleverd krijgen volgens de informatie van Fardo, en dat geloof ik niet helemaal.
     
  15. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, Bart Smit heeft ook pre-order kitjes gekregen van MS allen hebben ze die nooit in de winkel gelegd omdat ze mensen niet vooruit willen laten betalen.
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de Mediamarkt gereserveerd. Daar konden ze me donderdag nog bevestigen dat ze 16 consoles ter beschikking kregen. Al wisten ze nog niet of dat 16 premium pakketten werden of 8 core en 8 premium. Inclusief pre-order kits stond ik 12e op de lijst dus werd ik verzekerd van een 360.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zou dus goed nieuws zijn voor mij haha...... Dat betekent dat ik hem dus wel zou krijgen. Ik ben benieuwd.
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik geloof er ook niks van dat Bs geen Xboxen zou krijgen, als het wel zo is dan kunne ze toch behoorlijk wat schade eisen kunnen verwachten , oke misschien wat ver gezocht, maar ze adverteren ermee dat je verzekerd van een xbox bent als je hem daar had gereserveerd, dus lijkt mij allemaal onzin dat de bs geen xboxen geleverd zouden krijgen
     
  19. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een ander site lees ik net:
    Today Chris Lewis hinted that the rumors of UK gamers getting 300,000 Xbox 360’s is not far of the truth. He also said that Microsoft look to sell all the 360’s on launch day, like we were surprised with that comment.
    With only 300,000 units it can safely be said that the 360 is now a rarity, with many thinking Microsoft have purposely created a shortage so they can control their stock, but many think it would have been smarter to sell as many as possible before the PS3 starts to pick up steam.

    Now with the shortage, people have gone to extreme measures just to get one of the new consoles, including gun raids and paying ridiculous amounts on eBay. No matter how you get a 360 you will love it until the day it dies.

    Bron:http://www.planetxbox360.com/


    Denk dat sommige sites dit verkeerd hebben opgevat en dachten dat dus heel europa er maar 300.000 krijgt inplaats van 300.000 voor de UK!!
     
  20. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n pre-order kit ben je toch wel zeker van een PREMIUM editie of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina