1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de BS adverteert en vervolgens ook nog een telefonische bevestiging geeft denk ik niet dat ze geen xboxen geleverd gaan krijgen.
     
  2. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig heb ik gewoon een pre order kit bij nedgame dus maak me niet druk
     
  3. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een preorder kit bij intertoys (tsja da was de enigste winkel die er nog een had)
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd het feit alleen al de Bs dus telefonisch contact zocht om de bestelling te bevestigen zegt al genoeg lijkt mij, en als je vroeg zeiden ze dat het goed kwam en dat je hem dus op 2 december zou krijgen, dus ik maak me eigenlijk ook helemaal niet druk
    Nogmaals zou heel dom zijn van Bs mochten ze geen xboxen geleverd krijgen om er wel mee te adverteren!
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je gelijk Vassie. Ik vond 300.000 voor heel Europa terwijl Amerika er toch veeeeeeel meer had (weet het aantal niet).
     
  6. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gepreorderd bij PLayz2B en kan hem waarschijnlijk donderdag nacht ophalen!!!!!_O_


    Pieter als je dit leest zorg je dat het bier koud staat?
    Hebben we wel verdiend na zo lang wachten.
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat ze telefonisch contact opnemen zegt niks.
    Ik heb wel vaker bij bs online besteld en bij de eerste bestelling nemen ze altijd contact op.
    Maar daarna doen ze dit niet meer omdat ze dan al de gegevens gecheckt hebben.
    Ik weet niet of je al vaker daar wat besteld hebt
     
  8. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee heb daar nooit eerder wat besteld , maar het ging hier ook om het gene dat het vast wel goed zou komen dat iedereen die via de bart smit besteld heeft ook wel eentje krijgt lijkt mij? tenminste als je op tijd bent geweest *)
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan nog.. sinds vandaag staat er op de BS site dat er geen premium paketten meer te bestellen zijn.. lijkt me vrij duidelijk dat ze dus wel een beperkte voorraad units van MS gaan ontvangen.. En gelukkig was ik op tijd met bestellen :)
     
  10. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop het voor je*)
     
  11. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En ik ook (hopelijk :) )
     
  12. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    De man die ik vandaag aan de lijn had vertelde mij dat als je de Xbox zaterdag voor 5 uur 's middags (ongeveer) besteld had, dat je dan wel goed zat. Daarna gaf ik mijn ordernummer door en hij verzekerde me een Xbox en zei dat alles goed zou komen. Dat stelt mij al behoorlijk gerust ;)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik sprak zojuist een vriend van me die bij Dixons werkt (de dixons waar ik mijn pre-order kit heb gehaald) en hij wist mij het volgende te vertellen:

    -Nederland krijgt 4500 Xboxen
    -De winkels zijn nog niet geleverd, gebeurt waarschijnlijk pas vrijdag (is ook nog niet zeker aangezien Microsoft Nederland zelf de 360's ook nog niet heeft). Tevens zij hij dat er nauwlijks tot geen Xbox 360's in de losse verkoop gaan, omdat er zo'n groot tekort is.

    Ik weet niet wat waar is, maar laten we hopen dat die dingen er 2 december zijn.
     
  14. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    4500 t klint raar maar miss zit er toch wat waarheid in.
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor 5 uur?? mm dan zit ik denk ik wel goed! kan misschien 5 minuten gescheeld hebben maar was wel tegen een uur of 5 dat ik hem besteld heb.
    Kreeg zaterdag tegen half 5 een mailtje dat ik hem kon bestellen omdat ik hem daar al gereserveerd had, dus dat zit denk ik wel goed
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat dacht ik eigenlijk ook.
    Van de PS2 waren er toen 5000, dus zou best kunnen.

    Dit alles komt trouwens van mijn vriend's baas, die iemand van Microsoft Nederland heeft gesproken.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  17. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou betekenen van 25% van de forumleden op dit forum maar aan een xbox 360 kunnen komen... lijkt me toch wel heel erg weinig :|
     
  18. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds aan het discussiëren over BS zie ik.

    Ik zal het nog één keer duidelijk uitleggen:

    BS heeft in totaal een paar duizend pre-orderkits binnengekregen. Een gedeelte daarvan is naar hun externe game-afdeling gegaan, E-plaza. BS zelf heeft er voor gekozen om geen pre-orderkits in de filialen te verkopen, maar alleen met reserveringslijsten te werken. De reserveringslijsten zijn gewoon vervangers van de pre-orderkits die ze binnen hebben gekregen.

    De pre-orderkits worden niet daadwerkelijk verkocht. BS houdt er niet van om mensen voor af al een klein gedeelte van het bedrag aan te betalen. Deze constructie gebruiken ze alleen voor hun externe game-afdeling E-plaza.

    Als BS dus geen 360's zou binnenkrijgen, zou dit ook zware gevolgen hebben voor E-plaza. E-plaza is afhankelijk van de 360's die BS binnenkrijgt op hun distributiecentrum. Dit betekent: Als er geen 360's voor BS zijn, dan zullen er ook geen 360's voor E-plaza zijn.
     
  19. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds aan het discussiëren over BS zie ik.

    Ik zal het nog één keer duidelijk uitleggen:

    BS heeft in totaal een paar duizend pre-orderkits binnengekregen. Een gedeelte daarvan is naar hun externe game-afdeling gegaan, E-plaza. BS zelf heeft er voor gekozen om geen pre-orderkits in de filialen te verkopen, maar alleen met reserveringslijsten te werken. De reserveringslijsten zijn gewoon vervangers van de pre-orderkits die ze binnen hebben gekregen.

    De pre-orderkits worden niet daadwerkelijk verkocht. BS houdt er niet van om mensen voor af al een klein gedeelte van het bedrag aan te betalen. Deze constructie gebruiken ze alleen voor hun externe game-afdeling E-plaza.

    Als BS dus geen 360's zou binnenkrijgen, zou dit ook zware gevolgen hebben voor E-plaza. E-plaza is afhankelijk van de 360's die BS binnenkrijgt op hun distributiecentrum. Dit betekent: Als er geen 360's voor BS zijn, dan zullen er ook geen 360's voor E-plaza zijn.
     
  20. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ik voor 9 uur sochtends voor de deur gaat staan bij bs. zou ik dan een xbox 360 hebben denken jullie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina