1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, wat je maar leuk vind.

2. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach iedereen zit al zo in spanning en jij gaat ons ook nog eens bezeiken..:mad: ;)

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ha-ha-ha.. wat een grap |:-

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal hier vrijdag flink worden gepatst :p

5. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed als ik em toch eerder heb laat ik het weten

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En dan gelooft men je niet meer. :)

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wat miss wel kan is dat winkels preorderkitjes verkopen en dat ze dan wel zoveel 360 's krijgen maar dat het niet allemaal premium systems zijn...

8. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te zien hoe druk het nu is op het forum zo vlak voor de release!

9. Control J

Control J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order kitjes van Microsoft zijn alleen voor de aanschaf van een premium system ;)

10. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, gewoon een hele Heerlen-colonie hier! ;)
    Logisch dat die dingen schaars zijn in de dorpen :)

11. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik bang voor ben is dat degene die werkt bij Intertoys (enige winkel met nog pre-orderkits) zomaar mijn xbox360 aan iemand verkoopt...

Had eigenlijk 2 december vrij genomen, maar vorige week bleek dat ik die ochtend een cursus heb die ik nie kan missen..

Wat zouden jullie doen om zeker te zijn van mijn 360?

12. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we zijn geen dorp (100.000 inwoners), maar de stad wordt wel bestuurd als een dorp. De gemeenteraad is bagger hier.

13. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    hap hap hap, etenstijd ;)

14. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon donderdag aan het eind van de dag langsgaan.
    vuilniszak mee en vragen of je hem al meekrijgt, wanneer ze zeggen dat dat niet mag, komt de vuilniszak naar boven...""ooh dan vertel ik het niet door en niemand ziet het ;) "" dat doe ik al jaren met console-releases en het lukt altijd...

15. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    En vervolgens M$ bellen en zeggen dat je hem eerder gekocht hebt en zeggen waar enzo..krijgen ze dikke boete! O-)

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik noem 100.000 geen dorp ........Breda (Stad & gebied) met zo 300.000 inwoners (ik bedoel Breda + Buur Gemeenten als Oosterhout , Etten Leur ...die beide soon opgehapt woorden) zal strakjs wel een van de grootste steden bij de grens woorden , alleen Tilburg & Eindhoven groeien sneller :p

17. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk, een les topografie.

Laatste keer off-topic: Heerlen zal over een tijd ook niet meer bestaan, zal allemaal parkstad worden, met Kerkrade, etc. Bij elkaar 350.000 inwoners. Maar boeit allemaal niet.

Terug naar de Xbox 360

18. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ff bij de Free Record Shop verhaal wezen halen over hoe het er aan toe zal gaan op 2 december.

Meteen nadat ik het woordje Xbox360 had gezegd vroeg de verkoper of ik wel een bonnetje had van de pre-order.

Gelukkig heb ik die en dus verzekerde hij mij dat ik hem 2 december kan ophalen....
    Ik denk dat sommige zich te druk maken en dat de Pre-Order kits wel degelijk serieus worden genomen.

Mensen zonder pre-order kit is een ander verhaal ... die moeten gewoon zorgen dat ze voor openingstijd voor de deur staan en hopen dat ze een X in handen kunnen krijgen.

19. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep vandaag langs de E-plaza in Maarssen, ff kijken hoe laat ze vrijdag open zijn. Krijg ik als antwoord "9:00 uur" en gelijk daar achter aan "je komt zeker voor de nieuwe Xbox360" Yup daarom informeer ik ff. Krijg ik als antwoord "je wordt van tevoren gebeld want ze komen op de vrijdag pas binnen, anders sta je mogelijk voor nop om 9:00 uur voor de deur" Ik heb een pre-order met aanbetaling gedaan van 40euro. "Ooh we bellen je eerst op en daarna is het beter om te komen".

Ik ben wel verbaast???:confused: Vrijdag komt het pas binnen, dat kan wel eens leuk worden. Mensen dringen voor de deur, gaat de deur open. Personeel plat gelopen en dan gaan vertellen dat ze levering nog moet komen, HAHAHAHA8) Ik denk dat ze de vrachtwagen beter op een geheime lokatie moet lossen:D

20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat ze die xbox360's pas op vrijdag krijgen is absoluut niet waar... Is een algemeen bekend verhaal dat dat altijd iedereen wordt voorgehouden! Die xbox krijgen ze gewoon op 1 december of misschien al morgen of overmorgen... Je denkt toch niet dat microsoft in staat is op 2 december 300.000 xbox-en in europa uit te leveren...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina