1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, die 300.000 zijn voor het Verenigd Koninkrijk. Lees dit artikel maar eens, http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=573. Is een fout gemaakt door een aantal Nederlandse sites.

2. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat je daar werkt??? en ik heb het niet over heel Europa, het gaat om de E-plaza. Volgens mij is het zo gepland dat er niet iemand een week van tevoren thuis aan het gamen is.:{

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ey ik heb hem ook gepreordered bij de eplaza maarssen, sta als eerste op de lijst:D
    wilde er ook om 9 uur heengaan maar als het waar is wat ze zeggen (ik denk persoonlijk dat ze dodnerdag al komen) moet ik toch maar op hun belletjes gaan wachten ben ikbang...
    ze verwachten er trouwens 60 te krijgen wat me erg overdreven lijkt gezien de mediamarkt misschien net de helft krijgt...

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  4. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren heel wat mensen voor mij toen ik het formuliertje invulde:eek: dus ik wacht af. Ik heb er vertrouwen in, dit gaat helemaal goed komen aanstaande vrijdag.

5. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, al een tig aantal uren geen flames/roddels/suggesties...kom op nou!

Ik denk dat de levering inderdaad vertraagt wordt door de havenstaking van Smit in Rotterdam...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope de Xbox 360 zijn al lang in Nederland .. en de meeste zijn overgevlogen

7. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Het slechte weer draagt ook niet bij aan een tijdige levering. Schiphol cargovluchten zijn tot nader order aan de grond gezet.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Slechte weer was al 3 dagen geleden en dat was maar 1 dag. Dus niks om zrogen over te maken. Ik weet zelfs al dat verschillende winkels de consoles zelfs al in hun depot hebben staan.

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was sarcastisch bedoeld als roddel omdat er al zolang geen roddel meer is geweest :cool:

10. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    een vent naar mijn hart! ;)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb trouwens wel gehoord dat mensen hun adapter aan een touwtje moesten ophangen omdat deze te snel zou overhitten. MS had gezegt dat zodra de nieuwe adaters er waren er gratis een nieuwe geleverd zou worden...

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk zie je nou wel Ms levert goede service

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed. Heb je daar ook bronnen van?
    Denk er wel ff aan dat we hier in Europa andere adapters krijgen dan in Amerika. Misschien krijgen wij helemaal geen problemen.

14. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog, er zijn ook al mensen die alleen nog met handschoenen aan spelen omdat de accu van de wireless controller ook oververhit kan raken.

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol

16. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    lol, kevlar handschoenen?

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mezelf eigenlijk nog afvroeg.
    Hoe zit dat eigenlijk bij de wireless controller met de batterijen.
    Zitten die erbij of moet je die los kopen.

18. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    leveren zij die touwtjes dan?

19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je er een losse accu bij moest kopen of "normale AA" baterijen er in moest doen, maar weet het niet zeker

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten 2 losse batterijen bij. Je kunt er een losse accu voor kopen of een play en charge kit waar een accu bij zit. Play en charge kit is een apparaatje dat de accu kan opladen onder het spelen. Daarvoor moet je dan een kabel in de 360 steken (dan heb je dus gewoon een wireless controller). Op de 360 kan gezien worden hoe vol je accu nog is. Zodra deze opgeladen is (of eerder) kun je je play en charge kit weer weghalen zodat je weer verder draadloos kunt games. Het is ook mogelijk om je accu op te laden zonder een play en charge kit maar daarvoor moet je de accu uit de controller verwijderen (dan kun je dus niet spelen :) ). Dit was het wel zon beetje over de wireless controller met z'n batterijen.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina