1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij was toch degene die het niet uitmaakt of je hem wel of niet vrijdag had.
    Waarom bel je dan zowieso met bs en waarom vestig je je hoop op bs online.
    Het maakte je toch niks uit

2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    guys please. ga aub even tegen mekaar halo-en , en daarna tegen de master ( ik dus)

3. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wérd gebeld door BS.

Vervolgens maakt het mij inderdaad niet zoveel uit, maar hoop ik natuurlijk wel dat hij binnenkomt. (dat mag nog wel, hoop ik?)

Daarna heb ik een contact (maatje van school van vroeger) van BS-distributie gevraagd naar de status, puur uit nieuwsgierigheid en om mensen o.a. hier te kunnen vertellen of bijv. E-plaza wel of niet geleverd krijgt...

Tasso, beste vent, niet aan alle acties van mensen hoeft een persoonlijk doel ten grondslag te liggen...

4. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    niks aan de hand en als je goed had gelezen...hou ik helemaal niet van Halo ;)

tasso wil gewoon dat zijn post-aantal hoger blijft dan dat van mij, that's all ;)

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ok pgr 2 dan:p

6. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet eens meer een xbox man ;)

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Godver man door zulke mensen ga je je weer onnodig stressen en druk maken, want ik heb hem bij BS online dus besteld!
    Shit man! Toch maar hopen dat ik hem krijg en het gewoon ( wat ik sowiezo denk) dikke bullshit is wat die ene gozer zei!

8. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je mij bedoelt?
    dan is het helaas geen bullshit.

maar voor BS-online is alles nog mogelijk, daarover was nog niks met zekerheid te zeggen...

9. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit KRIJGT NIET_0/

10. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik heb hem bij Bs-online besteld :) maar zit daar dan zoveel verschil in? O-)

11. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    yep, want e-plaza heeft gewerkt met pre-order-kits en krijgt dus eerst.
    bs-online zeer waarschijnlijk ook, maar eerst e-plaza...

12. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oh dus dan hoef ik me eigenlijk niet zorgen te maken :)

13. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, er is nog hoop idd.
    maar er is al zoveel gebeurd...wees maar blij wanneer je hem in je handen hebt :)

14. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Tsja dat sowieso jah, maar toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat er te weinig word geleverd, maar goed idd we zien het allemaal vrijdag wel

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    bs online krijgt het meeste want dat is gewoon het hoofdgebouw zeg maar, en die hebben een aantal 360 stond het op de site dat ze nog hebben dan krijg je hem vrijdag

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Net bij de Bart Smith geweest en daar zeiden ze dat ze de Xbox 360 net binnen hadden gehad. Ik heb maar niet gevraagd of ze hem ook al verkochten (je weet maar nooit) want mijn pre-order staat ergens anders en mezelf kennende haal ik hem dan toch bij BS en gooi ik dus 40 euro van de pre-order kit weg... Maar goed, ze beginnen dus binnen te komen bij de diverse winkels :D

17. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik blijf ook geloven en de moed houden dat ik hem nog krijg hoor , want ik werd gebeld en werd me verteld dat ik hem op vrijdag thuis kon verwachten , en niet lang daarna stond op de site dat ze uitverkocht waren dus zla wel goed komen

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

zo juist van BS de play and charge kit binnen gehad 2x had 1 x moeten zijn?

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  19. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek zonet op wehkamp waar ik em besteld heb,
    daar is de levertijd inmiddels 5 weken. dus ik bel erheen en niemand daar kon mij vertellen waneer ik hem dus kreeg.
    Toen ik hem bestelde was de levertijd 2 weken, dat betekende toen een week na 2 december "ongeveer" en dat vond ik niet erg..maar 5 weken..dat duurd me toch te lang.. ben benieuwd :mad:

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik sprak zojuist mijn vriend bij Dixons weer.
    Hij belde dat ze afgelopen vrijdag de accessoires al binnen hadden gehad, en dat ze vandaag de 360 binnen krijgen, gelukkig. :)
    Als ze er vandaag niet bij zitten, dan uiterlijk donderdag.

Heb toen meteen de nodige spullen apart laten leggen, aangezien er van alle accessoires maar weinig stuks waren.
    Ze hadden bijvoorbeeld maar 2 play and charge kits!
    Meteen effe eentje apart laten leggen. :)

Wat ik alleen gek vind, de meeste winkels verkopen de accessoires al, maar Dixons verkoopt nog niks. Ze zeiden dat alles pas vanaf vrijdag verkocht mag worden. :confused:

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina