Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Nou boefje daar ga je met je geweldige informatie.
    Wat moeten mensen nu geloven.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Boefje spreekt de waarheid... Ik heb hem gereserveerd in een BS winkel, en die belde mij idd net op dat hij niet geleverd wordt in de winkels. Hij komt dus gewoon echt niet... Voor bestellingen via de site was het niet geheel duidelijk, maar ook grote kans dat er geen leveringen zullen zijn. Microsoft is slecht bezig.. En niet alleen de BS en haar klanten zijn slachtoffer, er gaan er heel wat meer vallen..

3. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook net gebeld door bart smit. hij wordt niet geleverd vrijdag in het filiaal. wel gelukkig door bs online. dus ik heb hem vrijdag

4. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is dat verhaal van lazz dan

5. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx...

Ik hoor heeeel graag welke BS namelijk zojuist wel geleverd heeft gekregen.

Zeg nooit nooit, want sommige BS hebben een "interne" e-plaza-constructie, maar ik kan het mij bijna niet voorstellen...

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gebeld door een grote filiaal in Huizen. gelukkig zei 1,5 uur geleden een medewerker van online dat ik hem 2 december heb (thuisgestuurd)

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    daarom er zijn er gewoon wat die de boel willen verpesten voor een ander! terwijl er niks aan de hand is! ze hebben denk ik wel de boel al in huis want ook zo mijn spullen zijn er al (zie foto!)

t accuutje dat er bij zit weegt best wel wat! overigens

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  8. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    als je zijn post goed leest, levert huizen niet, maar online wel...

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    juist, huizen levert niet, maar bart smit online wel. er staat nu ook duidelijk op de site dat ze uitverkocht zijn

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    yahoooooooooooo.. zonet nog een xbox 360 reserverings pakket gevonden :) yahooooooooooooooooooooooooooo

kwam de warenhuis Huls hier in Doetinche binnen en zag tot mijn stomme verbazing dat achter de toonbank een reserverings pakket stond..

ik: "is dat een xbox 360 reserverings pakket?"
    verkoper : "ja voor de 400 euro versie"
    ik: "Die verkopen jullie nog gewoon? en dan ben ik er zeker van dat ik een xbox 360 heb bij de launch?"
    verkoper: "gaat alles uitleggen, en dan kan je vrijdag of zaterdag je xbox ophalen"
    ik: "ok, doe mij er maar 1"

toen trok de verkoper een grote la open en ik zag tot mijn stomme verbazing dat ze nog 0 reserverings pakketen in die la hadden liggen..
    Dus mensen: spring in de auto en rij zo snel als je kan naar Warenhuis Huls in Doetinchem (gelderland)

*edit*

lol ik post dit bericht en 30min later zijn ze allemaal weg ;P

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  11. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het zit met reserveringen bij free recordshop, ik sta bij onze freerecordshop namelijk op nummer 2 van hun lijst. dammit ik denk echt dat er voor mij geen mogelijkehijd is om nog een xbox 360 te krijgen op 2 december :mad:

12. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de reserverings kit hebt wel ;)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je een pre-order kit hebt .. heb je nix te vrezen .. heb je geen pre-order kit bij de free .. dan heb je een probleem ... de free recordshop heeft ook pre-order kits gehad ... deze gaan voor

14. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb dus geen pre order kitje, want mijn freerecordshop in ijmuiden deed daar niet aan zijden ze :mad:

15. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat ook bij de intertoys dat als je een pre order kitje hebt er vrijdag een hebt. (kan nie wachte)

16. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ;)
    ik heb mijn pre-order kit ook bij de intertoys gehaald, en dan hoor je hem gewoon op vrijdag te krijgen :D

17. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je er op tijd bij zijn. Hier in Amersfoort kregen ze maar 2 pre-order kitjes (waarvan ik er één heb), dus veel Xboxen zullen ze niet krijgen denk ik... :confused:

18. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    helaas, ik heb geen contacten bij de FRS en Intertoys... ;)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Free recordshop heeft een aantal pre-order kits gekregen .. hebben ze geen pre-order kit gehad dan krijgen ze waarsschijnlijk maar 1 of geen premium op de launch datum

20. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er dan de verwachting dat ze wel een core krijgen want anders neem ik die gewoon

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina