1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ook onbekend .. je zult toch nog even een keer langs moeten gaan .. misschien hebben ze nu meer info .. ze moeten nu in iedergeval moeten weten .. hoeveel systemen ze krijgen

2. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Net gebeld, hij legt er 1 apart voor me, vrijdag om 9 uur ga ik hem halen!

3. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    uit den haag helemaal naar doetinchem? damn! ;)

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Dat is idd erg mooi gedaan. Dan wil je echt heel graag. 8)

5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tering he.. ik begin echt beetje pissig te worden op Microsoft.. Wat een gezeik zeg..

Zolang ik niks hoor over BS online, en me bestelling nog steeds op Verwerkt staat ga ik me niet druk maken..

6. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zaterdag van Almere naar Purmerend geweest voor me preoder! Totaal 4 uur reistijd! Openbaarvervoer :mad:

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hehe :) your welcome :)

eventuele bedank berichten kan je naar me PM-inbox sturen :)

8. Ik sprak net een maat van me. Hij stond 2e op de lijst bij Bart Smit Leiden. Een paar dagen geleden was hij nog zeker van een 360 zeiden ze. Maar vandaag werdt hij gebeld met de mededeling dat ze geeneen 360 zouden hebben op 2 dec:{ Maar pas enkele weken later.

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Minder postitief nieuws vanaf het GoT-forum:

"Jaja, er is een te kort aan xboxen bij eplaza.
    Er zijn er 400 te verdelen over 100 filialen volgens een insider.
    Dus iedereen die a.s. donderdag voor half zes gebeld wordt heeft geluk.
    Vermijd eplaza op rotterdam zuid vorlopig maar even..... daar ga ik een kleine verbouwing houden "

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    zojuist langs geweest.. alle pakketjes bij huls in Doetinchem zijn weg :p

Lol, ging snel.. ik post het hier en 30min later zijn 5 pakketjes weg :)

11. Frenky1984

Frenky1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gasten!

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar volg het wel al een paar weken! Ik kom uit de omgeving van Hoorn (NH) maar ik lees bijna niks van mensen die daar een xbox 360 hebben gereserveerd... ik heb zo'n 1,5 maand terug bij de freerecordshop op het Grote noord een pre-orderkit gekocht uit de vitrine _O_ , en er stond er op dat moment ook maar 1.. zijn er gaste die daar ook een pre-orderkit vandaan hebben...?

12. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die een pre-oder hebben bij TGX in purmerend?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Liggen er nou al Play & Charge kitjes in de winkel of niet?

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik maak me nergens druk om. heb je hem besteld bij bartsmit.com en heb je een bevestiging gekregen van iemand aan de telefoon dat je hem vrijdag hebt, dan heb je hem vrijdag.

bartsmit.com heeft weinig te maken met filialen omdat bartsmit.com xboxen naar de filialen stuurt. als je dus via bartsmit.com besteld dan bestel je gewoon bij het hoofdgebouw.

en er staat nu ook al duidelijk op de site dat de premium op is, als ze meer zouden willen verkopen dan ze hebben zouden ze die ene zin er wel op laten staan. bartsmit.com heeft nog wel de core, bestel je die vandaag dan heb je een core vrijdag.

hoop dat vader ik nu een beetje iedereen die bij bartsmit.com heeft besteld gerust gesteld heeft.

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nou zo zeker zou ik niet zijn. als je geen pre order kit hebt kunnen ze ze altijd aan iedereen verkopen. en er lopen genoeg domme medewerkers rond daar bij bartsmit die hem gewoon verkopen en helemaal niet naar lijsten kijken.

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed leest dan lees je dat ik het over bartsmit.com heb. die stuurt dus een xbox 360 naar huis en wordt ie afgeleverd. vrijdag, of zelfs donderdag

ik heb bij de bart smit gewerkt en ik weet wel hoe het daar gaat;)

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik help het jullie hopen jongens, echt waar.. Maar ik ben echt bang dat er heel wat zieltjes gekwetst gaan worden, ook mensen met pre-orderkitjes.... Want die had Bart Smit immers ook, maar geen Xbox-en... En die beruchte mail die zij hebben ontvangen bij de BS, hebben nog wel wat meer winkelketens ontvangen ben ik bang... We gaan het zien de komende dagen.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nogmaals: De Bart Smit winkels krijgen geen xbox-en, dit is een feit en geen roddel. Ik ben gebeld en meerdere mensen (ook in mijn vriendenkring) door het filiaal waar ik had gereserveerd. Zij krijgen niets binnen.

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar zijn er wel 360 games te koop

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MrX van MS Promo Team vertelde mij dit via PM :

"Als je een pre-orderkit hebt, dan is er niks aan de hand. De Bart Smit holding krijgt (voor E-plaza) genoeg units om daaraan te voldoen. Tevens krijgen ze genoeg units om hun online orders uit te leveren. Dat ze er vervolgens geen meer hebben voor hun eigen Bart Smit winkels is hun eigen schuld door veel te lang door te gaan met voornoteren, ondanks onze waarschuwing om dat niet te doen."

Tis dus Bart Smit's eigen schuld dat ze straks niks in de winkels hebben liggen..

Mensen die online via BS hebben besteld, hoeven zich dus net als ik geen zorgen te maken ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina