1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Slecht... Nee, ik vind van niet.
    MS heeft vanaf het moment dat alles rond was, alles op alles gezet om zoveel mogelijk te produceren.

Ik vind dat MS het juist heel goed gedaan heeft.
    Helemaal met een wereldwijde release.

Nee, pre-order kitje = 360 op 2 dec.
    Hij heeft zichzelf, denk ik, op een lijst bij de BS laten zetten.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb een probleempje, ik kan dus aan een pre-order kit komen maar die is wel van e-plaza, ik heb er ook eentje gereserveerd bij de music store. Dus wat moet ik doen, een pre-order kit overnemen van iemand of gewoon die reservering afwachten en hopen op een beetje geluk?

HELP! ;) _0/

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Overnemen! Zodra je er 1 hebt kun je het andere pre-order kitje + kassabon voor die winkel voor het dubbele verkopen ;)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou die preorder kit overnemen :)

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ok thx en aangezien het toch een waarde bon is lijkt het me niet zo'n heel groot probleem mocht die donderdag toch al bij de musicstore zijn ofzo.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja.
    Ik had eerst ook een pre-order bij Bart Smit, totdat ik er achter kwam dat Bart Smit niet aan die pre-order kits deed.
    Ik heb toen meteen Dixons gebeld en die hadden gelukkig nog van die kits, was pas de 2e, dus ik heb geluk gehad.

Maar ik vind het echt schandalig wat er nu met Bart Smit gebeurt.
    Ik vind het ook echt super lullig voor de mensen die er nu naast pissen.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, klopt. Maar de BS had gezegd dat zij wel preorderkitjes hebben, maar deze niet verkopen maar gewoon via reserveringen. En dat zij evenveel reserveringen zullen maken als dat zij kitjes hebben. Blijkbaar liegt de BS dan...

Het slechte vind ik dat als het waar is dat er pas in febr/mrt een nieuwe zending naar Nederland komt. Dat is een beetje laat... Hoe het nu gaat is logisch maar als je vervolgens 4 maanden later pas weer aankomt met een nieuwe levering dan is dat slecht imo....

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  8. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik kreeg dus zonet een maltje van Bs-online

Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
    Deze wordt vrijdag afgeleverd tussen 12 en 6.
    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klantenservice

Dus komt vast goed!! :)

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    verdomd.....het was dus idd al bekend.....nog meer insiders dus bij e-plaza hier hahaha.
    ik hoorde het toevallig vandaag,sterker nog ik hoorde het 2 uur geleden.
    ben het met je eens wat de launch aangaat........slordig in het kwadraat en heel veel teleurgestelde mensen op 2 dec...gemiste kans mickeysoft.

*) morgen iemand met mij een potje pgr3 online spelen???? *)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is idd nep, maar misschien een les om daar voortaan geen spullen meer te halen. Ik haal mijn games en consoles altijd bij "de speciaalzaak" behalve als er een keer een goede aanbieding is. Alles wat ik nieuw haal doe ik dus echt niet bij de BS, Intertoys etc.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hou Marktplaats.nl en Ebay.nl in de gaten zou ik zeggen.
    Geef ook vooral de hoop niet op, en ga bij alle mogelijke winkels kijken voor de 360.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    volgend jaar pas weer leveren?:confused: 1 of 2 weken na de release komt er toch wel weer een nieuwe vooraad?

Edit: en hoe graag ik de 360 ook heb als ik een bod van 1000 euro er op krijg dan weet ik het wel!

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de reservering ben je niet gebonden. Als ze van music store bellen zeg je gewoon dat je hem niet meer hoeft. Die xbox krijgen ze dan toch nog wel kwijt. Met de pre-order ben je tenminste zeker.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien kun je wat met Bullittime88 regelen als hij dat 2e pakketje krijgt :)

15. FabianNL

FabianNL Guest

Jip, in de VS worden er iig elke week nieuwe 360 geleverd, zal in de EU dus ook wel zo zijn..
    Bron: http://www.majornelson.com/2005/11/26/xbox-360-availability/

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wat laat.
    Ik heb al heel wat games besteld via bs online.
    Nou om 9 uur s'ochtends was het er al

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinjooo -> Wat voor mailtje heb je gestuurd naar BS dan? Ik heb gewoon besteld onder rembours en kreeg alleen een bevestigings-mail.. En ik werd gebeld voor controle van gegevens..

En Tasso -> Heb je al je bestellingen vroeg ontvangen van Bart Smit ? Zouden ze eventueel vóór 10 uur kunnen komen ?

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo zou dat laat zijn, ik bedoel ik ben niet de enige die een xbox daar besteld heeft, er zijn meerdere bestellingen, dus dan zal et ook wel wat langer duren voordat ik hem heb ipv als je een game besteld, lijkt mij....
    Of beweer je dat ik hem toch niet krijg via BS-Online?

19. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik heb ook onder rembours gedaan, maar stresserig als ik was had ik ook even een mailtje gestuurd of ik er echt zeker van kon zijn of ik hem vrijdag in huis had en of ze wisten hoelaat ik dit ongeveer kon verwachten ivm werk....

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jongens rustig.
    Ik zeg alleen dat tussen 12 en 6 uur volgens mij een beetje aan de late kant is.
    Anders heb ik ook een probleem want ik ben om 5 uur klaar.
    Mijn ervaring is dat de games die ik bestelde vrij vroeg op mijn werk werden bezorgd.
    Ik word niet meer gebeld omdat ik als vaste klant sta geboekt.
    En als je nog niet gebeld hebben don't panic ze bellen heel soms.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina