1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Woops, ik zie het O-) !!
    En dat van Oblivion heb ik ook al gevonden :p , staat dat de prijs nog niet bekend is gemaakt. Maar dat hij dus nog komt.

Ik bestel gewoon heel de flikkerse boel daar, dus Xbox 360 + 2 games. En dan zie ik hem hopelijk op 2 december hier verschijnen.
    Ik hoop wel dat ik dan thuis ben, als ze komen. Anders moet je hem toch afhalen bij het postkantoor, en dat kan toch pas de volgende dag?!
    Zie je briefje in de brievenbus, "Jah, pakketje Xbox 360 enz. is afgeleverd. Helaas was U niet thuis, maar morgen (zaterdag)kan je hem weer ophalen" 8) !!

Dat zou genaaid zijn!
    Maar met het rooster van NU, ben ik op vrijdag alweer half 11 uit. Dus dan zit ik vanaf 11 uur voor de deur te wachten thuis :cool: !

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Xbox 360 ook online besteld maar ik kan hem 2 december gewoon in de winkel ophalen.

3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie nu dat ik de Xbox 360 + De Rest van de Hardware gewoon in de winkel haal.
    Aangezien ik Online wil betalen, en er dan 22,50 euro bijkomt.
    Ik zie dat ik dan niet VEEL winst maak.
    Dus ik koop de Xbox 360 en zo'n oplaadset gewoon in de winkel :) . De games bestel ik WEL via Gc-shop gek :cool: !!
    Bespaar ik zoveel mee, vooral met Ghost Recon 3. Waarom is daar eigelijk 30% korting op joh?!
    Veel meer dan de andere games.
    Nu hopen dat dit ook met Oblivion is :9 . Want ik wil ze allebei.
    Dus even wachten, tot Oblivion op de Site staat, en dan wordt het bestellen!!

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een gcshop.nl thread geworden?

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nop!
    Sorry, maar hadden het alleen even over het reserveren van de Xbox 360.
    Een optie daarvoor is Gc-shop :) , vandaar even deze posts.
    Maar okey, op de vraag van dit Topic.

Ik heb hem NU gereserveerd _0/

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al gereseveerd sinds de prijzen bekend werden gemaakt, ik heb het gereseveerd bij www.dimplus.nl .

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 ook meteen besteld bij bekendmakting van de prijzen, bij www.replay.nl. Vandaag heb ik 3 spellen bij gcshop besteld: Call of Duty 2 _O_ , Project Gotham Racing 3 :9 en Kameo: Elements of Power :9 samen 165 Euro.
    Xbox 360 399 Euro gold kaart erbij .. Euro kom je toch op een mooi bedrag van iets boven de 600 Euro!!! *)

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop Ghost recon 3 of Battlefield 2 MC erbij

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Voor mij wordt het, de Hardware gewoon in de winkel.
    En Ghost Recon 3 en Oblivion bij Gc-shop erbij bestellen.

Later in het jaar, dan Gears of War natuurlijk erbij :)!

10. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

ik koop de 360 gewoon in een winkel en de games zie ik wel kan sowieso veel kopen want ja als je een leverancier hebt die games(meeste gesealed nog wel en de nieuwste games) voor je kan regelen voor een prikkie dan mag je niet klagen he :)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga de 360 2 december om 12 u halen, met waarschijnlijk ghost recon 3, dan ga ik eindelijk online gaan(eerste console waar ik dus mee online ga:)), en dan kan ik jullie ass kicken met ghost recon 3 :9 :9 , Of tewel samen werken, tegen de bad guys,missies uitspelen,... Oooh, er wachten ons leuke tijden _O_ ,maarja, het hele online gebeuren is nog nieuw voor mij dan he, nog eventjes wennen waarschijnlijk, Nederlandse gamers zoeken(van xboxworld...),...
    Maar het wordt pure fun,dat is toch al een feit _O_ !

12. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens je kan je xbox 360 ook bij GcShop bestellen voor €388,- en €294,-

13. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dus bij de frs besteld en we waren dus de eerste haha
    moesten ze een hele lijst op gaan stellen maarja, dus wij : nu we de eerste zijn krijge we natuurlijk wel wat zekr:p
    dus hij onder de toonbank zoeken kregen we een xbox tas :D lol

14. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    hela dat is leuk, ik wil ook zown xbox tas hebben. :+

15. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gereserveerd ik beb die van 399.99 met HD genomen.
    ik kan niet Wachten tot die uit komt. ik ga PGR3 er zeker bij kopen en Perfect Dark zero ook. en Gears of War en Ghost Recon 3 lijkt mij ook wel cool. en Kameo: Elements of Power ook.

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Ghost Recon

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    komt test drive unlimited niet gelijk met de release uit?
    Denk dat ik een premuim pack pakt met test drive en een stuurtje ofzo
    Das eignelijk wel het enigste boeinde spel:)

18. [NL]Wishmaster

[NL]Wishmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al een aantal weekjes (3 ofzo) gereserveerd bij een kleine winkel bij mij in de buurd en ze waren er al hellemaal klaar voor.

(ik sta als 5de op de lijst dus de kans is groot dat ik hem 2 dec kan op halen en als dit zo is neem ik een dagje vrij van school :D)

19. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Wishmaster: Ik acht de kans niet zoo heel groot want ik denk niet dat elke shop 10 xbox 360's krijgt (5core+5normal)

Ik heb hem inmiddels ook gereserveerd bij GCshop (de normale 388,-) ik ga er alleen niet vanuit dat ik hem via GCshop krijg maar ik sta ook nog op de lijst als nr1 hier bij de Bart Smit in Deventer.

20. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

waarom bestel je hem bij gcshop?? haal je hem daar af of via de post??? joh ik geef jullie een tip sta op 2 december gewoon om 21.30 uur voor de deur bij de media markt en kan er niks misgaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina