1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge voel me bezeikt :'-( Me laatste hoop ligt in het buitenland. Ik woon dicht in de buurt van Duitsland dus een ritje naar de MM in Duitsland is zo gemaakt. Weet iemand of daar ook dat verschrikkelijke beleid van de Pre-order kitjes geldt of dat je ze daar gewoon kunt kopen?
     
  2. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt idd :'-( Heb hem daar ook al maanden gereserveerd staan en nu dit, 3 dagen voor de launch. Heb medelij met mij :'-(
     
  3. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook :confused:
    |:-
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen verschrikkelijke beleid van BS. Met de pre-order kitjes is niks mis. Alleen kreeg je die bij BS niet. Ik zou al eerder aan de bel getrokken hebben als ik jullie was. Iedereen kreeg een kitje mee naar huis dus als ik die niet gekregen had was er al wat aan de hand. Ik denk dat BS dit al heel lang geweten heeft, maar stiekum toch op wat extra 360's gehoopt heeft.
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al games binnen van gcshop? zoals cod2

    Sorry voor ff off-tpic
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vrees dat ook de mensen die online bij bart shit besteld hebben er aan moeten geloven.

    alle orders van de 360 zijn en gaan naar de e-plaza toe.
    e-plaza zal ook zijn eigen klanten teleur moeten stellen want globaal krijgt de e-plaza ongeveer 10 units per vestiging,maar heeft er zelf veel meer op de wacht(pre order)lijst staan......sommige wel 40 pre orders.
    de garantie van omruil binnen 14 dagen(mocht de xbox stuk zijn) kan nu ook niet worden gegeven...er is geen voorraad.

    noem mij maar gek maar waar wilt bart smit in ene xboxen vandaan toveren voor online verkoop als hun deze gewoonweg niet krijgen aangeleverd voor verkoop in hun eigen winkels??
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    een maat van me heeft vandaag nog gebeld, hij zou de 360 gewoon nog binnekrijgen vrijdag.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog heel even wachten :)
    Ben benieuwd wanneer dimplus.nl mij een mail stuurt als bevestiging van pakketverzending :)
     
  9. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    Denk ook dat de online bestellers teleurgesteld gaan worden. Mij werd verteld dat alle 360 idd naar Eplaza gingen. Ik werd ook doorgestuurd naar de Eplaza maar alsof die nu nog een Pre-order kit hebben
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil niemand over de zeik jagen maar ik heb onder eigen ogen een telex gelezen bij e-plaza waarin mijn verhaal van hierboven tot op de letter beschreven staat.


    er is geen voorraad......

    de holding waar oa blokker,bart smit en e-plaza onder vallen hebben het compleet verkeerd aangepakt.
     
  11. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al 10 verschillende verhalen gehoord, eerst zien dang eloven :9
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een telex gelezen.....die was voor mij voldoende
     
  13. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nog langs de BS geweest. Volgens de manager krijgen ze gewoon een aantal binnen vrijdag.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    gebeld en ze zeggen dat ik hem heb vrijdag
     
  15. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof liever mensen van de bartsmit dan mensen op een forum :+

    of ben jij een van de kwade mensen die er geen krijgt en daarom probeert andere mensen geruchten aan te smeren
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het eigenlijk focked op van BS. Want ze hebben zelf gezegd dat ze wel pre-order kitjes hadden maar dat ze klanten niet wouden laten betalen. Nu moeten ze op de blaren zitten. Want geen enkelen BS krijgt een 360. En grote filialen hebben toch al gauw zo'n 20 reserveringen... 20 x 400 + 59.95/69.95 x 1-2-3-4 games x 150 filialen ofzo = heleboel verlies... en nou gaat het met Bart al niet al te goed met de omzetten... Heb er gewerkt, maar ben nooit zo'n fan geweest van hun beleid... Dus jammer voor de klanten, maar lekker voor Bart}:] }:]
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry voor de dubbelpost

    Ben vandaag gebeld door ex collegaas en die hebben een bericht gehad dat toch ect alleen E-Plaza 360 krijgt. Nog naar een andere ex-collega van de E-Plaza gebeld en die bevstigd het

     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dit is kwalitatief uitermate teleurstellend voor de mensen die hem lang geleden bij de bart smit hebben besteld (het filiaal zelf). Een vriend van mij was pas nog helemaal in zijn nopjes omdat hij een email had van een internet order van Bs.online die garandeerde dat hij hem 2 december zou hebben... Wat een streek.:mad:

    Ik weet nu wel zeker dat ik om 9.00 voor de Intertoys sta :)
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
     
  20. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het dan met de mensen die online bij E-plaza hebben besteld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina