1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Omdat er wordt beweerd dat Alle Xbox 360's die naar de BS gaan, nu in eens naar de E-plaza gaan.

    Maar ik begrijp je, en geloof het ook niet helemaal :)! Gewoon even afwachten.

    Maar.....
    Ga morgen Controller en Play & Charge kit halen.
    Dan zal de Xbox 360 Advanced SCART AV Cable ondertussen ook wel de Koop zijn!
    Deze kost dus wel 25 euries.
    DOEN? OFtewel, is dit allemaal de moeite waard? :)
    Zowel voor beeld ALS geluid?
     
  2. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik even blij dat die niet door een "echte" postbode bezorgt word haha soory...
    Maar ik word gewoon beetje gek van sommige mensen hier die gunnne een ander volgens mij echt niets
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat aantal voor dat filiaal of voor alle filialen? En Herzogenrath is dat niet in Duitsland?
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol stel je eens voor dat ik hem morgen al heb.....het wordt mij niet eens gegund 8)
     
  5. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar,
    Ik weiger dit te geloven, want een paar uur geleden werd voor mij gewoon echt bevestigd dat ik hem gewoon zou krijgen
    Want wanneer is dat wat jij zegt bekend gemaakt?
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij dus ook :)
    En vandaag nog per mail bevestigd
     
  7. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geldt alleen voor het filiaal in Herzogenrath. Is inderdaad in Duitsland, maar ik woon dicht bij de grens. Eindelijk profiteer ik daar eens van :cool:
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van Bart Smit (filiaal) dat BS geen 360 krijgt. Iig niet van de 1e levering
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik geloof dit dus helemaal niet. mij is ook verteld dat ik hem gewoon heb. ik heb gebeld en er wordt duidelijk gezegd dat ik hem vrijdag heb, en dat was vanmiddag, en als het ineens niet door zou gaan dan hadden ze echt wel iedereen meteen gebeld hoor die het hadden besteld

    online besteld dan he
     
  10. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een kitje of ga je ook naar MM? _O_
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Let wel, over het algemeen heeft het personeel bij speelgoedzaken absoluut 0,0% verstand van zaken.
     
  12. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist ze wat een spelcomputer was? _0/
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    telex is vandaag rond gegaan bij ALLE e-plaza's........3 uur geleden gelezen.

    bart smit en e-plaza vallen onder 1 noemer.......helaas gaat e-plaza voor in deze kwestie.
    nogmaals gun ik werkelijk iedereen zijn xboxie.......fout ligt bij de overkoepelende organisatie die het helemaal verkeerd heeft gedaan.

    dinjoo.......werp eens een blik richting de media markt....ik schat jouw kansen daar het hoogst.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij trouwens erg sterkt dat 1 mm 90 premiums krijgt 30 core's man dan heb je gewoon een focking magazijn vol, en dan zouden sommige frs geeeneesn 1 box krijgen

    dit zijn allemaal geruchten , waar je niks van moet geloven. tenzij het bevestigd is:p
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou ze hadden misschien niet iedereen gebeld dat het niet door zou gaan, maar ze zouden (lijkt mij) niet vanmiddag nog bevestigen dat ik hem zou krijgen en jij dus ook, mij werd het nog bevestigd via mail om 14.19 dus het lijkt mij sterk dat ze je blijven voorliegen
     
  16. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog 1 voor mijn neefje hebben. Zelf ben ik verzekerd van een console bij Dynabyte en misschien bij BS-online, maar daar heerst nog steeds onzekerheid over.
     
  17. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is NIEMAND, maar dan ook NIEMAND zeker van een xbox 360 totdat je hem daadwerkelijk in handen hebt. Dus lekker wachten tot vrijdag en dan maar zien hoe ver je komt. Succes allemaal!!!
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ook mooie cijfers wat de free record shop aangaat........elk filiaal krijgt er 1.

    ook kut dus.
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dinjooo wij krijgen gewoon een box, en misschien de rest niet ofzo dat ze het ons niet gunnen:p en als ze het wel gunnen dan zeggen ze gewoon dat we gelijk hebben dan kunnen we stoppen met DISCUSSIEREN!!!!!
     
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij de mediamarkt kreeg ik 2 week geleden ofzo al te horen dat alles uitverkocht zou zijn daar:confused:
    Maar nog ff 1 vraagje, stel je voor dat als ik vrijdag voor de zkeerheid langs winkels ga en nog een xbox te koop zie staan, en BS komt die middag met mijn bestelling ( heb onder rembours) kan ik die bestelling dan terug sturen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina