Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bart smit online staat sowieso los van de BS filialen, dat is gewoon een winkel op zich. Denk dat ze echt wel weten hoeveel X-jes ze binnen krijgen, daarom was het online bestellen voor 2 Dec. maar even mogelijk.....tot ze dus door de voorraad heen waren. Daarom staat er nu dat de volgende lading over 2 weken komt, iedereen die op tijd was met bestellen heeft gewoon mazzel gehad.:+

2. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tham !
    dit lijkt ondertussen meer op chatten ! :9
    waarom gaan we niet met zijn allen chatten ?
    gaat veel sneller, en kan ook nog eens via de site :9

3. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Bij Bs -online mag ik dan hopen voor je?

4. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja mensen, bij BS of Intertoys moet je ook nooit zoiets bestellen. echt niet!

5. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij bart smit online staat die melding van levering over 2 weken niet bij het core systeem volgens mij, heeft dit waarde?

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik kom daar nooit in! :confused:

Hoe krijg je dat voor mekaar?

Maar idd, hier wordt nu SUPER snel gereageerd.
    Maar hebben mensen ook al de DRAADLOZE controllers gesien?
    Of alleen nog maar de Controllers mét draad?

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    En hier sluit ik me volledig bij aan!

8. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    onzin ! O-)
    bij intertoys gaat het gewoon goed.
    netjes je pre-order kit gekocht dus dat zit daar bij de intertoys zeker weten wel goed :D

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    BS dacht gewoon dat er meer 360s zouden komen. Ze hebben die ze zeker zouden krijgen online verkocht en die ze hoopten te krijgen in de filialen. Als ze er meer zouden krijgen hadden ze goede zaken gedaan. Helaas hebben ze gegokt en verloren. Helaas is het de consument die de dupe is. Ik denk dat BS allang wist dat deze "misschien" niet zouden kunnen leveren en gewoon een gok hebben genomen.

10. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "geen stijl van BS" ? tot nu toe vind ik het anders best aardig geregeld door BS.. ze krijgen dan geen 360's in de winkel (goh, ze zullen vast niet de enigste zijn, ze werkte tenslotte toch niet met pre-order kits), en E-plaza krijgt uiteraard gewoon hun 360's om de mensen met Pre-order kitje te voorzien..

Dan over BS online: ze bieden mensen 1 week van te voren aan via mail (voor mensen die al hadden gereserveerd) en de site dat de Xbox360 te bestellen is en ze zetten er dikgedrukt bij dat je hem dan 2 december thuis hebt..

Vervolgens bellen ze iedereen netjes op om gegevens te controleren en iedereen word nog steeds verzekerd van hun 360.. Sinds gisteren zijn de 360 Premium's uitverkocht (BS online is door hun eerste voorraad 360 Premium's heen dus..), wat op de site netjes vermeld staat..

Tot nog toe (3 dagen vóór release) staan onze bestellingen gewoon op verwerkt en wachten we rustig af tot vrijdag..

Maar iig.. ik kan de gevolgen voor BS-online niet overzien als de geruchten waar blijken te zijn 8) Want ik ga iig flink flippen :9

Graveheart -> als je een geintje met ons uithaald kan je het beter ff zeggen ja ;) (hoeft niet zo te zijn natuurlijk)

11. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja en dus zitten de mensen die online besteld hebben vrijdag met een xbox in huis!

12. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Dit verhaal probeer ik nou de hele tijd al te posten, maar goed jij hebt het nu al gedaan. _0/

13. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk....iedereen heeft minstens 2 of 3 Xjes gereserveerd waarvan ze er maar 1 ophalen....geen wonder dat er een tekort is;)
    Dus ergens moeten er toch weer een paar Xjes overblijven die geannuleerd worden:+

14. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit zeg ik dus ook al de hele tijd!
    Bs online zal je heus niet blijven voorliegen! dan zouden ze zware problemen krijgen voor in de toekomst!

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Geen geintje. Maarja, ik geef ook geen harde feiten.
    Ik ga af op de beweringen van andere mensen die schijnbaar contact hebben gehad met mensen van Bart Smit.

As for het hele BS online gebeuren...

Bart Smit online = Bart Smit.
    Of het nou een winkel of een webshop betreft, het is en blijft hetzelfde.
    Ik denk dat ook de mensen die bij BS online besteld hebben, bedrogen uitkomen.

Voorliegen is het ook niet. Het is gewoon een verkeerde gok van ze geweest.
    En die zal ze vrij kwalijk genomen worden door degene die bij BS / BS online besteld hebben.

Zo zie je maar weer, zonder Pre-Order kiktje ben je (bijna) nergens.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  16. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zeg je best wel mooi, zou een kern van waarheid in moeten zitten

17. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Fouten maken is menselijk, daarom maken politci nooit fouten ;)

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen hier kan je beter gewoon geen gehoor meer aan geven (like Ducky888)

Als ik een pre-order kit zou hebben zou ik hetzelfde doen als jij nu de hele tijd doet Ducky ;)

Beetje de boel opfokken toch.. haha

19. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijf eens niet zo man, mij was ook een 360 verzekerd, maar en zijn er gewoon GEEN! Als er bij de online bestellingen er toch komen kun je blij zijn maar je moet niet doen alsof je er zeker ene krijgt omdat je via de mail een bevestiging hebt gekregen..

20. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    En als ik nou vertel dat ik ook contact gehad heb met mensen van bart smit en nogwel om 14uur vanmiddag en die zeggen dat die geleverd word vrijdag wat dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina