"geen stijl van BS" ? tot nu toe vind ik het anders best aardig geregeld door BS.. ze krijgen dan geen 360's in de winkel (goh, ze zullen vast niet de enigste zijn, ze werkte tenslotte toch niet met pre-order kits), en E-plaza krijgt uiteraard gewoon hun 360's om de mensen met Pre-order kitje te voorzien..
Dan over BS online: ze bieden mensen 1 week van te voren aan via mail (voor mensen die al hadden gereserveerd) en de site dat de Xbox360 te bestellen is en ze zetten er dikgedrukt bij dat je hem dan 2 december thuis hebt..
Vervolgens bellen ze iedereen netjes op om gegevens te controleren en iedereen word nog steeds verzekerd van hun 360.. Sinds gisteren zijn de 360 Premium's uitverkocht (BS online is door hun eerste voorraad 360 Premium's heen dus..), wat op de site netjes vermeld staat..
Tot nog toe (3 dagen vóór release) staan onze bestellingen gewoon op verwerkt en wachten we rustig af tot vrijdag..
Maar iig.. ik kan de gevolgen voor BS-online niet overzien als de geruchten waar blijken te zijn

Want ik ga iig flink flippen
Graveheart -> als je een geintje met ons uithaald kan je het beter ff zeggen ja

(hoeft niet zo te zijn natuurlijk)
Klik om te vergroten...