1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

2. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Zo Beuk je bent wel erg goed op de hoogte. Volgens mij rij je die dingen rond in een bus ofzo en hou je er zelf 1 achter.;) Als die maar niet van mij is, ik heb ook een vierkant contractje van microsoft gekocht bij de E-plaza.:D Mocht het zo zijn dat ik hem vrijdag of zaterdag niet heb, dan ben ik genootzaakt om mijn RECHTSbijstand in te schakelen.}:]

Misschien kunnen we morgen met z'n alle bij Beuker thuis van zijn nieuwe boxie genieten. Als hij toch de eerste is.:D

3. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ehmmm...feiten??? ik heb tot nu toe 1 iemand gezien die erover begon dat E=plaza ofzoiets alle xboxen zouden krijgen, Dus??? is dan naar mijn mening nog steeds maar 1!! feit :cool: of (feit?)

4. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach de tijd zal het leren.
    Hopelijk zitten we allemaal vrijdag lekker te gamen.

5. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet allemaal denk ik hoor....helaas...

6. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja precies maar er zijn aldoor een paar mensen die gewoon onrust zaaien, maja die mensen houd je toch he

7. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we moeten toch wel toegeven dat het wel leuk en/of gezellig is zo met zen alle forume over die x360

8. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het heel erg leuk! vanavond proberen pagina 300 te halen?

9. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik typ wel door tot vrijdag hoor, vrijdag moet ik helaas op jacht dus dan ben ik er niet

10. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ze jou niet bannen lukt dat wel.
    _0/ _0/ _0/

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doed, dit lijkt inmiddels wel een chatbox. 8)

Voeg elkaar allemaal toe op MSN. Nu! :cool:

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ pieter134 : ik had gewoon een reservering. Maar als jij een pre-order hebt dan krijg je hem zeer waarschijnlijk gewoon vrijdag of zaterdag. Medewerker zei dat hun er wel binnen kregen, maar ik stond vrij hoog op reservering en viel daardoor net buiten de boot helaas. Volgende week zou wel een volg. lading binnenkomen want deze medewerker had contact gehad met MS zelf ( en mij daarna teruggebeld nadat ik van te voren even had gebeld voor wat informatie ) .

13. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik nog vreemder vind is dat die ene kerel niets meer post, maar duckie daarintegen?,,,,is het misschien 1 persoon??}:]

14. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch heb ik nog steeds hoop dat mijn vriend bij de gameshop me donderdag belt om te zeggan dat ik hem op kan halen (heb meestal het geluk wel)

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Doe maar gewoon rustig aan.. ;)

Post aub (allemaal dus) als er daadwerkelijk wat te melden is. Posts als deze hierboven voegen dus geen drol toe ;)

16. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zal geen humor meer gebruiken. Blijkbaar is dit niet toegestaan. Ik zal vanaf nu met een droevig en zuur gezicht posten.

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En voor de mensen die twijfelen aan wat Beuker zegt. Ik heb vandaag ook gebeld met Bart Smit om te vragen of reserveren bij hun nog mogelijk was. Aan mij werd toen verteld dat BS geen xbox-en binnenkreeg. Er werd ook bij gezegd dat E-plaza wel xbox-en binnenkreeg en dat ik hun kon bellen voor een reservering. Werd wel ook gelijk bij gezegd dat er een ernstig tekort was en ik zo goed als zeker 2dec. geen xbox meer zou hebben. Denk dus dat de pre-order gewoon geleverd gaan worden en bij reserveringen een weekje of 2 weekjes wachten.

Edit : Weet niet of dit voor BS-online geldt, maar dus wel voor de filialen.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  18. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn pre-orderkit bij de intertoys gekocht en vanmiddag kreeg ik een telefoontje en had de mededeling dat hij morgen de xbox360 verwachtte met de zending,ben benieuwd...

19. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    kijk in mijn mailbox:{ 35 berichten over deze thread in 1 uur. De post komen sneller binnen dan dat ik mijn mailbox kan legen|:- 8) :D

Heb allemaal vertrouwen, gaat echt goedkomen vrijdag. Laat je niet op de kast jagen.:cool: Het is geen vrouw ofzo.........

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Doed, tuurlijk kun je wel met humor posten. Graag zelfs, maar er zit een verschil tussen posten met humor en chatten met humor.. ;)

That's all.

Back on-topic. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina