1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht... Deze topic is onderhand uitgegroeid tot iets wat we kunnen samenvatten in één enkel woord: PANIEK

1) Als je geen preorder kit hebt, is het inderdaad de vraag of je aan een Xbox 360 kunt komen op de dag van de lancering... Als je niet hebt gepreorderd, kun je dat alleen jezelf kwalijk nemen, want Micosoft is zeer tijdig geweest met het leveren van de juiste informatie... Tijd genoeg geweest om zo'n aanbetaling te doen... Microsoft heeft verder duidelijk aangegeven dat het de vraag was of ze bij de lancering van de Xbox 360 wel aan de vraag zouden kunnen voldoen... Allemaal signalen die je serieus genoeg had kunnen nemen om een preorder kit aan te schaffen...

2) Ik vind het typisch dat de paniek zelfs dreigt over te slaan naar mensen die WEL een preorder kit hebben gekocht... Het paniekvirus dus... Ik heb zelf uiteraard nog een keer gecheckt of ik een Xbox 360 zal hebben op de dag van de lancering... Omdat ik een preorder kit heb, is mij verzekerd dat ik dus een Xbox 360 zal hebben op de dag van de lancering... Simpel zat... Het zou toch errug stom zijn van Microsoft dat ze een keiharde toezegging doen zwart op wit op hun preorder kit dozen dat je zeker kunt zijn van je Xbox 360 op de dag van de lancering als ze het niet na kunnen komen... Gebruik nou eens jullie verstand... Ze hebben gewoon een calculatie gemaakt en net zoveel preorder kits afgegeven als het aantal Xbox 360 consoles dat men kan leveren op 2 december 2005... Dat is wat ze toegezegd hebben en ook zullen nakomen... Ga daar nou maar eens gewoon van uit...:cool:

2. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, ur the boss! _O_

3. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    241, waren die preorder kitjes eigenlijk alleen voor het premium pakket, want ik heb zo het idee dat er naar die core pakket niet zon stormloop zal lopen, met dat pakket zou ik ook best blij zijn

4. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2) Ik vind het typisch dat de paniek zelfs dreigt over te slaan naar mensen die WEL een preorder kit hebben gekocht... Het paniekvirus dus... Ik heb zelf uiteraard nog een keer gecheckt of ik een Xbox 360 zal hebben op de dag van de lancering... Omdat ik een preorder kit heb, is mij verzekerd dat ik dus een Xbox 360 zal hebben op de dag van de lancering... Simpel zat... Het zou toch errug stom zijn van Microsoft dat ze een keiharde toezegging doen zwart op wit op hun preorder kit dozen dat je zeker kunt zijn van je Xbox 360 op de dag van de lancering als ze het niet na kunnen komen... Gebruik nou eens jullie verstand... Ze hebben gewoon een calculatie gemaakt en net zoveel preorder kits afgegeven als het aantal Xbox 360 consoles dat men kan leveren op 2 december 2005... Dat is wat ze toegezegd hebben en ook zullen nakomen... Ga daar nou maar eens gewoon van uit...:cool:[/QUOTE]

Ik ben het in grote delen met je eens.. Maar stel nu eens dat winkeliers stiekem doorverkopen dus meer pre-order kits verkopen dan ze daadwerkelijk binnen hebben gekregen, dan vis je er dus naast. En wat zegt de winkelier dan als jij hem op wilt halen vrijdag en je krijgt hem niet? Sorry meneer, ik heb hem niet voor u, MS heeft er te weinig geleverd achteraf. En MS vertelt jou vervolgens als je hun belt dat de winkelier heeft doorverkocht. Wat dan?

5. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja die waren alleen voor het premium pakket

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wilde ik ook ongeveer zeggen, je was me net voor. :) Er is echt een grote paniek uitgebroken hier zeg...

7. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus de kans op een core pakket is wel daar, ik heb namelijk bij mijn reserveringen verteld dat als er geen premium pakket meer voor me is ik cker een core pakket met HD zou kopen

8. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben het in grote delen met je eens.. Maar stel nu eens dat winkeliers stiekem doorverkopen dus meer pre-order kits verkopen dan ze daadwerkelijk binnen hebben gekregen, dan vis je er dus naast. En wat zegt de winkelier dan als jij hem op wilt halen vrijdag en je krijgt hem niet? Sorry meneer, ik heb hem niet voor u, MS heeft er te weinig geleverd achteraf. En MS vertelt jou vervolgens als je hun belt dat de winkelier heeft doorverkocht. Wat dan?[/QUOTE]

Ohh man komop, jij houd echt van onzin uitkramen en onrust en shit zaaien he

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat weet ik wel bijna zeker Hellspawn, want heb afgelopen tijd heel wat winkels gebeld. Bij veel winkels werd dit ook gezegd en denk dus dat de mensen met een kitje zich geen zorgen hoeven te maken. Mensen met een reservering moeten denk ik op zoek en een hoop geluk hebben. En anders niet zo stressen en gewoon een weekje langer wachten. En lees in die tijd de ervaringen van de gelukkigen onder ons en weet gelijk of het die 400,- eurootjes waard is. Zeer waarschijnlijk wel uiteraard :)

10. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat van die kitjes stiekem doorverkopen vind ik een beetje ver gezocht hoor, maar toch ik denk dat een aantal members op dit forum wel reden tot paniek hebben hoor

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is allemaal als....
    Niemand weet wat er vrijdag allemaal gaat gebeuren, lijkt me dan ook niet nodig om nu allemaal doemscenario's te gaan lopen schetsen.
    Een aantal mensen worden hier alleen maar ongerust van.

Als je btw nadenkt, dan zou je erachter komen dat een winkel nooit een aanbetaalde / gepre-orderde Xbox gaat verkopen. Een kit is gekoppeld aan een xbox. Voor elke kit word een xbox geleverd. De kits / xboxen zijn gekoppeld aan een bonnummer en die bon is gekoppeld aan een bepaald persoon. Ze moeten die xbox voor dat bepaalde persoon 2 dagen apart houden.

Doen ze dat niet, dan hebben zij een groot probleem. Aangezien je een koopovereenkomst af hebt gesloten waaruit uit blijkt dat zij die xbox voor jou 2 dagen apart moeten houden. Doen ze dit niet, dan hebben zij een groot probleem, aangezien zwart op wit staat dat een pre-order kit een Xbox 360 op 2 december is.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  12. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk iemand met een gezond verstand._O_

13. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat is dit nu weer voor reactie?
    Ik heb me dit eerlijk gezegd ook wel afgevraagd wat er zou gebeuren in het geval wat ducky zegt.

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht, van jou wordt ik ook best moe... Stel dit, stel dat. Wacht gewoon op vrijdag, dan zullen we het allemaal zien. Jij probeert mensen gewoon zenuwachtig te maken door zulke dingen te zeggen. :{

15. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nou ja lees maar verder ik ben niet de enige die nu zo reageert op hem

16. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Ben je zo naief om te denken dat dit soort dingen niet gebeuren? Of als jij een xbox met 1 spel besteld en een ander die na jou is een xbox met 4 spellen besteld niet tegen jou wordt gezegd dat je hem alsnog niet krijgt?

17. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oh het zijn winkels!!!
    Het zijn geen profiteurs!!!
    Of ben jij zo naief om te denken dat winkel denken van Goh die kon weleens rijker zijn als de ander laten we maar aan hem de xbox verkopen! :confused:

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ pieter134 : Bij Dynabyte in Roermond werken ze dus gewoon de lijst af en houden ze zich gewoon aan de juiste volgorde haha.

Buiten dat denk ik dat juist de winkels een probleem hebben als ze zich hier niet aan zouden houden en de 360' s zouden doorverkopen. Je hebt immers een aanbetaling gedaan en een bewijs hiervan.

19. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als mensen die meer dingen erbij bestellen hem wel krijgen dat is gewoon onamerikaans, volgens mij kan het nog waar zijn ook, maar als jij naar de kassa loopt en zegt ik wil een xbox 360 er er staan er nog 20 achter je in de rij, dan weet die verkoper nog niet wat jij erbij wilt kopen

20. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinjoo, dude ze kunnen toch meer verdienen aan een ander die meer spellen koopt dan jij? Wat zou jij doen als winkelier? Denk je nu echt dat alles keurig volgens het boekje gaat? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina