1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Een winkelier heeft er bar weinig aan of ze no een xbox met 1 spel verkopen of een xbox met 4 spellen, en aangezien het moeilijk is een deel in eigen zak te stoppen?

2. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als niet alles keurig volgens het boekje gaat dan betekend datt ook dat mensen met een pre order kitje die voor jan #$@ hebben gekocht als er andere mensen zijn de de complete line up aan release games erbij willen kopen, laten we wel hopen dat alles volgens het boekje gaat

3. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof best dat dit kán gebeuren, maar het heeft absoluut geen zin om hier te vertellen. Je maakt mensen alleen maar zenuwachtig door dit zo vaak te blijven herhalen...

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  4. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinjoo, op de xbox zit bijna geen winstmarge voor een winkelier. Op de games verdienen ze wel goed. Dus hebben ze er wel degelijk aan om een pakket te verkopen aan diegene die er ook veel games bij besteld heeft.

5. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk toch niet dat de mensen in die winkels profiteurs zijn, de meeste verkopers van de gameshops waar ik ben geweest kennen me al jaren, die zullen me niet belazeren denk ik

6. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ----------------------------------------------------------------------------------------

Mmmmm... Volgens mij denk en fantaseer jij teveel in "ALS" iemand zich niet aan de toezeggingen zou houden die gedaan zijn, zwart op wit... Het is vrij vergezocht wat je zegt, maar goed... Stel dat er winkeliers zijn die lopen te klooien... Dan krijg je:

1) Het publiek wordt agressief;
    2) Er wordt een klacht ingediend door de benadeelden bij Microsoft.

Dit wil geen enkele winkelier over zich heen krijgen, afgezien nog van het feit dat ze heel wat klanten zullen verliezen... Want als een paar mensen in hun directe omgeving gaan klagen over de slechte service, gaat dit zich langzamerhand verspreiden als een lopend vuurtje... Gevolg: de klanten en hun directe naasten gaan mogelijk voortaan lekker naar de concurrent als ze wat willen gaan kopen...

Dus nogmaals: je leeft teveel in het "ALS", je kunt beter van de feiten uit gaan...

7. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat die jou zullen belazeren.
    Het is alleen gevaarlijk denk ik bij winkels waar je normaal niet bestelt.
    Maar uit ervaring weet ik wel dat goede klanten vaak de voorkeur krijgen.
    Ik ken iemand die de 360 al bijna 2 weken in huis heeft.

8. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja misschien is dat wel waar, en HEEEEEEEEL misschien gebeurt dit ook (lijkt me sterk) , dan gebeurt dit waarschijnlijk bij de grotere winkels als een mediamarkt, niet bij een kleinere winkel die het toch moet hebben van de "vaste" klanten

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze moeten wel!
    Als jij zo'n pre-order kit hebt gekocht, dan heb jij een koopovereenkomst met de winkel. Uit deze overeenkomst blijkt dat zij jou een Xbox 360 op 2 december moeten leveren, doen ze dat niet, dan is het een contractbreuk, klaar. Dan hebben zij een probleem, een groot probleem.

Met andere woorden, dat gaan ze niet doen.

Met al je als, als, als theorieen loop te alleen maar mensen op te fokken. Laten we nou gewoon wachten tot 2 december, en tot die tijd gewoon normaal praten over het mooie apparaat genaamd Xbox 360.

10. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat ik als goede klant gezien word

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bon met handtekening dat ik het pre-order kitje heb betaald.
    Maar ik heb geen pre-order kitje want die krijg ik samen met met mijn Xbox 360 mee. Dus ben ik zeker van een Xbox 360 2 December?

12. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mee eens, ook dat is een probleem, vriendjespolitiek met goede klanten. Die kan men natuurlijk niet teleurstellen.

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er hier nou naief? Maar goed, denk ook eens even gewoon na... Hoe kan iemand nou meer pre-order kitjes verkopen dan hij heeft? Ja bakker, hoeveel taarten heeft u? Ik heb er 5 beste man... Ow doe mij er dan maar 7???? |:- |:- |:-

Dat kan toch niet, denk gewoon even na. Microsoft heeft zoveel pre-order kitjes uitgegeven als ze zeker waren dat ze konden produceren. De rest van de productie komt zo in de winkels te liggen. Microsoft heeft ook echt wel meer dan 300.000 consoles voorradig maar die worden gebruikt voor de nalevering in de maanden erna, zodat ze een buffer hebben... Maak jezelf niet zo druk en loop de rest hier niet zo op te fokken. Iedereen kan toch enigzins redelijk nadenken...

14. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet het belangrijkste document heb je niet in je bezit, waar heb je op die manier gepre orderd?

15. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit vind ik wel een mooi stukej tekst!
    En daarom verwacht ik ook gewoon dat ik mijn xbox geleverd krijg door BS-Online

16. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21

Tuurlijk ken jij die, en je hebt ook op maan gelopen......... _O_ _O_

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb gepre-ordert bij Dimplus, ik heb nog een paar brieven dat ik hem heb gereseveerd.

18. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als hij die xbox al 2 weken heeft wordt het lastig voor hem om strax europeese spelen te draaien :)

19. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ach je kunt het geloven of niet; maakt mij niks uit.
    Maar hij heeft hem echt.

20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Moe was je waarschinlijk toch al, van al dat gezucht enzo.

Maar even terzake...deze gast heeft gewoon een vraag. Stel dat dat dit gebeurt. Wat dan?
    Lijkt mij helemaal niks mis mee. Sterker nog de man heeft wel degelijk reden tot argwaan. Aangezien ik weet dat er gameshops zijn die meer pre-order kits hebben verkocht dan dat ze binnen krijgen.:eek:
    Ik zeg niet dat dat overal zo is want dat weet ik niet. Maar van eentje weet ik het zeker.

De vraag blijft dus:

"Wat als je wel een kitje hebt maar de winkel geen 360 voor je?"

Laat MS dat maar eens beantwoorden._0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina