1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zooooo ik heb er 20 minuten over gedaan om alles weer door te lezen. Ik ben 2 uurtjes weg van xbw en *poef* 30 pagina's erbij. De geruchten, "feiten" en complot theorieën vliegen me om de oren. Ik ga me op dit moment niet eens wagen aan een conclusie. Ik heb me de laatste dagen ook enorm opgewonden en of mijn bestelling wel of niet door BS online is verwerkt, maar nu is het gewoon een kwestie van afwachten. Mijn bestelling is bevestigd en verwerkt en ik kan vrijdag gewoon een leuk pakketje verwachten. Mocht het zo zijn dat de BS me keihard in m'n bruine anjer heeft genaaid dan ben ik genoodzaakt om het eerste BS filiaal dat ik zie voorgoed van deze aardbodem te laten verdwijnen. Maar daar maak ik me nu niet druk om, dat zie ik dan wel.

pff m'n arme hart :eek:

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ducky888 : stop nou eens met je gezwam.. "Als" dit "als" dat, daar zit niemand nu op te wachten, zoals anderen al zeiden is het beter om gewoon van de feiten uit te gaan..

En wat zowieso een feit is -> mensen met pre-order kit of een bon met handtekening hebben op 2 december gewoon een Xbox360.. Geen enkele winkelier gaat zich schuldig maken aan contractbreuk, laten we nou eerlijk zijn..

Ik hoop dus op wat minder nutteloze vragen over het feit of je wel of niet een 360 hebt vrijdag of zaterdag..(van mensen met een kitje dus..)

3. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nou het is een Europese hoor.
    Dus geen probleem voor hem.
    Ik zag wel groen van jaloezie eerlijk gezegd maar ja hoop dat ik hem vrijdag ook heb.

4. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan zijn dat hij zon xbox uit een demo pod vanuit de winkel heeft, die zijn europees, niet aan gedacht, weet alleen niet of die dingen precies hetzelfde zijn als de retail versies

5. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens.
    Ik vind het een redelijke vraag en geen onrust zaaien wat mij betreft.
    Door alle geruchten gaat zo langzamerhand iedereen twijfelen.

6. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    En 9 van de 10 geruchten worden hier begonnen

7. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een kitje had en geen x360 op 2 december dan zou ik niet voor mezelf instaan

8. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik probeer hier een discussie op te zetten en ik krijg weer gelijk allerlei kannonades over me heen dat ik onrust zou stoken...Mensen kom op! Dit soort dingen gebeuren. Een winkelier laat b.v. zijn beste klant niet zitten als jij toevallig een keer wat bij hem koopt. En reken maar dat ik uit ervaring spreek!! En over contractbreuk is geen sprake.

9. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het gerucht van bart smit die geen x360 zou gaan everen op 2 dec is ook hier begonnen, bleek wel waar te zijn achteraf

10. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nu definitief waar dan?

11. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah mijn bart smit in ijmuiden heeft iedergeval officieel bericht gehad van het hoofdkantoor

12. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    De bs winkels waarschijnlijk wel jah

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

Nu de rest nog... :+

14. pieter134

pieter134 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Balen voor diegene die hem daar hebben gereserveerd.

15. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Geld dit nu wel voor de Bs-online? of weet jij daar verder niks vanaf?

16. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou jah in bs ijmuiden hadden maar 11 man zon ding besteld

17. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bart smit online weet ik nix officieels vanaf, alleen maar hopen

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    oh oke...dank je :)
    Iig,,,ik heb ff weer een mailtje gestuurd en daar alle "geruchten" wat hier verteld word in die mailtje gevraagd, dus nu maar ff wachten op mailtje terug van Bart smit online...

19. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet trouwens alleen dat bart smit ijmuiden dat officiele bericht heeft gehad, over de overige bart smit weet ikzelf nix uiteraard, heb wel bart smit beverwijk gebelt die zij hetzelfde

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al eerder zei is het een mogelijkheid ja, maar het heeft niet zo veel zin om het hier nu te vertellen. Mensen worden daar alleen maar zenuwachtig van, vrijdag hoor je vanzelf wel of er zulke dingen zijn gebeurd. :)

Off-topic: Volgens mij zijn er het afgelopen uur weer 10 pagina's ofzo bijgekomen. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina