1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit brengt inderdaad paniek dat bedrag 2000 exemplaren klinkt zo weinig, volgens mij zijn er wel meer pre order kits dan dat uitgegeven

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen allemaal wel zien op 2 December...

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wat is mijn dag naar de klote zeg, ikke eens naar mijn favo gameswinkel.
    wat zegt den chef van de shop " sorry maat er komen geen xbox360 binnen" en de volgende levering is maar in januarie.
    ik dan maar heel belgie gezocht om nog ergens te kunnen te bestellen maar ik had geen geluk zowel de full als de core system allemaal besteld.
    mijn gameshop gaat hier niet gemakkelijk vanaf komen

dus al een voorsmaakje en overal waar gekomen ben waren er maar 1 of 2 die ze binnen kregen

5. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik raak echt op van de zenuwe door dit geweldige forum, ik ga nog wel ff een paar uurtjes door. 2 december weten we het allemaal wel

6. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
  7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    **************Belangrijk********************

Vandaag is mijn neefje bij bart smit langs geweest omdat hij toch ging twijfelen of hij er nu wel of niet 1 krijgt. Ze wisten heb te vertellen dat hij er geen zal krijgen, en zal moeten wachten op de 2de levering (+/- over 1.5 week)
    Bart smit gaf hem echter een GRATIS exemplaar van de xbox game Fable mee om de pijn toch wat te verzachten..

Misschien kunnen andere mensen die bij bart smit gereserveerd hebben ook om een gratis game vragen?

***************Belangrijk*********************

8. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
  9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga probereren iemand van de werknemers of extrazone in belgie proberen om te kopen met 100euro.
    dus ikke al om 9uur aan de deur van een van die winkels hopelijk lukt het

10. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog wat algemene info:

http://xbox360.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=74937&abbr=nunl

Let vooral op dit stukje:

Volgens Naber hebben winkels veel te fanatiek consumenten de mogelijkheid gegeven om de Xbox te reserveren. "Speciaalzaken zijn in juni, juli al begonnen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewaarschuwd te stoppen. Nu is het zo dat vrijwel elk beschikbare apparaat al is besproken. Dit is niet iets wat wij hebben gewild.

Dus: geen pre-order kit sowieso geen xbox op 2 december

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ik denk eerder dat ze een nulletje vergeten zijn maar daar zijn het ook belgen voor

12. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat omkopen ga ik mogen ook absoluut doen als het eropaan komt, wie kan omkoperij nou weerstaan, ik zat te denken als ik in de winkel iemand zie die hem ophaalt, en hem dan ter plekke iets van 550 euro bied voor zijn xbox, zijn er vast wel mensen die dat doen toch

13. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb pas pech,
    xbox 360 gereserveerd, maar dit weekend me elleboog zwaar gekneusd en misschien een scheur in een spier. Zit nu in de mitella:mad:

14. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Speciaalzaken zijn in juni, juli al begonnen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewaarschuwd te stoppen.

Kijk en hier ligt dus precies HET probleem voor mensen die een kitje lang geleden hebben gekocht!
    Echt onnozel van die winkels maar goed, en als er nu nog mensen zijn die zeggen dat waarschijnlijk Bs geen xboxen levert, mogen wachten tot vrijdag dat ik hem wel heb!

15. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat je je vriendin spelen, kan jij lekker kijken

16. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
  17. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Luister Dinjoo dat jij hier zenuwachtig en gestresst van wordt. Wil nog niet zeggen dat iedereen hier dat probleem heeft. Ook al staat hun "feestje" op het spel.
    Er zijn vlak voor de lauch gewoon veel mensen met "wel of niet kloppende" info. En anderen die daar op reageren. Er moet naar mij idee wel over dit onderwerp gediscuseerd kunnen worden. Jammer dan voor de tere zieltjes.

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

kan er nie mee lachen zrg da jij een hebt he :mad:

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep daar zit ik dan straks met 3 games thuis zonder 360 :) Nico heb jij misschien nog een plekje vrij vant weekend :eek: ?

oooooh sorry hoor was een grapje :confused: ik zit me ook zorgen te maken hoor maar eigenlijk geen reden om te huilen...

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er nou nergens dat er ook heel veel mensen het wel lukt om een xbox 360 te krijgen. DIe negatieve benadering overal ook tsssss. Mensen die het echt graag wilden waren er gewoon vroeg bij. Mensen die het nog steeds graag willen. Staan gewoon vroeg op 2 december. OF gaan heeeel laat slapen 1 december.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina