1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie denkt dat als ik Bart Smit online morgen bel, dat ze mij dan een duidelijk antwoord kunnen geven over de situatie ? Ze moeten morgen de consoles toch binnen krijgen dacht ik ?

2 dagen voor de release moeten ze toch wel duidelijkheid over de situatie hebben ?

P.S: ineens stuk rustiger geworden, sommige kindjes moesten zeker naar bedje toe ..;)

3. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej sommige kindjes moesten een biertje pakken, maar ik bel morgen bs online ook wel ff, wl duidelijkheid

4. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil der ff aan toevoegen dat als ik nu op bartsmit online kijk, ik zie staan dat de xbox premium uitverkocht is voor de eerste levering, bij de core set staat dit nog steeds niet

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon even bellen inderdaad. Vandaag hebben ze blijkbaar nog niet veel duidelijkheid gehad, wellicht morgen wat meer. Ben benieuwd hoeveel van dit verhaal nou waar is, want eigenlijk lijkt het me nog steeds een beetje sterk dat er daadwerkelijk zo weinig consoles beschikbaar zullen zijn.

Nou ja, als je wat weet, zet het maar hier neer.. ;)

En succes d'r mee.

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. als ik morgen slecht nieuws krijg verander ik me bestelling wel naar Core met wat accesoires erbij.. Langer wachten dan vrijdag is toch echt geeeen optie voor mij ;)

7. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij wel, ik denk dat je er later spijt van krijgt...

8. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten jullie dit al van Bol.com :

Bestelling geplaatst tot 3 november worden op releasedag uitgeleverd.

9. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eigenlijk dat als je vrijdag (of donderdag al) goed rondsnuffelt je nog wel een x360 vind of in iedergeval een core pakketje, dat ding wordt heus niet overal even veel gekocht, kijk nou bijvoorbeeld mbij mijn kleine stadje ijmuiden, zoveel mensen zijn hier niet die op dag 1 een xbox 360 gaan kopen, op die manier heb ik tot nu toe alle consoles nog op dag 1 weten te bemachtigen, ik vroeg vanmiddag bij onze freerecordshop of ze een lange pre order lijst hadden zijden ze dat niemand hem bij hun had gepreorderd, en er zijn genoeg van dit soort kleinie stadjes in nderland, als je het vervoer hebt en een telefoon vind je er absoluut wel 1tje, alleen moet je natuurlijk niet wachten tot begin volgende week

10. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gay zou 't zijn als microsoft vrolijk 'zoveel-1000' pre-order kitjes door ons fijne Nederland verspreide en wij straks met ons bonnetje bij de kassa staan, om vervolgens te horen dat microsoft minder 360's dan de 'zoveel-1000' kitjes het land door stuurt.

Nja, ik kan het me echt niet voorstellen dat 't mogelijk is dat ik straks op 2 december met lege handen thuis kom.

11. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik neem aan dat ze morgen wel duidelijkheid moeten kunnen geven. Als ze die boxen op tijd willen leveren moeten ze die dingen morgen toch wel binnen hebben. Misschien hebben we dan eindelijk voor eens en altijd duidelijkheid over BS online ;)

12. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou best gay zijn, maarjah dit hele gedoe met er zijn er te weinig kan natuurlijk een stunt zijn, er waren mensen die nog aan he denken waren om niet meteen een xbox tekopen vrijdag, veel van deze mensen zullen nu waarschijnlijk de eerste de beste xbox meenemen die ze tegenkomen omdat hij strax niet meer te krijgen zou zijn,
    ik had mijn playstation 2 bijvoorbeeld in 2001 toen ie der net was ook niet gepreorderd, en dat ding zou ook niet te krijgen zijn, maar ontussen heb ik hem ergens met 1 telefontje weten te rgelen 1 dag voordat hij uitkwam, het zal allemaal wel eens mee kunnen vallen

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die mega-massa teleurgestelde mensen in de VS dan ?

Daar viel het toch echt niet mee op 22 november..

14. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,toen ik de ps2 ging halen was hij blijkbaar overal uitverkocht maar de toys r us had er nog een stuk of 6 liggen

15. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan de andere kant.. D'r is nog nooit een launch zó dramatisch geweest als de 360 launch in Amerika, overal tekorten, rellen, vechtpartijen zelfs, ze hadden daar dan wel geen preorder kitjes enzo, maar hun werd net zo zwart op wit belooft als ons dat ze op de launchdag hun boxje op konden halen.

maargoed, ik ben er smorgens vroeg gelijk bij, voor mij zie ik 't niet zo donker in, maar voor een hoop anderen zou 't wel eens een kutweekend worden als dit nieuws waar blijkt te zijn.

16. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in amerika wonen veeeeel veeeeel meer mensen, en in amerika is iedereen veel meer levendig naar een hype, kom op hoe vaak gebeurt het nou in nderland dat mensen voor een winkel gaan slapen voor een console, zie het echt niet snel gebeuren

17. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt nog bij dat in amerika veel winkels 24 uur per dag open zijn, dus die ladingen zijn erg snel verkocht,

18. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we zijn wel zo gek om uren van te voren in de rij te gaan staan, om een kaartje voor het concert van Robbie Williams te bemachtigen.

19. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou alleen uren van te voren in de rij staan om een kaart van 50 cent of g-unit te bemachtiggen, robby williams,,,, nooit

maar dat is van te voren in de rij gaan staan, hadden die mensen ook echt slaap spullen bij zich?

ik vind het trouwens wel een heel verschil hoor, zijn heel wat meer mensen die naar concerten gaan dan die hard gamers die op dag 1 hun apparatuur willen hebben

20. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaag, hoe dronkeder ik word, hoe nuchterder ik op dit forum ga typen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina