Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    in de Spits en op nu.nl :
    grote tekorten xbox 360.. voor veel mensen pas na de kerst beschikbaar.

Staat ook iets bij van zelfs als je een preorder kit hebt dat je een probleem tegen t lijf aan kan lopen..

vraag me af hoe serieus we dit moeten nemen :)

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Same here (vrijdag that is). Vrijdagochtend lig ik bij de MM voor de deur. Can't wait 8)

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Beter wacht iedereen gewoon rustig af. Ik weet niet of je gisteren online was, maar toen werd dit ook al verteld (via nu.nl). Gevolg; 40 pagina's erbij in 2 uurtjes ofzo.

Het maakt mensen bang enzo. :cool:

//deze dubbelpost komt door het verplaatsen van andere posts O-)

Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Hoelaat?:D

5. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    in mijn situatie maakt het eigenlijk bijna niet uit of ik kies voor de core of de premium:

Premium:
    Set 400
    Adv. Scart 25
    Wired 33 (namelijk ook voor PC)
    Faceplate 20
    ---------------+
    478

Core:
    Set 300
    HD 100
    Adv. Scart 25
    Wireless 43 (vice versa premium)
    Faceplate 20
    Remote 40
    ---------------+
    528

Yep, geen head-set... ;)
    Of vergeet ik nog iets?

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Staan trouwens die patches al op je harde schijf,zodat ik ook nog wat oude games kan spelen.
    Of moet ik die cd nog even maken

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja die staan op de HDD, mogelijk moet je toch de cd maken om andere games op te halen

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Haha. Ehm, ik weet niet eens hoe laat die tent opengaat :+

Denk half 9 ofzo :cool:

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    :+ Same here, zal es even zien hoelaat ze open gaan... hoop trouwens niet dat ze em donderdag avond al gaan verkopen... had me gamecube zo ook een dag eerder bij de mediamarkt..

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Maastricht gaat hij pas om half 10 open, maar dat is bij ieder filiaal anders.

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Meeste vestigingen gaan om half 10 open inderdaad. Maar je moet wel een beetje optijd zijn hè? ;) Dus wandel ik eerst ff naar de Burger King voor een goed ontbijtje die ik dan meeneem naar de voordeur van de MM. \o/

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zijn dat mijn 360 nog is verstuurd omdat ik PGR3 erbij heb besteld ?

Dat het daarom voor mij langer gaat duren ? (omdat ze die game mischien nog niet binnen hebben ofzo..?)

Ik bel ze zowieso zometeen ff ...(BS online)

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nieuw nieuws:

ik heb weer de bart smit online gebeld. en alles is bevestigd. die filialen krijgen over 2 weken pas de xbox , alles gaat naar eplaza. MAAR heb je besteld bij bart smit online. dan is alles al verwerkt en die xboxen 360 worden VANDAAG op de post gedaan.

conclusie: besteld bij bart smit online is gamen vrijdag

14. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist MicroMedia NL gebeld en de mensen MET een preorderkit kunnen er voor 99% zeker van zijn dat ze hem gewoon hebben (mits er niets fout gaat met de zending zelf = die 1%)! De volledige 100 % van de preorders wordt uitgeleverd alleen blijft er daarna niets meer over om de schappen in de winkels mee te vullen vandaar!

Dus gisteren heeft de eigenaar van de zaak waar ik heb besteld gebeld over zijn zending en die gaat zoals gepland vandaag naar hem toe verzonden worden dus heeft hij zijn 360's morgen in huis! En Micromedia bevestigd dit dus tevens!

Lijkt me dus stug dat het anders zou lopen als dat ze zelf zeggen!

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als alleen de pre-order kits geleverd kunnen worden en er blijft niets over om in de schappen van de winkels te plaatsen, hoe zit het dan met de core pakketten??? Want de pre-order kits zijn alleen maar premium pakketten. Lijkt me een beetje onlogisch dat er in heel Nederland geeneen core pakket beschikbaar zal zijn.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij de één een wireless controller bij de andere een wired. Niet dat het veel uit maakt als je maar kan gamen ;)

edit: bij de premium krijg je trouwens maar een kleine remote dus niet die je voor €40 zou kunnen kopen maar een andere

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld dat ook voor mensen die de 360 bij BS online hebben besteld + een game ??

Ik heb namelijk PGR3 erbij besteld, maar mijn status staat nog steeds op verwerkt..

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn status staat ook op verwerkt. maar ik kreeg te horen dat ze vandaag worden verzonden . omdat ze niet voor de releasedatum thuis mogen zijn:p
    dat is de reden dat ze in de middag worden verstuurd

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ze voor 5uur verzonden worden heb je hem morgen. Het kan ook zo zijn dat ze 1 dag bij selectvracht blijven liggen en dan pas vrijdag bezorgt worden.

20. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het in dit geval alleen over de Premium versies, Core heb ik niet naar gevraagd aangezien ik dat in mijn situatie niet belangrijk vindt!! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina