1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt geweldig en dat op de Super Nintendo toen al!!!
    Heb nog steeds soms de soundtrack cd van de N64 game Killer Instinct in mijn home cinema, vind het nog steeds toffe muziek. Zat er toen bij toen ik die game kocht voor 180 gulden O-)

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die lijst komt uit Official Xbox Magazine..

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Die release lijst?! :p
    Klopt echt niet joh.
    Zal wel foutje zijn ofzo?

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    PRE ORDER KITTS LIGGEN IN DE WINKEL

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat zijn?!

Maar, ik kom net (11.36) van de intertoys af in ons dorp.
    Ik ga echt een KLACHT brief naar het hoofdkantoor zenden. Ze weten er gewoon helemaal NIETS vanaf..... Dus ik heb ook geen Pre-order kit gezien ofzo :'-( . Ik zei wel dat zij maar op moesten schrijven in een schriftje. Want bij HALO 2 was ik al VET optijd met een maat voor de Limited Edition. Zeiden ze daar, jah, kom maar over 2 weekjes terug. Dan weten we meer.
    Komen we terug, zijn er al 4 Limited Editions gereserveerd :eek:!! Wij BALEN, met de release hadden we dus ook de gewone |:- , maar 2 dagen na de release lagen er alweer Limited Edition's in de schappen :+ , mochten we hem omruilen :)

Maar ik heb gezegt, dat er twee versies kwamen en dat ik de dure van 400 euro wil. Dus ze hebben mijn naam+telefoon nummer opgeschreven met Xbox 360 en ongeveer 400 euro. Dan zouden ze weten wat ik bedoelde :cool:! Ze zouden bellen als ze nog meer wisten.
    Maar ik heb nu officieel gereserveerd, dus ben zeker van een Exemplaar. Ben ook de enige hier in het dorp die er een haalt volgens mij 8) . Kut gat...

6. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet dat eruit en wat heb je daaraan? Kan ook gewoon reserveren zonder pre order kit hoor!|:-

7. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn :

Vanaf vandaag (30 september) ligt er een Xbox 360 reserverings-kit in de winkel, die de koper er van verzekerd dat hij op de lanceerdag, 2 december, een Xbox 360 kan ophalen. De kit kost 39,99 euro (adviesprijs) en daarbij ontvang je meteen een exclusief long-sleeve Xbox 360 t-shirt en bij het ophalen van de Xbox 360 krijg je een gratis media afstandsbediening. De winkel waar je de kit koopt zorgt er dan voor dat zij de Xbox 360 twee dagen voor de klant achterhoudt, die op zijn beurt nog 360 euro bij moet betalen. Deze actie geldt dus alleen voor het zogenoemde Premium Edtion pakket.

8. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

jongens wat denken jullie is het reserveren nou echt nodig :confused:

9. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel in grote steden echt wel want bij mij in arnhem zijn er 2 gameshop's die geen pre-orders meer kunnen aannemen. Deze hebben het maximum van 40 Xbox 360.

Lijkt me dus best verstandig als je zeker wil zijn.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gelukkig woon ik in zo'n boerengat 8). Dus reserveren is niet nodig :9...Wij hebben hier 3 gamewinkels dus daar zal heus nog wel wat overzijn. :cool:

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0

Whaha lol 2 dagen vasthouden voor €39,99...voor mij is het gratis en houden ze heb 2 weken vast O-)

En BTW wat moet je met zo'n shirt..ga echt never nooit met zo'n shirt rondlopen.. |:-

12. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Mogen ook alleen mensen die hard OWNEN!! :)

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die 39,99 is gewoon 39,99 van de prijs van de xbox zodra je em haalt, dus in feite is het gewoon gratis en krijg je ook nog een shirt erbij.. als poetsdoek ofzo ;)

Zag em gister ook al liggen in de winkel, maar wacht eerst af wanneer ze PD gaan uitbrengen, ga alleen voor die game de 360 eerst in huis halen.

14. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist telefoontje gehad van de plaatselijke Intertoys.. De pre-orderkits van de 360 zijn binnen. Fijn dat ze eindelijk eens iets WEL hebben en weten.. Stelletje prutsers..

15. Belachelijke pre orderkits, stome T-shirt. Welke mongool gaat nou in zo'n Xbox shirt lopen? Dan loop je dus als eenjantje joker op straat. Gelukkig zit er ene oude kleine koektrommel omheen. Straks doen ze er ook nog ene zak Fryske Dumkes bij.

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige garantie op een Xbox360 de eerste 2 dagen is door een pre order kit
    te kopen. Dat betekent niet dat wanneer je niet zo'n kit koopt je op 2 of 3 december per sé naast de pot pist, maar de kans is wel groter.

Heb je al gereserveerd via een eigen systeem van een winkel? Dat wordt door Microsoft niet meegenomen in de bepaling van de finale allocatie per winkel. Het is dus goed mogelijk dat je dan op Dag 1 géén Xbox 360 krijgt. Wij bij Microsoft nemen aan dat veel van die winkels veel meer namen opschrijven dan ze daadwerkelijk Xbox360's krijgen. Elke winkel krijgt uiteindelijk meer 360's dan pre order kits om dat enigszins op te vangen, maar wij vragen winkels hun eigen systeem over te zetten naar een pre order kit. Doet een klant dat niet, dan heeft die klant prompt geen garantie voor dag 1, ondanks dat hij wel in "het schriftje" stond. Klanten namelijk die wel een kit kopen, gaan namelijk voor.

Woon je in een gat met slechts 1 winkel of zo? Kans is aanwezig dat die ene winkel geen enkele 360 krijgt. (We lanceren bijvoorbeeld niet bij alle Intertoys-winkels) Je enige echte garantie is het kopen van een kit. Daarnaast kun je gewoon op 2 december gaan shoppen en kijken waar ze nog te vinden zijn.

Er komen niet meer 360's naar Nederland dan PSP's, dus tel uit je kansen. We menen een goed aantal 360's te ontvangen, maar desondanks lijkt het ons zonde om 360's af te sturen naar winkels waar ze na het weekend nog liggen, terwijl er elders wellicht winkels zijn die te kort komen.

Waarom we een aanbetaling vragen? Op basis van de doorverkoop van de kits bepalen wij welke hoeveelheden elke winkel nodig heeft. De vrijblijvende systemen die er nu door winkels worden gevoerd zorgen er voor dat dezelfde consument bij 5 winkels zich laat inschrijven terwijl hij maar één Xbox 360 gaat kopen. Naar welke winkel moeten wij die ene dan sturen? Door een aanbetaling te vragen weten wij welke consumenten serieus zijn, niemand gaat voor één XBox 360 bij meerdere winkels €39,99 betalen. Een verkochte kit staat dus voor een gegarandeerde Xbox 360! Als kadootje krijg je dan een t-shirt. Dit is dus gratis, want die €39,99 wordt afgetrokken van je afbetaling op je XBox 360 zodra je die komt halen.

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Prima aktie!!!

Zo weet je zeker dat je op 2 december een 360 hebt. Goed voor de consument, winkelier en Microsoft.
    Zo weet men exact hoe men de distributie moet doen de eerste dagen na de release.

Zeer slim idee en marketingtechnisch ook slim. 2 maanden voor launch toch al geld binnen voor iets wat nog moet komen (dus gegarandeerde omzet).

Ik ga volgende week zeker zo'n kit aanschaffen....

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Die kit krijg ik pas bij de release, omdat ik daar voor al 40 euro voor heb aanbetaald

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zou em ook niet aan doen hoor, maar wel handig met klussen O-) En je bent er natuurlijk wel zeker van dat je de xbox360 met de launch zekers-te-weten hebt!

20. Po!

Po! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik maar niet zo zeker van zijn.

Dikke kans dat er extreem veel vraag is en nog extremer minder dozen worden geleverd.

Ik zou m'n geld terug halen en een kit aanschaffen, da's de enige manier dat je zeker bent...

Prima actie trouwens - shirt is wel ok (had wat subtieler gemogen van mij, maar ja).

Laatst bewerkt: 30 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina