1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De DS verkoopt als een tiet hoor.. Weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt.. :+

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Europa en in Amerkia zal het niet gelijk aanslaan net zoals de gamecube, maar de Nintendo richt zich vooral op Japan en China, en daar zijn ze ook niet bang voor wat vernieuwing.

En buiten of het nou aanslaat of niet, ik had liever een killer-ap erbij gezien.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uit verkoopcijfers dat de PSP nu al meer verkocht is als de DS. Dat zegt genoeg toch?

De markt is groot dus moeten ze ook overal op richten. Als ze alleen op Japan en China zouden richten redden ze het sowieso niet. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Veel spellen die daar komen zouden we hier nooit spelen.

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Bij me lokale Free Record Shop.

Ze hebben 3 kits gehad om te verkopen, en ze kunnen met zekerheid zeggen dat ze er maar 1 krijgen. Dus moeten ze klanten telleurstellen.
    Heel fokking slecht gedaan door MS !!!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is wel slecht. Ik heb hem bij een gamezaak gehaald die redelijk klein is. Daar hebben ze 10 kitjes verkocht. Nu ga ik twijfelen of ze die dan wel kunnen leveren.

6. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is absoluut geen goed nieuws :mad:
    Ik zie de bui al hangen!
    Vanavond toch maar ff langs de intertoys gaan om zekerheid te verkrijgen.

7. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nou ja. Hoe dan ook heb net met de post me Call of Duty II binnen gehad.

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Bij de Dixons zijn ze heel streng met releasedatums... tenminste in Deventer wel, waar ik een half jaar stage heb gelopen!

Daar krijg je de console echt vandaag niet mee naar huis! Er is misschien een hele kleine kans dat ze hem in dat filiaal vandaag niet krijgen, maar morgenvroeg ( omdat er dan nog een levering is ) Maar dit geld alleen voor het filiaal in Deventer!

Maar bij de Dixons, krijg je hem egt niet eerder mee, dat kan ik je wel vertellen.

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik twijfel er aan als het morgen niet lukt even naar Duitsland te gaan. Ben er met 1 kwartier.

En daar krijgen ze 75.000 units. 8) En volgens Beuker(s) maar hier in NL maar 1000 units.

10. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloven jullie niet...

Ik denk, ach ik bel de dixons om de hoek bij mijn werk en vraag of ze nog losse xbox binnenkrijgen, of dat alles al gereserveerd is...

verkoper: "ik heb er nog 1 beschikbaar, premium"
    JOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE !!! Daar staat dus nu mijn naam op.

Hij krijgt hem rond 12.00 uur binnen, op mijn info dat Intertoys al exemplaren verkocht heeft zei hij dat hij vermoedde dat ik hem dan ook wel mee kon krijgen vanmiddag. (dat is natuurlijk nog niet zeker, maar mijn naam op de doos wel :) )

dan nog die van BS Online en ik heb er 2 (waarvan 1 op marktplaats om de games te bekostigen ;) )

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Datum: 28-11-2005
    Status: Uw bestelling is verzonden
    Betaalmethode: Rembours

eindelijk, ik heb ook geluk. hij is voor 9 uur verzonden, morgen dus gewoon in huis:D

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zeer netjes. Gefeli.. Als je die andere nog krijgt en kwijt moet, PM me dan ff :cool:

Ik moet nog een Premium pakketje ;)

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De markt in Japan in China is groter dan die van de Europa en Ameika samen! En idd veel spellen die daar gespeeld worden, spelen wij hier niet, maar dit heeft niets te maken dat de xbox 360 geen killer-ap heeft. Ik zeg alleen dat ik nu een killer-ap (zoals de controller van de revolution bijvoorbeeld) op de 360 mis. Ik vind dat ze wel iets hadden kunnen bedenken (zelf kan ik het niet want dat is best moeilijk).

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hey! heb je nog een beetje geslapen vanacht! :)

Veel geluk he ;)

15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou je op de hoogte, het is echter wel vuurwerk op marktplaats nu.
    biedingen van 550 euro zijn standaard en mijne heeft zelfs een bod van 700 (maar dat is fake denk ik...)

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oei. Wordt nog een duur grapje :+

Nou ja thnx anyway.. Ik merk het wel. :)

18. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameshop den haag gebeld de preorder kitjes zijn veilig gesteld dus zijn binnen en worden met de midnightlaunch verkocht alleen de preorders dan.De volgende batch wordt pas in maart verwacht mochten mensen toch komen op de vrijdag { preorderlaunch vanacht} dan hebben ze nog een aantal Core systems aleen de harde schijven waren niet geleverd voor core....

greets marco

19. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
  20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker zo, maar toch denk ik inderdaad dat dat bod van 700 niet klopt. maar 550 is ook een leuke prijs :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina