1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Had gisteren nog ff snel 2 advanced scarts, play & charge kit en COD 2 besteld, zouden ze gelijk apart leggen.

PDZ L.E. hadden ze nog niet(de gewone ook niet), wellicht is ie er morgen wel. Was trouwens bij E-plaza

2. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Zag er nog genoeg liggen, Play & Charge kit was nu al wel moeilijk te verkrijgen.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom 2 advaned scart kabels?

4. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Voor de mensen uit heerlen eo: bij intertoys verkopen ze de games met lekker normale prijzen.. Net PGR3 en PDZ voor 55,00 gekocht :)
    Kameo was ook 55,00 en de rest van de lineup is 58euro.. Helemaal niet slecht voor een niet online shop.. Mediamarkt verkoopt ze trouwens voor 60 euro allemaal en had nog geen PDZ.

Voor de mensen die bij GCshop een microsoft titel hebben besteld, is denk ik normaal dat deze later komen.. want alle winkels die ik woensdag/vandaag heb bezocht kregen de microsoft games (kameo/pdz/pgr:cool: als laatste binnen.

5. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 2 Tv's - 1 in slaapkamer LCD waar ik heel veel speel en 1 in de woonkamer grote breedbeeld. In de woonkamer kan heel klote bij de scarts, daarom 1 keer klote en kan ik overal spelen.

Beetje luiheid denk ik!?

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Maar 2% van de bestellingen of 20%? :eek:
    Ik kreeg om 10 uur vanmorgen een mailtje van ze met de mededeling dat ze 'm hadden opgestuurd dus hoop dat dat ook waar is... anders wordt ik morgen echt pissig!
    1) Heb een dag vrijgenomen'
    2) Zojuist al mijn kabels omgelegd en alvast kabeltjes goedgelegd voor home cinema (zo'n digitale kabel voor 5.1 geluid) etc...
    3 ) Ben helemaal gefocust op de 360...
    Laten we hopen O-)

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk 't wel ;)

Maar wel handig natuurlijk..

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En toch het mailtje van GCShop net binnen gehad.
    Ach ja, dan zaterdag Kameo maar. :mad:

9. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak je maar geen zorgen, de eerste zijn op de post en zouden morgen aankomen. ik ben alleen een dagje later omdat ik mn bestelling had veranderd van onder rembours naar vooruitbetaling. Terwijl de mensen die vooruitbetaald hebben allang moesten hebben betaald. Zoals jij geloofik. dus ze moeten eerst et geld zien natuurlijk.
    Maar hij zei idd echt 2%. Vond et achteraf ook verbazingwekkend maarja. Wij hebben em gewoon morge en (ik dan) overmorge.:D

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    /Mod POTVERDRIEDUBBELTJES

De huls (warenhuis in Doetinchem belde net) Ze hebben de xbox nog steeds niet binnen.. En ik ben nog wel een reserverings pakket..

Ik baal nu echt

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2005
  11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    'k snap dat je pissed off bent, maar dit is wel een beetje overdreven.
    Probeer je een beetje te gedragen.

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm al ruim 1 maand geleden helemaal betaald ja :)

Ik hoop voor iedereen hier dat ze 'm uiterlijk komende zaterdag hebben want is flink kl*te als je opeens je 360 niet kan halen omdat die filiaal / winkels er teveel hebben opgeschreven....

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    makkelijk praten.. jij kan hem morgen gewoon ophalen

14. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is nou ook niet nodig!!!

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk rustig blijven. Je xbox 360 is al wel onderweg begrijp ik hieruit. Dan hoef je nooit lang te wachten. Je mag wel schelden van (mij dan he) als je moet wachten tot de volgende zending. Maar wat je op het minst kan doen is een game eisen. Je hebt namelijk een afspraak met die winkel. En die winkel komt hem niet na. Voor een gratis game t.w.v 60 euro wil ik nog wel 2 daagjes wachten or. :p

We leven met je mee maar houd het nog even vol;)

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    sorry dat ik jullie tere kinder zieltjes gekwetst heb hoor

17. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had em dan gereserveerd bij Dimension Plus......zit nmlijk ook in Doetinchem!!!

18. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Grr.. zie net dat die wireless lan adapter een adviesprijs heeft van 80 euro?! Hij lag gisteren voor 40euro bij de mediamarkt (stuk of 20), maar toen zat ik nog te twijfelen of dat wel zo goed gaat werken bij mij thuis ivm inteferentie door de muren (heb redelijk problemen met mijn wifi laptop). Zag ik vandaag dat ze opeens allemaal 70euro kosten.. had ik ze woensdag maar allemaal opgekocht hehe ;)

nog wat: bij de premium pack krijg je de component HD AV kabel .. maar zit daar nou een verloop stuk naar Scart bij? op xbox.nl staat dat er niet bij namelijk, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat je die wel kreeg?
    Die Advanced RGB Scart kabel die los in de verkoop is, ik neem aan dat die niet nodig is voor mensen met de premium 360 maar alleen voor de Core gasten ? Dus geen beter beeld, want component is toch al het beste (op evt VGA na dan)

19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Bijna alle winkels hadden de xbox gister al ontvangen.. huls heeft ze zelf vandaag nog niet.. Zo gaan er morgen 'achteraan'
    Dus dit gaat nog lang duren..

Het probleem met die reserverings pakketjes is dat ik wel een afspraak maak met de winkel maar de winkel ook weer afhankelijk is van M$... En M$ zal me echt geen gratis game geven.. prutsers

20. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gameshop had hem ook nog niet vandaag. Maar hij had met de distributeur gesproken en die had hem vandaag verzonden via TPG...komt morgen dus aan, en wordt dan gebeld als die er is. Zullen ongetwijfeld meer van deze winkels zijn...gewoon morgen ff afwachten dus...en daarna pas uit je dak gaan:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina