1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Bij dimplus waren de reserverings pakketjes op, terwijl ze er bij huls toen nog heel veel hadden..

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaahhh! :mad:

Ik kreeg gister een mailtje van GCShop dat ik PGR3 vrijdag zou hebben, aangezien ze vandaag 'em binnen zouden krijgen en meteen opsturen, maar m'n status staat nog steeds op "In behandeling"...

Ook bij Bol.com staat er nog steeds niet verzonden terwijl er op de site stond dat ik met mijn bestelling van 24 oktober toch écht op tijd ben geweest. (ze regaeren ook niet op m'n mailtje)

Wat denken jullie? :eek:

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    mmm.. hoop et
    Helaas kreeg ik een ander verhaal te horen.. Ze vertelde mij dat ze er morgen pas achteraan gaan..

Het lastige is nu dus: Stel dat ze hem niet krijgen, dan moet ik hem dus zo snel mogenlijk ergens anders vandaan zien te halen en heb ik dus geen tijd om te wahten op een telefoontje :mad:

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    *censureer
    soms kan je je laten meeslepen, maar denk ook aan jongere members :)

5. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n blokje zit erbij :)

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, maar dat betekend dus ook dat ze niet weten of ze hem morgen krijgen of niet. Maar ze zouden niet de enige zijn..kijk bijvoorbeeld naar GCShop (Pre-order en ontvang op 2 Dec) die kan het uiteindelijk ook niet waar maken aangezien ze alle MS games pas morgen krijgen...zou dus gewoon ff morgen ochtend rond openingstijd bellen (ze ff de tijd geven), en dan hoor je wel wat ze te zeggen hebben....kan je daarna altijd nog besluiten wat je gaat doen...:)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zaterdag, net als alle anderen mensen die Kameo / PGR3 / PDZ daar hebben besteld.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat die 3 games later komen ligt niet aan de winkel. Deze 3 games zijn gewoon vertraagt. En ook in de gewone winkels heb je kans dat ze er morgen nog niet zijn. :mad::mad::mad: ik wou dus PFZ kopen:mad:
    DIT IS NIET OVERAL HET GEVAL STERKER NOG SOMMIGE MENSEN HEBBEN ZE AL IN HUIS.
    Het is ook zkr niet mijn bedoeling om mensen bang te maken maar je bent wel al vast gewaarschuwd.

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah, gisteravond mailde ze nog dat ik 'em vrijdag had! :mad:

Maja, het belangrijkste is m'n 360, hopen dat Bol.com het waar kan maken... :eek:

Ze zeiden een tijdje terug van wel, maar als ik al die negatieve berichten zo zie... :'-(

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Dat stukje van 'hun ff de tijd geven' kan dus niet.. Want stel dat ik hem nog ergens uit de losse verkoop wil halen dan moet ik alle winkels zo vroeg mogenlijk af

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kijk, dat vind ik dus heel erg vreemd.
    Diverse mensen hebben de games vandaag al in de winkel zien liggen / gekocht.

Kennelijk heeft de ene shop vertraging en de ander niet. Beetje bizar.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb anders vandaag gewoon pdz in de winkel gekocht. en ben ik 4 verschillende winkels geweest en in elke winkel hadden ze die 3 games.

13. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb PDZ gewoon gekocht net, bij de Bartsmit hier in de stad. Ze lagen in het magazijn maar ik mocht even met de manager een kijkje daar nemen.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt klopt. Maar winkels hebben verschillende leveranciers:) ik zei nog Dit verschilt per winkel en is zeker niet overal het geval. Maar wat opvalt is dat internet site er nog te weinig binnen hebben. En zelfs de Media markt in zeeland was bang voor vertraging. Ik (we) zien het morgen wel of iedereen er in slaagt om de juiste dingen in handen te krijgen.

15. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle 3 liggen 4 free:9.

16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons had hier ook alle games al liggen, PGR3 was zelfs al uitverkocht :eek:

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol.com is het gewoon om een bericht van verzending te sturen als je het al in huis hebt.
    Heb daar aantal keer wat boeken besteld en telkens had ik ze opeens in huis en 1 a 2 dagen later kreeg ik een mailtje dat ze waren verzonden.
    Hou dus hoop :)

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen pgr 3 halen hopen dat ze hem nog hebben.
    vandaag heb ik al geoefend voor pgr. met me eigen auto:p helaas verloren van een polo:mad:

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze heer ff zn bakkes dichthouden:9 *) :p Ik ga jou morgen op tv zien:D

Kijk die bomeN!!! dat was jij tog? wordt jij tog?

Hoe laat is gammo eigenlijk?

Ey toxic ik heb goed idee!!! als ze morgen PFZ neit hebben. Dan stuur jij joue heel ff op. Jij hebt tog nog 2 andere games en dan als ik hem heb dan stuur ik je game weer terug:D:) deal.

20. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    18.00 uur.
    Ik ga het zeggen:'-(
    MAMA!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina