1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heeft een fabriekinpakker wel expres een scheet gelaten op jou shirt omdat hij boos was vanwege het feit dat hij zelf teweinig geld had om een premium pakket te laten reserveren.

2. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hahaha, ja dat zal het zijn, maarja kheb het shirt maar weggegooid.

3. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel zonde. maarja......alsof je zo'n shirt ook echt gaat dragen

4. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Zeker man, ik loop al 2 dagen hier in het studentenhuis ermee rond :cool: Wheheheh. Iedereen denkt dat ik dat ding (Xbox360) al hier heb staan. Komen ze m'n kamer op, zien ze dat doosje (pre-order) staan, denken ze dat daar de Xbox360 in zit _O_ waaaahahahahehe super

5. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha misschien een leuk idee voor Microsoft om apple te imiteren: DE XBOX360- MINI.

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel strakke actie van MS om iedereen (including myself) te gaan lopen stressen dat je moet pre-orderen om er echt zeker van te zijn dat je er eentje hebt op 2 december :)

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou de duurdere speciaal heten als je ook de goedkopere gestript kan noemen?

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... heb zo'n idee dat je die hele pack ook gewoon dan in de winkel kan kopen terwijl wij hier allemaal dat ding al maanden ervoor reserveren, aanbetalen... ons druk maken om er een op die datum te hebben..

Ben benieuwd hoe het kwa games gaat... hoop niet zoals bij de PSP...bijna nergens te vinden door distributieproblemen ofzo.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, is allemaal marketing......

Mensen die er zeker een willen gaan reserveren, mensen die TWIJFELEN, wilde dat eerst niet doen en wachten af.
    Maar iedereen reserveert en er komt waarschijnlijk een tekort, dus gaan zij hem ook maar reserveren.
    En die aanbetaling is natuurlijk gewoon een slimme zet :).

10. tupaclives_on

tupaclives_on Xboxer for life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m ook gepreorderd, weet ik cker dat ik hem op 2 december in huis heb. 2 december is ook nog eens een vrijdag waardoor ik dus het hele weekend lkkr kan gamen. :9

11. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist Bart Smit gesproken (jaja, Bart zelf) en zij gaan de pre-order-kits niet verkopen. Zij geven aan genoeg voorraad te krijgen en reserveringen zonder aanbetaling te accepteren...

12. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook maar gehaald, slaat nergens op maar goed. Maak ik die doos open denk zit wel leuk boekje bij ofzo..zit er alleen dat stomme shirt in wat ik never nooit ga dragen..dus dat shirt er weer ingestopt en ergens in men kast gepleurt..ga wel tegen de tijd dat december is weer opzoek waar dat doosje met de bon gebleven is..

13. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand foto's van dat kitje met de inhoud?

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    t valt mij op dat er steeds meer geruchten ontstaan dat games worden uitgesteld! straks kun je alleen nog maar een xbox 360 kopen verder niks?

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    hebben we iig wel tijdgenoeg om te sparen voor een paar games erbij :p

16. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    en mij gaat het toch voornamelijk om de mediacenter extender, dus mij maakt het niks uit ;)

17. *Multikiller*

*Multikiller* !360!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook net de pre-order kit gehaald, die gast van de Dixons wist niet eens hoe deze actie werkte :eek:

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vindt het idd nog altijd kl*te dat de meeste winkels er gewoon NIETS vanaf weten....
    Best schandalig en irritant als je in die winkel staat. Je gaat je zelf haast schuldig voelen, omdat je het vroeg.

@ Appie

Dat zou toch wel mee vallen? :9
    Ze gaan echt niet alle games cancellen. Zolang Oblivion en GRAW komen, vind ik het goed ;)!

19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me net even kwaad gemaakt bij Futurezone in Rotterdam. Gisteren langs geweest of ze pre-order kitjes hadden, maar die waren er nog niet. Aan gezien ik mijn 360 al zo'n 4 maanden geleden heb besteld werd mij verzekert dat ik gebeld zou worden... maar niet dus :mad:

Kom vandaag langs, krijg ik te horen "nee, die zijn al uitverkocht", "uitverkocht??"zei ik, "hoe kan dat nou, ik heb al meer dan 4 maanden een bestelling staan?".

Om een lang verhaal kort te houden, pre-order opgezegt en het laatste kitjes gehaald bij Dixons er tegenover.

Ben er dus helemaal klaar voor 2 december :cool:

Eind goed al goed ;)

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me meteen weer opmaken voor Xbox Live... Tijd geleden dat ik daarop ben geweest.. Toen CC was verlopen geen nieuwe gegevens ingevoerd en Xbox Live niet verlengd... Kijk er inmiddels toch wel weer naar uit... En die longsleeve... Die ga ik dus echt niet aandoen, die zit nog netjes in het doosje :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina