1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, weer een hele nieuwe Live Experience_O_ Wordt gewoon super vet.
    Ik heb nog altijd hier bij de plaatstelijke intertoys een reservering staan ZONDER kitje....
    Meaby dat ik de gok waag, aangezien ik hier de enige in het dorp ben die er een haalt. ZO wie zo, maar de vraag is of deze intertoys ook Xbox 360's krijgt?! Iemand die dat kan bevestigen:eek:

Anders dat ik meaby toch ff naar de grote steden fiets, en daar kijk of ik nog iets kan krijgen!

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als er al een betere versie komt is dat echt niet een kwestie van weken maar eerder van maanden misschien wel jaren...
    en voor de 360 komt de 2de lichting in februari/maart pas weer.

elke winkel waar aanbetalingen zijn gedaan krijgen 360's (afhankelijk van het aantal aanbetalingen) dus zelfs het grootste gehucht in nederland kan ze krijgen:)

Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dus jij zegt, dat als je er GEEN met de launch kan scoren, je pas weer in Februari/Maart een Xbox 360 kan krijgen? :cool:

Lijkt mij HEEL stug, met al die feestdagen die eraan komen. Ze maken ECHT wel genoeg Xbox 360's om de launch en de Feestdagen te kunnen bevoorraden hoor:) !
    Allemaal marketing sh*t...

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat stond in een artikel...
    zal wel niet helemaal kloppen, maar snel zullen ze er niet zijn, want normaal duurd het voor een spelcomputer al minstens 3 week voordat er weer nieuwe zijn...

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk idd dat ze genoeg leveren... zou toch een grote misslag zijn al zouden ze bij de feestdagen niet genoeg dingen leveren

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ze zorgen er ECHT wel voor, dat er genoeg Xbox 360's zijn met de Feestdagen!!
    Was dat met de Xbox niet zo dan?

Wat dacht je van al die KIDS die hem straks voor kerst of sinterklaas vragen.
    Al die ouders, volgen deze shit niet :p, dus weten zei niets van die Reserveringen af.
    Die gaan gewoon op 4 december naar de winkel met het Idee er een te kunnen halen. En ik denk ook dat dit lukt :).

7. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga hem toch reserveren , heb ik hem voor de kerst

ps : Pre-Order kit staat in het laatste Dixons krantje ....Dus Dixons zou het moeten hebben....en anders ga ik naar Replay Videogames (Gamesshop) Breda

8. M&M

M&M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen ongeveer 400.000 360's geleverd worden voor heel Europa. Een week na de launch van 2 december komt er nog een zending en daarna komt het een tijdje droog te staan.

9. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, zojuist is alle (onnodige?) twijfel bij me weggenomen. Had net als Greek Timmos ff een mailtje gestuurd naar Dimension Plus of ik zoieso cker zou zijn van mijn pre-orderkit en dus ook cker zou zijn van de xbox360 bij de release. Et antwoord was kort maar krachtig:JA! Das wel lekker en nu kan ik relaxed de dagen(weken/maanden) gaan wegtellen en genieten van alle nieuwtjes rond de nieuwe telg van Microsoft met zijn games. Ik kijk vooral uit naar PGR3

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    Daar drinken we een biertje op *)

11. Koffie mok

Koffie mok Guest

THX :D

Edit: Wie Xbox 360 greseveerd heeft, die heeft hem toch zeker bij de lanch??!!

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2005
  12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ze houden hem volgens mij 2 dagen voor je vast

13. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier in apeldoorn, zijn er nog genoeg pre-order kits. ga morgenavond effe pre-orderen

14. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had een beetje de indruk, ook vanwege het antwoord op Timmos z'n mail, dat het inderdaad wel vanzelfsprekend was. Hoewel er op hun site toch echt staat dat wanneer je nu nog gaat reserveren het niet cker is dat je em bij de launch ook daadwerkelijk binne krijgt. Denk dat et uit voorzorg is. Heeeel netjes dus van dimplus.
    Daaaar drinken we inderdaad op!!!

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ze kunnen tog aan het aantal pre order kitjes die ze verkopen zien hoeveel xbox 360's ze moeten bestellen
    tenminste ik denk dat ze het zo regelen

16. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is denk ik ook wel zo, maar zoals wel her en der wordt verspreid(door betrouwbare bronnen, xboxpromoteam), zit er ook voor winkels een limiet aan en kunnen ze niet onbeperkt kitjes verkopen. ze krijgen er daarvan maar een bepaalde hoeveelheid, afhankelijk van de beschikbare xbox360 pakketten. Dus er zal niet onbeperkt gereserveerd kunnen worden. Maar zoals ik in een eerdere post al zei, zal het over het algemeen wel meevallen. En anders kun je altijd nog wel ergens anders een kitje bemachtigen.

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Simpel.

Microsoft heeft een beperkt aantal 360's en die willen ze uitleveren naar winkels of zaken die ze al echt verkocht hebben. Ze gaan dus geen 5 boxjes opsturen naar een gamezaak die 0 pre-orders heeft verkocht.
    Men weet dus exact waar men wat moet heen zenden. Winkeliers die geen pre-order kits hebben pissen dus langs het potje.

Want waarom zou je daar boxjes heen sturen als je niet weet of ze wel verkocht zijn. Eerst zal men de reserveringen uitleveren en dan de voorraad boxjes (en ook hier wordt héél zorgvuldig mee omgegaan).

het liefst wil MS op 3 december in de pers melden "in één dag uitverkocht" .....

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar hoe zit het eigenlijks met die pre-order kitjes van Dimplus?

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ha! zojuist bij dynabyte besteld:) kost maar 35 euro die kit:)

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Dynabyte die een xbox verkocht |:- OMG gaat zo slecht met hun dat ze nu consoles gaan verkopen..

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina