Ik heb de X360 al gereserveerd staan jah, allang....was nummer 2 geloof ik
De PSP en PS3 idem dito, ookal gereserveerd. De games (voor al die consoles) waarvan ik zeker weet dat ik ze wil hebben ookal gereserveerd, ongeacht wanneer ze uitkomen....het valt mij op hoeveel mensen het hier laten afhangen van de prijs en gaan wachten op prijsverlagingen, alhoewel ik begrijp en respecteer dat het een kwestie is van prioriteiten stellen.
Het kan mij niet schelen wat de consoles gaan kosten, en ook niet wat de games gaan kosten of wat er allemaal aan hardware gelijk wel of niet bij zit....dat zie ik dan wel, en ik heb het volste vertrouwen in Microsoft, en Sony trouwens ook. Ben al volop bezig met sparen dus dat zit wel goed, en aangezien geduld mijn slechtste kant is....HEBBEN ! En GELIJK als ze uitkomen ! Maar jah....das misschien ook het voordeel van nog thuis wonen en geen auto rijden Heb vrijwel geen vaste lasten iedere maand, eigenlijk alleen me ziekenfonds en me abbonnement van me mobiele telefoon....dus de rest is voor de hobby/passie/verslaving net hoe je het wilt noemen
De games voor de X360 die bovenaan me verlanglijstje staan zijn in elk geval Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero Kheb al wat meer gereserveerd staan, maar dat komt allemaal pas een stuk later uit....ik verwacht Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero vrij gauw na de launch van de X360 dus vandaar
Laatst bewerkt: 2 aug 2005