1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd kijk maar naar de halo2 LE.
    Mja.. ik moet dat kut t-shirt:+

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    uhuh ik ook :+ Het is best een dope shirt alleen jammer dattie met lange mouw is want anders had ik een slaap t-shirt....(:p)

Maarja nog ff wachten op 2 december :cool:

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    heb hem ook gereserveerd @ De Dixons:+ waren weinig hier.. dus ik heb nog net geluk^^:D

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je vergeet natuurlijk wel dat de dunne ps2, psp, xbox en de beertender allemaal rond de 200 euro hebben gekost ... de xbox 360 gaat het dubbelle kosten ... dus ik vermoed dat een telefoon aanbieder nog geen winst marge ziet ... ik ben bang dat je deze dan pas in november 2006 kan krijgen bij je abbo ... Ook zijn de tekorten al bevestigd door Allard ... er is heel veel vraag naar de xbox 360 en er komen er maar 600.000 op de europese markt

5. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag heel gouda doorzocht naar een Xbox360 pre order kit en overal werd me verteld dat ze er maar 1 hadden gehad en die al verkocht was, totdat ik bij de intertoys kwam en er gewoon 3 zag liggen :confused:.... Dus ben in ieder geval verzekerd van een 360 tijdens de launch..:-D

Wel vreemd dat de winkels er zo weinig krijgen..

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Toch bij de Intertoy's ?!?! :eek:
    Hier in het dorp volgens mij niets, daarom heb ik hem ook bij de Dixons besteld. Wel in Eindhoven, dus moet stukkie fietsen. Als ze de Xbox 360 Kits wel hier verkopen bij de Intertoys, is dat wel balen. :p

En over Gc-shop, dat er hier een paar roepen, dat het spel later komt of tekorten?!
    Heb ik nog geen last van gehad, dus ik denk dat het ook nu weer goed gaat:) !
    En tekorten? Ik was HEEL optijd, dus ik vind dat het dan gewoon op volgorde moet gaan, en ik denk dat ik dan tot de eerste 5 behoor.

7. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Intertoys is meestal de laatste winkel waar ik ga kijken voor games/consoles (die noobs weten nog minder dan ik over games), maarja moest maar he..

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem niet gepreordered... ik denk niet dat het echt nodig zal zijn. dat ding is voor veel mensen best een hele investering( voor mij ook hoor) en er zullen dus geen rijen staan voor de winkels bij de release hoor...

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die niet of nog niet gepreordert hebben raad ik aan dit wel te doen, omdat je anders misschien van een koude kermis thuis komt bij de release.... :confused:

Van mijn lokale gamesboer heb ik begrepen dat er ontzettend veel vraag is naar de X360, zoveel zelfs dat Micosoft tekorten verwacht bij de eerste levering. Om de mensen die op tijd een X360 hebben gereserveerd de garantie te geven dat ze hun console ook echt op 2 december hebben gaan ze met pre-order kits werken. Dat houdt in dat je 40 euro aanbetaald, dan krijg je een soort bewijsje waarmee je er dus zeker van bent dat je je X360 op 2 december op kunt komen halen :)

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  10. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Zero Paradox, dat is echt onzin, het is alleen maar mensen die elkaar gek maken. Je zag het zelfs al bij de PSP, iedereen dacht dat er een tekort was, terwijl er al bij de Mediamarkt dozen lang lagen. Ook Intertoys en al die andere hadden een voorraad. Ik zelf heb de Xbox 360 besteld vanwege de afstandsbediening die je erbij krijgt. Maar op de launch is hij ook zeker beschikbaar!

11. Koffie mok

Koffie mok Guest

Er is denk ik wel een tekort aan xbox 360's bij de release.

Als dat so is hoelang duurt het dan dat er een nieuwe landing komt?

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Zei die lokale gameboer dat jah?
    Want ik denk zelf ook, dat het meer Marketing gelul is, om iedereen hem te laten reserveren.
    Aangezien velen dit doen, en door deze praatjes gaan de Twijfelaars hem ook nu ZEKER halen.
    Toch, wil ook IK niet het risico lopen, en heb ik netjes een Pre-order kitje thuis staan;)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan praat ik maar onzin volgens jou, wat maakt mij het ook uit :)
    Ik heb het alleen maar gehoord en het schijnt dat veel retailers met pre-order kits gaan werken, vanwege de grote vraag. Mij persoonlijk maakt het niks uit, ik ben nummer 2 op de lijst dus ik heb er ZEKER een bij de release :)

Hoe kom je er trouwens bij dat bij de levering van de PSP geen sprake is van een tekort ?? Het ding is hier op 1 september gereleased, en de tweede levering moet nog komen....mensen die hun PSP om willen ruilen vanwege een dode pixel krijgen haarfijn te horen dat ze het maar met Sony moeten regelen omdat de winkels zelf geen voorraad meer hebben :confused:

Maar goed daar ging het nou niet om, je moet het natuurlijk ten allen tijde zelf weten wat je doet. Maar ik vind een reservering en aanbetaling van een klein bedrag een kleine moeite als ik daardoor zeker ben van een X360 op 2 december. Punt :)

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook het pre- order kitje gehaald bij gameshop Hengelo!

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je ?? Veel winkels werken met pre-order kits, en daar is een rede voor in mijn ogen ;)

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik ga Dimplus eens mailen hoe veel mensen al de xbox 360 hebben gereseveerd.

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    En het is ook zo, Microsoft brengt niet voor niets die Pre-order kits op de markt lijkt mij?
    Als ze er per winkel maar 5 verkopen, zal het vast niet zo zijn dat die winkels straks op 2 December, 10 Xbox 360's beschikbaar hebben staan :).

Als je toch zeker weet dat je hem wilt met de launch, zal ik ook zo'n pre-order kitje halen.
    Kleine moeite, Shirt erbij en zelfs de afstandbediening :)
    Dat kan je toch wel opbrengen lijkt mij?

18. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, doe is :)
    Ben benieuwd.

Ze hebben mij bevestigd dat ik er een op launchdag heb...hoop het wel...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    J. Allard heeft al gezegd dat er tekorten zijn ... het betekend niet dat ze op 2 december allemaal gelijk weg zijn ... maar de premiums kunnen wel eens uitverkocht zijn en dan moet je tot na de kerst wachten

Bij Free Record Shop zei de verkoper tegen mij dat hij bang was dat ze daar er maar 1 of 2 krijgen ... en dan een hele tijd nix .. net als bij de psp

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Psies, het lijkt me een kleine moeite als je zeker wilt zijn van je zaak :)
    Als je NU nog moet gaan reserveren, zul je geluk moeten hebben wil je nog bij de eerste lading zitten ben ik bang....

EDIT : Fardo, bedankt voor het onderbouwen van mijn "onzin" :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina