Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Het suggereren van schaarste is natuurlijk een uitstekende marketingszet.
    Toch is het voor je gemoedstoestand wel lekker om te weten dat je 2 december gewoon de winkel binnenloopt met de gedachte dat je er ook weer uitkomt met een 360.

2. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je al games kan pre-orderen bij Dixons? Heb daar namelijk ook mijn pre-order kit gekocht.

3. Koffie mok

Koffie mok Guest

Heb geijk gevraag over dat Pre-order kitje.

Ik denk dat ik morge antwoord heb :D

4. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

maar jongens iedereen die een resererveringskit heeft gehaald is zeker van de 360 tog met de launch??? hoop van wel....

5. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat Microsoft niet meer kitjes verkoopt dan dat er 360's zijn ;)

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik heb hem niet maar ik krijg hem bij de lanch

7. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vrijdag een pre-oderkit gehaald bij de Dixons uit breda. Ze hebben daar nog een stapel van die kits liggen. Maar ik lees op deze forum dat ze je naam moeten opschrijven in een soort boekje ofzo. Maar die kerel van dixons heeft niet eens om me naam gevraagd

8. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

nee dat klopt er zijn meer winkels die dat niet doen, ik denk dat ze erachter komen door het aantal wat van de kits is verkocht en dat jij hem gewoon ophaalt op 2 december met je bon als bewijs natuurlijk:)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat deden ze Zaterdag ook bij de MM niet.
    Heb er later toch nog maar eventje naar toe gebelt en kreeg toen te horen dat oik wel terug moest komen.
    Toen hebben ze mijn naam opgeschreven en ik heb een factuur + naam terug gekregen.

10. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    bij onze Dixons ook genoeg pre prder kits en bestelde xbox 360's , en aangezien we geen miljoenenstad zijn als Amsterdam of Brussel of zo , kan je ze hier makkelijk haalen O-) _O_

Djack (heeft net als mij ook bij Dixons in Breda ge-preorderd) : bij mij hebben ze de naam wel opgeschreven en tel nummer , maar goed ik ben verzekerd , en trouwens ...ik en me broer kennen de meeste verkopers daar (dus dat werkt ook weer mee :p)

zoals ik al zei , bij mij hebben ze me naam opgeschreven plus tel nummer , dus wij woorden gebeld :p

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt gewoon ... je bon nodig dat is het bewijs

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb en ga hem niet bestellen, want hoe graag ik hem ook eigenlijk wil, ik heb net een nieuwe pc en ik ben van mening dat microsoft gewoon TE vroeg komt met de 360. Ook maken ze een aantal keuzes die puur op marketing gericht zijn in de hoop meer te verkopen (de keuze van 2 versies) die de kwaliteit van games naar mijn mening niet meer kunnen dan naar beneden halen. Hierdoor wacht ik zeker nog wel even, want ik heb er ook geen echte must have titel tussen zitten, want perfect dark vind ik er persoonlijk niet zo super cool uitzien met dat 3e persoon erin enzo, en ik denk dat die game online ook net zo als halo2 gaat kiezen voor de massa en daarom voor de wat fanatiekere gamer vrij weinig te bieden heeft. Verder vind ik alle games die uitkomen niet helemaal mijn ding of ik kan ze met mooiere graphics op mijn pc spelen waar het online gedeelte van die spellen ook ongetwijfeld door meer gamers ondersteund zal worden. En ten slotte heb ik geen HD tv, en daarom zal de sprong voorwaards qua graphics niet heel groot zijn en trouwens de xbox kan nog steeds perfect mee!!!!!!

(ps. met TE vroeg bedoel ik dat microsoft heel graag de eerste wil zijn, maar daardoor mindere hardware levert voor een behoorlijk hoge prijs, en vooral omdat de andere consoles toch wel even op zich laten w88 en de xbox toch de beste is qua kracht is het niet slim om de 360 nu al uit te brengen. W8 bv. een half jaar en breng 1 versie die net iets beter is en scherper geprijst met echte toplaunch games (halo3 mischien) en kom dat vlak voor de ps3 en verkoop tot die tijd de xbox en breng daar nog wat games heen)

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    WoW, dat is een onderbouwde mening om de Xbox 360 niet gelijk met de Launch te halen :)!!

@ Gamer
    Je gaat toch niet wachten op dat belletje? :p
    Ik ga gelijk NA school (half 11) naar de Dixons, en zijn ze nog niet binnen?, dan wacht ik gewoon IN de winkel.

En ook bij mij, hebben ze de naam opgeschreven + telefoonnummer. Blijkbaar doet ELKE Dixons dit dus.

14. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben vrijdag altijd vrij van werk , dus eh ik denk dat ik hem in de middag haal , heb geen zin om al om 8 uur of zo met me slaapzal bij onze dixons te liggen :p

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanmorgen meteen doorgegeven dat ik 2 December vrij moet hebben.

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Vrijdag, vrijdag, dan moet ik tot 15.10 naar school.

Ben wel ziek die dag :9

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel die dag wel rond 11 uur naar huis of er een pakket is aangekomen, zo ja, ben ik vanaf dan opeens ziek :p

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar ik moet hem nog ophalen uit de stad.

Maar jij krijgt hem lekker thuis bezorgt, en kan dat je hem op 1 dec krijgt.

19. [NL]Wishmaster

[NL]Wishmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon net als in japan met je slaapzakje voor de winkel gaan liggen met 100 man ofzo en dan met ze alle de winkel bestormen op jacht naar je X360.

kom je bij de balie aan en wat blijkt?..... sorry mensen ze komen pas vanmiddag binnen!
    sta je daar de helle middag in de winkel te wachten met 100 man :confused:
    ik ze de andere klanten al denken....":
    "zijn die gasten geek ofzo?"

(ik ben om 11.45 al vrij van school dus :D en misschien neem ik die dag ook wel vrij :D)

20. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Hahhaahah allemaal die reacties _O_

Niemand kan meer wachten erop he. Echt te erg eigenlijk }:] Ik ben d'r ook helemaal vol van. Ik ga potverdikke morgenvroeg naar Turkije (30 graden wohoo) op vakantie en ik heb er nog geen seconde bij stilgestaan. Normaal zou ik denken "yes man, vet vliegen enzo en lekker op vakantie". Maarja ik ben maar de hele dag op forums over de Xbox360 bezig enzo... :confused: :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina