Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    genoeg begint toch al aardig op te schieten vind ik zelf

2. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@djack
    ja pas 5 weken?? hallo zo makkelijk gaat dat echt niet hoor, de problemen beginnen met de dag alleen maar toe te nemen voor microsoft en begin ik ook zorgen te maken over de launchgames bijvoorbeeld perfect dark zero deze game is nou voor 99% klaar alleen heeft rare nog wat te doen aan de framerates dus ik weet het niet hoor...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Framerates? Waar haal je dat nu weer vandaan ... toen ik het spel speelde op de X05 heb ik geen framerate problemen gezien ??? en die debug versie was nog een oudere versie? mag ik een bron?

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Komaan, je kan toch duidelijk zien dat de 360 enorm gerushed wordt om als eerste op de markt te komen...
    -Later gaat er een HD drive of blu-ray drive in zitten
    -Eerst kondigen ze de 2 tv's mode aan zoals met ps3, nu blijkt die er helemaal niet meer in te zitten.
    -Men is bezig over een wereldwijde launch, en ziet nu pas in hoe moeilijk dat wel niet is
    -...
    -Men wil gewoon voor Sony zijn, en een heel stuk ervoor bedoel ik dan, ze weten dat ze op die manier kans maken...

5. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    -Microsoft heeft nooit geszegd dat er een HD DVD in komt ... als de markt er om vraagt dan komt ie er in ... maar niet eerder dan 2007
    -Dat 2 tv's heb ik nog nooit gehoord?
    -De wereldwijde launch is een pre ... nu zweten ... maar straks een grotere omzet ... Europa is eindelijk niet de laatste viool
    -Sony laat me niet lachen ... Sony heeft geen Live .. heeft geen goede support en Sonny zal nooit wereldwijd gaan releasen

@heb je ook een echte site ... liefst engelstalig ... want nederlands talige site vertalen slecht

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je volgt het nieuws niet goed denk ik, Sony is al sinds(er juist na) playstation 2 online volle bak bezig met ps3 online(friendslist,...alles gaat erin zitten), waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met xbox live... we zullen zien.
    En die 2 tv's functie, vroeger(voor E3 al) is het altijd gezegd geweest, heeft ook in de pu gestaan... En dat leek me enorm bom...
    -en Bill gates heeft wel gezegd dat er later een HD-drive of dergelijks in de 360 gaat gestoken worden...
    -en van die grotere omzet, daar heb je gelijk in,maar dat komt door het gerush van microsoft:D
    ...:)

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk inderdaad is niet als laatste. Normaal zijn wel altijd een half jaar tot 1,5 jaar later dan rest van wereld.
    Dat Live kan Sony NOOIT evenaren. Live was al TOP en wordt nu GEWELDIG.
    Hulde dus. Dat distributie komt zeker wel goed!

9. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@fardo
    gast jij maakt ons uit voor fanboys terwijl jij jezelf gerust ook een fanboy mag noemen hoor, kijk ik wil even terugkomen op jou reactie over de release van de ps3. Tuurlijk is een wereldwijde release heel goed maar als je ziet dat je een paar weken vlak voor de launch de druk ontzettend begint toe te nemen zoals bij MS(die nu de zweet in hun bil naat voelen) dus dan vraag ik mij dan ook af of dat het dan nodig is. Sony houdt nou zeker weten de fouten van MS in de gaten en die zullen zij zeker onthouden

en ik zal ff kijke voor een engelstalige site, maar werk jij voor xboxarena ??

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  10. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    De PSP is toch door SONY ENORM FOUT GEGAAN??? Nu kan je zelfs veel games nauwelijks vinden!!!

Net alsof ze met PS3 opeens goed gaan...

11. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@greek timmos
    nee want de psp mag je gerust een dikke suc6(in europa vooral) noemen en dat probleem over die dode pixels daar kan sony niet veel aan doen want dat is gewoon een vaste probleem bij lcd's

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    psp levert Sony veel geld op! Is natuurlijk ook een geweldig apparaatje...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ik merk nu dat dit de xbox 360 gereserveerd thread is .. zullen we verder gaan in de xbox vs ps3 thread ... we vervuilen deze thread alleen maar :eek:

14. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat ding sinds januari, maar ben erop uitgekeken. Zie alleen nog GTA als leuke game uitkomen voorlopig...
    maar goed ontipic ;)

Kreeg vandaag reactie van dimplus met kort DOM antwoord en is me nog steeds niet duidelijk dus heb besloten morgen hier in buurt kitje te halen en daar dan te annuleren of een bijbetaling van 20 euro te doen voor een game als ze moeilijk doen, want heb niet zo'n zin in onduidelijkheid...

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Van Bol.com kreeg ik ook geen zekerheid en heb de order maar geannuleerd.
    Heb de pre-orderkit maar bij de MM gekocht.

Dit stond in de email van Bol.com
    Helaas is/zijn de titel(s) die u 5 oktober 2005 bij ons heeft besteld niet meer leverbaar.

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  16. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb wel vertrouwen in dimplus. Wat voor mail had je gestuurd Greek Timmos? En wat was het 'domme' antwoord? Ben ik wel benieuwd naar.

17. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij 1e mailtje en dan reactie van hun en ook 2e mailtje:

1e mailtje:
    Beste,

Ik mail nog maar is om het zeker te weten. Heb de Xbox360 bij jullie besteld en woon zelf in Limburg, dus ga er vanuit dat jullie deze begin december naar me toe zullen zenden want ophalen in Groningen wordt lastig?!

Ik wil zeker weten of ik er zeker van ben er een bij de launch te hebben omdat op een forum er wat onduidelijkheid is omtrent Dimplus met de pre-orders.

Gegevens:
    *allemaal persoonlijke gegevens zoals klantnummer/ postcode etc...

1) Is het 100% zeker dat de 360 hier op 2 dec. in huis staat?

2) Heb de 39 euro al aanbetaald en wil graag weten: WANNEER DIEN IK DE OVERIGE 360 euro OVER te maken want wil niet pas dat ik 'm dan rond 10 december heb...

Alvast vriendelijk bedankt voor de tijd en antwoord zodat ik misschien weer rustig kan slapen.

Met vriendelijke groet,

Tim

Hierop kwam volgend antwoord:
    Hallo,

Voor alle informatie verwijzen wij naar www.dimplus.nl, daar staat bij het item duidelijk vermeld wat u zoekt :)

Forums zijn geen meetpunt voor wat wij doen, wij communiceren via de site duidelijk de echte info ;)

DIMENSION PLUS
    Henk

(die smilies had hij echt in dat mailtje zitten naar me, heb ik er niet ingezet!)

Ik vond dit maar een vaag mailtje en had ALWEER geen antwoord op mijn doodnormale vragen dat NERGENS op die site staat.
    Dus ik maar op mijn werk meteen een reply, dus het
    2e mailtje:
    Hallo Henk,

Enige wat ik wil weten of het 100% zeker is dat ik op tijd de aanbetaling heb gedaan voor de release van de 360.
    Gewoon een bevestiging en daarnaast wil ik weten wanneer de overige 360 euro dient te worden overgemaakt.

Mvg,
    Tim

Hierop kwam eind van de middag weer dit NUTTELOZE antwoord en nu heb ik nog steeds geen normaal antwoord.
    2e mailtje van DImplus naar mij:
    Bij deze, geen probleem :)

(dat smilie stond er echt)

Dus dit weet ik na dat gemail... :{ :mad:

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Deze mail was dommer dan mijne, ik kreeg later nog antwoord.

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn, dit is wel heel schandalig.
    Volgens mij weten ze bij Dimplus ook niet wat ze doen, als ik het zo lees.
    Als ik jullie was, haalde ik gewoon een Pre-order kitje bij een van de winkels in de buurt :)!
    Dan ben je in elk geval zeker. En waarom in groningen bestellen als je in limburg woont eigenlijk?

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik hou mijn reseveering daar gewoon.

Want in mijn mailtje stond dat ik er zeker van ben.

Edit:/ dat ging over het kitje |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina