Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook schandalige reactie, ze doen net alsof ik een kleuter ben die dom is ofzo.

Ik heb ooit al iets voor PS2 besteld bij Dimplus en voordat ik betaald had, had ik dat pakket al thuis met leuke extra's dus had er een heel goed gevoel over.
    Aangezien ik 2 december gewoon werk, vond ik het handig om dan bij thuiskomst een pakket te zien liggen en alleen nog maar aan te hoeven sluiten.

Nu ben ik echter van plan om 2 december vrij te gaan nemen en vanavond elders een kitje te halen (vast nog wel te vinden en anders echt maar pech).
    Hoop dat ze dan meewerken voor annulering. Zoals ik eerder zei wil ik dan gewoon nog wat bijbetalen voor 1 xbox 360 game.

/EDIT: Koffie mok: Ik begrijp niet waarom ze mij niet kunnen vertellen of ik op tijd was met betaling om ervoor in aanmerking te komen... daar krijg ik gewoon GEEN antwoord op terwijl ik ook al mijn gegevens had doorgemaild!... :mad:

Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  2. Koffie mok

Koffie mok Guest

Hou het bij een kort en krachtig mailtje *)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je het pre-paid kitje krijgt dan krijg je ook op de launch je xbox 360 :)

4. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik begreep eigelijk dat er niks aan de hand was, ik stuurde dit:

''Beste Dimension PLus-medewerker(s),

Vandaag (dinsdag) heb ik bevestiging ontvangen van de betaling die ik heb
    gedaan voor de prepay-bundel van de xbox360. Ik vraag me nu echter af of
    zeker ben van een pre-order kit en dus het premium pakket bij de release,
    gezien de tekst bij dit product op jullie site. Mijn klantnummer is!@#!@#.

Bij voorbaat dank''

En kreeg dit terug:

''Hallo,

Ja, dat is zeker.
    M.vr.gr. Dimension Plus

http://www.dimplus.nl''

Daarom ga ik ervan uit dat ik em ook krijg. cker omdat ik em onder rembours krijg. op deze manier hoef ik niet de deur uit. Maar ik vind et ook raar wat ze naar Greek Timmos sturen. Ze zullen het dan wel heeeel druk hebben. maarja ik vind wel dat je klanten moet kunnen geruststellen over zoiets. Ze zijn tenslotte ook zelf gamers(staat op de site)

5. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) Heb hem vandaag gepreorderd

6. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dit soort zaken bel ik ze altijd gewoon ff op. Dit werkt voor mij een stuk beter. Ik heb ook wel eens mailtjes gestuurd, maar vaak kreeg ik dan ook geen antwoord op mijn vragen.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heel goed idee, gewoon BELLEN.
    Altijd na de naam van de Medewerker vragen, dan praten ze al gauw geen bullshit meer en weten ze meer :). Uit ervaring.
    En dan gewoon zeggen waar het op staat, en vragen naar duidelijkheid.
    Want die MAIL terug van hun slaan NERGENS op!

8. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar zit idd wel wat in........maar ik ga er nu gewoon van uit dat ik em heb op de release. Ga me er geen (onnodige) zorgen meer om maken.

9. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Gertje, met Dimplus wet je het maar nooit!!!!

Just kidding *)

10. M&M

M&M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dimplus ben ik heel tevreden van. Ik begrijp Gertje dat je zekerheid wilt. Je begrijpt ook dat ze meer dan een klant hebben en wanneer ze een mailbox met van dit soort vragen vol hebben. Geven ze gewoon een kort antwoord. Echter moet ik zeggen wat er op de BBC werd gezegd door Peter Moore baart mij meer zorgen. Deze launch wordt of een succes of een logistieke nactmerrie met als uitkomst veel gefrustreerde gamers. 2 December weten we het. Voor nu niet al te druk maken. Want MS kan beloven wat ze willen als hun er niet genoeg kunnen uitleveren (en dat zou wel's kunnen aangezien hun nog steeds geen exacte getallen kunnen noemen die de EU ingvlogen gaan worden) is dat pre-order kitje waardeloos als garantie dat je hem 2 december hebt.

11. wolfNL

wolfNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om zulke onzekerheden te mijden heb ik de pre order kit gewoon bij het lokale dixons gehaald. Nu wachten op 2 dec. heb lekker die vrijdag vrij van het werk, dan alleen nog een krat bier in huis en ik ben klaar voor het weekend.8)

12. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die nog een 360 kit zoeken...... er liggen nog 8 exemplaren bij de nieuwe media markt in ede....

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nieuwe media Markt?
    Hier in Eindhoven, 20 oktober ook een nieuwe Media Markt.
    Dus die zullen daar dan ook nog wel verkocht woren :)!
    Ff kijken, als je er nog een moet hebben mensen.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, er zijn nog wel duizend van die kits beschikbaar. Schaarste is totaal niet van toepassing op dit moment.

15. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx voor de tip ik woon ook dicht bij eindhoven

16. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij Dixons in roermond ge-preordered ik had geluk het was de laatste kit die ze hadden zeiden ze. Ik vind dat die dan zeer snel zijn uitverkocht. ik ben die woensdag gaan halen terwijl ze een week daar voor er nog geen hadden.

17. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk laatste kit moet het wel erg hard gaan

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Je weet het maar nooit. Ik heb de mijne 2 weken geleden gekocht bij de Dixons in Eindhoven.
    Was van te voren bij de FRS geweest, en daar hadden ze die niet meer. Bij de Dixons sta ik dan wel al 3e. Dus de kans is, dat ze er nog veel meer hebben natuurlijk.
    Maar ik zou niet het risico nemen, om er pas een over maandje te gaan zoeken.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet slim nee, Voor je eigen rust kan je er beter nu een kopen.
    Waarschijnlijk kan je nu nog in de buurt te recht. Over een maandje moet je naar een andere stad/dorp rijden om die zooi te bemachtigen:);.

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, ik had Oblivion en Ghost Recon 3 bij Gc-shop besteld en beide betaald.
    Nu keek ik net weer op de SITE, en zijn beide games van de SITE gehaald.
    Dit omdat ze zijn uitgesteld lijkt mij. Aangezien ik al betaald heb, heb ik toch even gemaild voor duidelijkheid, en wat ermee gaat gebeuren.

Heb anders graag mijn geld terug, aangezien ik al betaald heb, voor een game die pas in FEBRUARI komt!
    Dan heb ik dat geld liever nog even in de pocket zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina