1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was er ook al iemand uit groningen die in limburg was gaan zoeken8) :+

2. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0

???? volgens mij staat ie er nog gewoon hoor.... http://www.gcshop.nl/details.php?id=1666

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    What the fuck?!
    Ze staan in eens bij Xbox 360 Hardware :confused: . Terwijl ik ze altijd bekeek, bij gewoon Xbox 360 games waar ze volgens mij ook horen.

Waarom ze nu op eens daar staan is wazig zeg. Nou jah, heb ze toch al gemaild. Ik hoor het vanzelf wel.
    Staat nog steeds, dat Ghost Recon 3 30/11/2005 al komt|:-

4. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    maar staat ook onder dat de datums nog niet zijn bekend en dat ze dus nog kunnen veranderen

5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Het was anders om.

6. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in ieder geval had ie vergezocht:+

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha, oké, het is net waar je je Xbox 360 vandaan wilt hebben :p.
    Ik haal hem wel gewoon op.

Klopt, er staat dat Release Dates kunnen afwijken. Dan moeten ze er NIET 30/11/2005 neerzetten. Maar gewoon niets. Aangezien al duidelijk is dat Ghost Recon 3 in Februari 2006 komt.
    Tjah, ik hoor het wel wat ermee gaat gebeuren. Volgens de FAQ daar krijg ik mijn geld niet erug, aangezien ik niet in 48 uur annuleer.
    Maar om nu 4 maanden op een game te wachten, terwijl ik al betaald heb, vind ik wel vervelend.

8. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik heb mijn 360 ook besteld bij dimplus in Groningen. Dat terwijl ik in Volendam woon(N-H). Maar ja boeit me niet zoveel aangezien ik em onder rembours thuisgestuurd krijg. Ik dacht gewoon van me op dat moment het meest betrouwbaar leek. hoorde veel positieve verhalen dus heb em daar besteld.

9. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik kan niet wachten tot 2 Dec.

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Net met dimensionplus gebeld en nu opeens vet aardig.
    Weet nu alles ervan en IS 100% zeker dat de XBOX 360 hier op 2 december bij mij thuis wordt AFGELEVERD _O_

11. Koffie mok

Koffie mok Guest

Dimensionplus is nog niet so slecht.

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd _O_ , bij elke bestelling (aanbetaling) geven zij het door aan Microsoft en die moeten ervoor zorgen dat je dan bij release zo'n 360 hebt. Dat pakket met afstandsbediening en shirt krijg je dan ook meegestuurd (als je het laat versturen).

Heb ook nog gevraagd over de overige betaling:
    Ruim op tijd (denk half november) zal iedereen een brief / mailtje ontvangen van dimplus met daarin het verzoek de overige 360 euro te gaan betalen. Als zij dan de betaling eind november binnen hebben, versturen zij die Xbox 360.

Ik ga morgen denk ik ook even paar games via dimplus.nl bestellen, die heb je dan ook GEGARANDEERD (mits ze worden uitgesteld) op releasedata in huis en stoppen ze erbij.

Ga maandag ook gelijk even een dagje vrij inplannen voor 2 december O-)

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik moet die overige € 360 gewoon in de winkel betalen.

Ik ga nog geen games bestellen, de xbox 360 is eerst het belangrijkst.

14. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eeey das cker mooi nieuws Greek Timmos........maar we moeten dus geld overmaken in november, zelfs als je onder rembours hebt besteld? Maakt mij eigelijk niet zoveel uit, heb tog internet bankieren dus......SUPERLEKKER toch...deze zekerheid.

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat kan je wel zeggen maar ze krijgen toch gewoon een vast aantal en zoveel pre-orders kunnen ze krijgen.. Lijkt mij niet dat zij als enige zoveel pre-order pakketten kunnen aanvragen als ze willen..

16. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS zet 2500 man in voor xbox 360 Lancering

MS heeft 2500 honderd man in gezet. Die er voor moeten zorgen dat alles in goede banen geleid word Tijdens de launch van de xbox 360 dat vind ik niet mis.

17. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS zet 2500 man in voor xbox 360 launch

Ik heb per ongeluk twee keer gepost. Maar hier is een update volgens mij zijn die 2500 man alleen al voor de VS bedoelt en dan vind ik het heel erg veel dan kan ik mij niet indenken wat er nu nog mis kan gaan bij de launch.

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  18. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat DimPlus wel weet hoeveel pre-orderkits ze krijgen, want anders stond idt niet op hun site:

Het is nog mogelijk te reserveren. Er zijn vooralsnog geen prepaypacks meer beschikbaar vanuit Microsoft. Dit houdt onder meer in dat wij op reserveringen die vanaf nu geplaatst worden geen garantie mogen geven dat deze ook op de dag van de release kan worden geleverd. Klanten die al gereserveerd hadden en aanbetaald hebben uiteraard wel de garantie dat zij op de dag van release een Xbox360 krijgen. Het is mogelijk dat er op een later tijdstip meer prepaypacks vanuit Microsoft geleverd zullen worden.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat snap ik wel.. maar zoals hij het zegt is het net alsof dimplus gewoon zoveel pre-orderkits kan krijgen als ze willen.. als ze maar gewoon vragen omdat iemand het wil krijgen ze het.. maar zo werkt het volgens mij niet:+

20. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Marty NL

Dat ben ik helemaal met je eens. Dimplus heeft gewoon van Microsoft doorgekeregen heoveel pre-orderkits ze kunnen krijgen. En DimPlus heeft het aantal reserveringen voor de launch daarop afgestemd. Het is niet zo dat DimPlus maar kan roepen dat ze meer pre-order kits moeten hebben, en dat ze die dan ook krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina