1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even..
    Maar even ter informatie , in Eindhoven is vandaag de Mediamarkt geopend. Ik even kijken, wat zie ik.. 3 xbox 360's .. Van die ultra coole pods. Helaas was er nog niets te spelen, maar er stond dat op 27 okt de 360 daar te bespelen is_O_ Ik ga dan zeker even terug!

    ps. Ook hoesjes van Kameo en PGR3 stonden er in overloed!
     
  2. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Is in elke MM een Xbox 360 Pod?
     
  3. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, ook ik was daar :9
    Was zkers gaaf hé?! En SUPER relaxte winkel nu, vooral verdieping 3...
    Zelfs De Xbox 360 STANDS, waar alle Xbox 360 Games en Accesoires komen te staan, zijn al gereed en klaar voor gebruik _O_
    27 Oktober ga ik denk ik ook ff de boel checken gek:cool:
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gehoort dat de grootste mediamarkt van europa/wereld (is alleen in europa) is , en ik vond MediaMarkt Brussel al aardig wat ...._O_
     
  6. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Stond daar ook op het bord :D
    Maar dat geloof ik ook wel, als je DIE winkel ziet in Eindhoven.
    GEK!! 3 verdiepingen, RAM vol met allemaal mooie zooi:cool: .

    Je kan daar gewoon 3 uren (vandaag dus gedaan;)) doorbrengen zonder je een moment te vervelen.
    Van I-pods, tot Tv's, Koelkasten, Beamers, Games, Dvd's , Cd's, Consoles, kabels, Dvd en de rest van de hele mikmak.
    Echt wel gaaf. En als uitblinker natuurlijk al het hele Xbox 360 Stand gebeuren, klaar om in gebruik te gaan:D . Dat is wel mooi om te zien.
     
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik Brussel zat ie op de laatste verdieping in een mega V&D (een of andere Waalse/Franstaalige Warenhuis keten) best wel groot daar ...maar watb ik nu hoor van Eindhoven ...denk dat ik binnenkort ff naar eindhoven ga alleen voor die mediamarkt :p tis toch maar ff met de trein :p
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de MM in Eindhoven ergens?
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hiero

    :9
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    vanaf tilburg is het ook niet zo heel ver
    en als het daar al op 27 oktober speelbaar is
    zie ik al helemaal geen reden om veel geld uit te geven om naar de pug te gaan
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut, helemaal naar Eindhoven.. vanuit kop van noord holland...

    Nope.. gaat niet lukken.. met OV had ik wel gegaan, maar ik ben daar te jong voor :'-(

    Anders was ik zeker ff heen gegaan, speciaal voor die Pods.. Moet ff bellen naar Alkmaar of ze die dingen daar hebben staan :9
     
  13. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensij is die hele core-versie van de xbox360 een ware domper. Iedereen die een x360 haalt, bestelt of reserveert neemt de premium. ben benieuwd hoe microsoft dat heeft ingecalculeerd.
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de ouders van kids halen straks die van 299 euro. Zie het al helemaal voor me.... }:]
     
  15. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij gaat het trouwens binnenkort daar vet druk worden in de MM in Eindhoven :+
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Er is al vaker door MS gezegd dat de Core bedoeld is voor de nieuwe xboxklanten. Mensen die nu nog geen console of geen xbox hebben. Dus geen problemen hebben met het feit dat ze geen oude spellen kunnen spelen en die het voordeel van een hardeschijf nog niet aan der lijve hebben ondervonden.
    Voor die mensen is 300 euro een heel aantrekkelijk bedrag om de wereld van de next generation console binnen te gaan, lijkt me.
    Dus voor de core hebben ze een heel andere doelgroep voor ogen dan de mensen die rondhangen op dit soort fora (nofi :+).
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zal dan wel jah......
    Toch lullig, als blijkt dat je allemaal Memory cards moet gaan kopen na de hand :p.

    Die van MM in Eindhoven, is vanaf het station, rechtdoor, voorlangs de PIAZA, dat is een winkelcentrumHal in Eindhoven.

    Voor de mensen die er eigenlijk wel heen willen, en ook nog een TV of DvD setje zoeken, of zich gewoon in die leuke electronica intresseerd. Kan je het gewoon een dagje uit noemen, zo groot is het ;).
     
  18. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zeker kopen:) maar na de lanch pas, wacht eerst af, 400 euro voor een 360 is wel heel prijzig, vorige keer was het ook zo de prijs zakte na 2 maanden en de mensen die hem al eerder hadden gekocht voor die prijs mochten 2 games uit zoeken en kregen een controller er bij cadeau. maar uiteindelijk zou hij zeker in mijn audio meubel staan in januarie 2006_O_
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga er maar vanuit dat die actie niet de bedoeling was van Microsoft.
    En ga er ook maar vanuit dat ze van hun fouten geleerd hebben :)
    Ik kan ook geen goede reden verzinnen waarom de prijs zou gaan dalen, nog voor er een andere next generation console op de markt is verschenen.
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    400 euro is al laag!
    Kijk die specs is!

    @ Slayer: Wacht maar lekker dan tot 2007.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina