1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als ik dit vergelijk met de prijs van de PSP dan vind ik het het nog wel meevallen. Maar 400,- is natuurlijk wel veel geld.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja.. Als ik een Ferrari met de kostprijs van een nieuwe satalliet vergelijk is het ook niks.

    Vergelijking van 3x niks:).
     
  3. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind et wel meevallen hoor. Als je bedenkt dat er straks dan een PSP-pack uitkomt met standaars geheugenkaartje van 1 gig met nog wat rare kabels.......ben je gewoon €300,- kwijt. Daar koop je een xbox360 voor!!! en ik maak die vergelijking ook hoor....vind die psp echt cool maar voor dat geld (+nog een beetje) ga ik echt voor de 360

    PS. tuurlijk is het een ander apparaat, maartog
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, 400 euro voor de De Dingen die je erbij krijgt is toch niets?
    ZOals Gertje al zegt, zoveel ben je voor de PSP kwijt.
    Dan geef ik het geld liever aan een dikkuh Console uit joh..:)
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou sorry hoor maar ik vind 400 in euries nog best veel voor een consoletje hoor. Tuurlijk het is een bruut ding en zit er focking veel bij. Maar het is voor veel mensen toch nog wel prijzig. Ik zelf haal hem denk ik niet meteen. Heb net een nieuwe hdd in mijn ouwe box gezet. En de spellen die nu worden gereleasd spreken me nog niet echt aan.

    Maar ja als ik hem op 2 december in volle glorie in de winkel zie, dan kan het nog welleens anders uitpakken.....
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, 400 euro is veel geld. En het is ook best een investering voor mensen, net als mij :).
    Maar mensen gaan De Spullen vergelijken met geld.
    Dus een PSP is 300 euro, met wat extra kabels ofzo?
    En voor 400 euro heb je een Xbox 360.
    Dan is de vergelijking gewoon simpel, en kan je beter 400 euro aan een Xbox 360 uitgeven dan aan de PSP.
     
  7. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Kreeg gisteren een nieuwe lesrooster, staat er dat ik op vrijdag tot 16.00 uur moet.

    Dus dan moet m'n pa maar de 360 ophalen.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren? Ik heb vakantie....
    Ojah, noorden heeft dus alweer school, of krijgt nog vakantie?

    Ik ben NU nog elke vrijdag, HALF 11 uit :)
    Straks krijg ik ook nog net daarvoor een NIEUW lesrooster :'-( . Dan baal ik ECHT hard gek......
    Hoop dat het gewoon zo blijft gek
     
  9. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Het Noorden heeft net vakantie
     
  10. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand het weet maar dat psp pak met die 1GB stick is nog niet uit die komt pas in november. Maar als ik het vergelijk met het huidige pak waar maar een stick van 128 mb bij zit voor 249 euro valt het mee. Want bij dat pak van 299 krijg je niet alleen een 1GB stick je krijgt er ook spiderman bij op udm alleen op de eerste landing krijg je die. En die zijn best duur als je die los moet kopen. Ik heb ze zien liggen en die films waren 20 euro per stuk.
    Verder heb gezocht naar de prijzen van die memoriesticks van sony. Die stick die bij dat pak van 249 zit is 128MB en kost los 41.50. En die van 1GB kost 129 tel dat bij die 249 dan zit je al op 378 euro. Tel daar vervolgens een udm van 20 bij dan is het 398 dus dat pak van 299 is helemaal niet duur je bespaard daar door 99 euro.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat heeft dat met de xbox 360 te maken ??? De graphics van de psp vind ik behoorlijk tegen vallen en je kan niet eens op live .. laat staan op een HDTV spelen ...
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  12. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks maar wat ik hier mee wil zegen. Is dat het met de PSP het zelfde verhaal is als met de xbox 360 core en gewone xbox 360 als je die goedkope neemt van 299 zonder HD ben je uiteindelijk met de core duurder uit. Om dat je daar dan een HD van 99.99 bij moet kopen en een draadloze contoler van 44.99 het set 19.99 en nog veel meer los er bij moet kopen en je uit eindelijk tot wel 200 euro duurder uit bent dan de gewone van 399.99 kwijt bent. Daarom kun je duur beter die PSP van 299 kopen dan die van 249 om dat je los altijd duurder uit bent.
     
  13. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo mij neef heeft op een psp gespeelt en die zij dat de graphics er voor een hand
    Held heel Erg goed uit zien. Hij zij dat vooral de weergave van udm films het beeld heel erg goed was. Dat scherm van de psp is heel erg helder beter dan tv zij hij. Als je dat vergelijkt met de DS van nintendo stelt de DS niets voor. En sony heeft niets voor niets 10 miljoen psp verkocht.
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gaat hier om de Xbox 360...
     
  15. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ik mijn psp verkocht. De games zien er wel goed uit voor een handheld maar niet geweldig. PSP games zijn snel uitgespeeld en worden snel saai. En 40 tot 50 euro voor een game is veelste duur voor een psp.
     
  16. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Daarom heb ik het niet so met handhelds
     
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is tochh een 360 topic net zo als Greek Timmos als zei ?
     
  18. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Back ontopic,

    is het ook slim om een spel tereseveeren voor de xbox 360?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik weet nog steeds niet welke game ik erbij moet kopen .
    Waarschijnelijk wordt het Perfect Dark Zero.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  20. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met reserveren totdat ik met mn eigen handen aan een xbox360 / demopod heb gezeten, want je weet maar nooit.

    En @ koffie mok: ik denk dat het niet per se nodig is, want spellen zijn niet vaak uitverkocht, met uitzondering van halo2. Ik zou me eerder afvragen of ik naar de winkel wil en met een lach van oor tot oor naar huis wil rijden of dat ik op de postbode wil wachten en dan iets minder betaal (GCshop).

    Ikzelf ga mn eerste (paar) game(s) in de winkel halen, omdat het gewoon zo'n geweldig gevoel is naar huis te rijden met een gloednieuwe spel in je hand en ik deze ervaring toch wel weer een keer mee wil maken, want alle games op 1 na die ik dit jaar heb gekocht, komen van GCshop/Xbazaar/marktplaats en dan kijk je elke dag om het uur of de post er al is maar dat is bij lange na niet zo vet als hem in de winkel kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina