1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt et er maar net aan in welke winkel je bent... de ene keer zie ik ze nergens en in de andere winkel zie ik er 20 liggen..

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde ketens hebben er denk ik heel veel besteld en anderen weer minder.

3. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat daar al precies hetzelfde word gezegd, en dat jou post dus nutteloos is _0/

4. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij een klein kind, ga lekker spelen in de zandbak

5. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    is goed heb je een schepje voor me.
    |:- sukkel

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga a.u.b. ergens anders ruziën ja.:{ Of beter, ga er gewoon niet op in!

7. Koffie mok

Koffie mok Guest

Tetris launchtitel Xbox 360

Als we aan een next gen console denken, denken we ook vaak aan een grafische verbetering. Dat kun je bij de Xbox 360 games ook wel verwachten. Een game die daar niet zoveel mee te maken heeft is het oeroude Tetris.

Maar laat de oude blokkengame nou toch een Japanse launchtitel worden voor de Xbox 360. Je vraagt je natuurlijk (samen met ons) af wie daar nou op zit te wachten. Dit is waarschijnlijk een wanhoopspoging om de eerste next gen een boost te geven in het land waar de zon rijst. Wij geven alvast twee redenen waarom deze titel geen verschil zal gaan maken.

Ten eerste kopen maar heel weinig mensen in Japan een Xbox 360. Ze vinden die Microsoft console maar niets. Ten tweede, Tetris is niet een game waar je zo’n nieuwe, dure console voor gaat aanschaffen. Oke, we weten het, met die Japanners weet je het nooit, maar toch.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja jappen houden van rare games ... maar als deze game bij ons in de budget bakken zou liggen .. zou ik hem ook kopen ... blijft een leuke game

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wil net zeggen... M'n vriendin zou zo'n game geweldig vinden.

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, ik zou hem dan weer laten liggen.
    Heb op dit dan ook geen vriendin die het interesant zou vinden als ik deze game op de Xbox 360 heb :).
    Dus voor mij hoeft het niet, maar wie ben ik.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die jappen zijn over t algemeen wel heel raar ja.. neem nou die game.. kan ff niet op de naam komen :eek: waarbij je een rollende hoop spullen ben en alles aan je vastplakt.. het is vast heel hilarisch maar wie koopt dat.. Daar moet je echt een rare jap voor zijn denk ik 8)
    btw ik vind tetris echt super maar ik pak dan liever me oude gameboy nog ff op dan dat ik op me 360 t ga kopen.. dan ga ik toch liever voor een wat hoogstaandere game

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n game moet je voor 10 euro verkopen dan is het echt cool, maar niet 60 euro. En mischien download op xbox marketplace...

13. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KATAMARI DAMACHI!! weet je hoe vet die game is! serieus!! speel em en oordeel!

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel komt binnenkort naar Europa. Lijkt me grappig.

Tetris kunnen ze beter voor 20 euro verkopen ipv full price. Jappen zijn altijd al raar...datingspelletjes, verzorg je poppetje en ga ermee shoppen etc...

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tetris vind ik nou niet meer zo leuk. Als ik hem wil spelen, dan is het op de good old (broken) GameBoy, maar niet als next-gen game.
    Dan heb ik toch liever de wat nieuwere puzzelgames als Lumines (PSP).
    Dit soort puzzelgames zijn op de handheld prima te spelen, maar trekken me niet op een console.

16. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je ff helemaal game moe bent dan is een game als we love katamari echt een verademing... het is niet zo dat je er uren mee bezig bent...

Ik denk dat dit een beetje de eenvoud van de typisch japanse games aangeeft... toffe gimicks die eventjes leuk zijn als tijdverdrijf

17. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch nog vandaag de pre order kit gekocht :D eindelijk zeker van de 360 op 2 december

18. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    waar ..??

19. Goed gedaan man!! Ze zijn er dus echt nog wel.

Laat deze jongen een inspiratie zijn voor al die gasten die nu al lopen te janken dat ze hem mischien op 2 dec niet hebben :+

Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2005
  20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS heb ik ze laatst ook nog zien liggen.

Tetris wordt voor mij dé launchgame_O_ :+ .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina