Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op vrijdag een om en om rooster, hopen dat ik dan net die vrijdag vrij ben :cool: Anders ben ik genoodzaakt om 4 uurtjes uitval te hebben :+

2. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee, De xbox 360 is niet regio vrij. Dus je zal geen gamers kunnen importeren :mad:

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik best jammer.

4. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard he voor consoles (homeconsoles).. begrijp de reden eigenlijk nooit, maarja het is altijd al zo geweest... zelfs bij NES (moest een draadje worden doorgeknipt om te fixen ofzo)

Misschien komt er in de toekomst wel zoiets als Xplorer(?) net als bij de gamecube..

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zal je wat vertellen...
    volgens mij ben je daar niet de enigste in op dit forum:+

6. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een dubbel gevoel bij. Sommige games die in japan veel eeder komen zullen we nu wel langer op moeten wachten, Of nooit kunnen spelen

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    :p

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Bwaha, ik zie Verdonk al helemaal flippen. Explosieve groei immigranten sinds twee december.8)

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    altijd zon mooi moment als je je nieuwe console voor t eerst uit de doos haalt :'-( en dan te weten dat het +- 6 jaar je maatje word :)

ik heb geen preorder kit en vraag me nog steeds af of ik dat ding 2 decmber heb... hoop t wel natuurlijk...
    misschien dat een winkel ze stiekem een dagje eerder verkoopt zoals bij voorgaande consoles :D..neem ik lekker een dagje vrij !

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bart Smit doet idd niet aan de pre-orderkits. Een hele stomme fout van Bart.
    Probeer idd voortaan winkels zoals Dixons of gameshops.

Ik weet niet waar je woont, maar ik zag gisteren bij Media Markt in Rotterdam Alexander nog wat pre-orderkits staan.

11. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

lijkt me duidelijk zwijndrecht staat er he |:- |:-

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In dat geval is Media Markt in Rotterdam Alexander voor hem te doen.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Als je hem zeker zou willen op de Launch zou ik dat echt doen.
    Hoef je je in elk geval geen zorgen te maken.

Idd, DOM van Bart Smit dat ze niet aan deze Pre-order Kits mee doen.
    Wel laten ze mensen gewoon reserveren en schrijven ze die personen in een boekje.
    Een vriend van mij staat 7e in dat boekje. Grote kans dat hij er een krijgt op 2 December?

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    in het nieuwe xboxmagazine staat op de laatste bladzijde een stukje van de hoofdredacteur die bevestigd dat er tekorten in europa komen en schat het aantal exemplaren voor nederland op 75.000.....

edit: sommigen lezen het volgens mij verkeerd: er zijn dus 75.000 exemplaren beschikbaar voor nederland. volgens xboxmagazine.

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar??? 75.000?????

HAHAHAHAHA, belachelijk aantal hoor, typisch weer zo'n mannetje die totaal niet weet waar hij het over weet. Als officieel MS persoon zou ik hier normaal niet op reageren, maar dit is echt totaal bezopen. Reken maar op slechts een fractie daarvan. We noemen geen aantallen, maar om je een voorbeeld te geven: PS2 zat na een maand in NL op ongeveer 4.000 stuks. Dus ga maar na.

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    SERIEUS?!?!! :eek:
    Een te kort van 75 duizend Xbox 360's?!
    Dat is erug veel, had ik niet verwacht.
    Nu hoop ik ook wel dat dit waar is (niet voor de mensen die geen Pre-order kitje hebben) maar hebben ze die te korten niet, dan kan je net zo goed al dat gelul van die ventjes niet geloven.
    En bij een VOLGENDE Xbox na de Xbox 360 dus, en ze lullen weer over Tekorten, dan komt dat echt NIET geloof waardig over.

Edit:/
    Lees net post van MrX.
    Is dus gelul dat aantal? Ik dacht al joh. Dit is ook niet officeel daar MS genoemd?

Ik ben nu erug blij, dat ik zo'n Pre-order Kitje op Mijn Kamer heb STaan ;)

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja als je nagaat dat we 16 miljoen inwoners hebben vind ik het nog weinig hoor, dat is 1 op de 213 mensen!!!

in het nieuwe xboxmagazine staat op de laatste bladzijde een stukje van de hoofdredacteur die bevestigd dat er tekorten in europa komen en schat het aantal exemplaren voor nederland op 75.000.....

edit: sommigen lezen het volgens mij verkeerd: er zijn dus 75.000 exemplaren beschikbaar voor nederland volgens xboxmagazine.

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het tekort is geen 75.000, maar ook het aantal Xbox 360's dat naar NL komt is bij lange na geen 75.000.

Na 5 jaar hard werken zit de PS2 in NL op zo'n 750.000 stuks. Cijfers die ze zelf publiceren! Denk je dan werkelijk dat je er op Day 1 75.000 nodig hebt???

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    volgens xboxmagazine dus wel, ik zeg ook alleen maar wat er in het xboxmagazine staat...
    hij zei trouwens ook nog dat bij zijn gameswinkel bijna alle preorderkits half oktober al weg waren, en dat is zeker weten waar, want dat heeft die gameshop zelf tegen hem gezegd.

ik citeer uit Xboxmagazine nummer 8 november 2005 nadat hij over de aantallen voor europa en nederland gesproken heeft:
    ''Hoeveel het er ook precies zullen zijn, het zijn er waarschijnlijk te weinig.
    Zoals je misschien weet kun je momenteel een xbox 360 preorderen bij de winkels waar hij later dit jaar te koop zal zijn.
    Zo ben je in ieder geval zeker dat je op 2 december aan de slag kunt.
    De gameshop bij mij in het dorp krijgt 40 360's op 2 december en daarvan waren er begin oktober al 37 verkocht.''
    voor het artikel verwijs ik je gerust door naar je lokale tijdschriftenwinkel waar je het complete artikel nog eens kunt lezen:)

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.5m Xbox 360s to ship by year end, analysts agree
    Rob Fahey 14:20 19/10/2005
    800,000 in North America, 400 to 500k in Europe, remainder to Japan

Microsoft has given no official shipment estimates for the Xbox 360 as yet, but analysts are this week converging on 1.5 million units as the most likely figure for global shipments of the console by year-end.

Two key investment banks issued revised guidance for Xbox 360 shipments earlier this week, with Banc of America Securities maintaining its estimate of 1.4 to 1.6 million, while UBS Securities dropped its original estimate of 2.5 million to 1.5 million.

The revised estimates came after IBM confirmed that it was ahead of its targets in terms of manufacturing the PowePC-based chips used by the Xbox 360, with the chip maker set to meet Microsoft's requirements for the part in the current quarter.

Despite the positive news from IBM, both Banc of America's Gary Cooper and UBS' Mike Wallace maintain that shipments of the Xbox 360 will be significantly lower than many observers expect - with their conclusions being based on information from retailers and industry insiders.

The two analysts also agree to a large degree on where those units are going to go; Cooper expects that by the end of 2005, there will be 800,000 units in North America, 600,000 in Europe and the remainder will be in Japan, while Wallace also expects 800,000 in North America (350 to 400k of those on the launch day), with 400 to 500k in Europe and 100 to 200k in Japan.

Microsoft itself has repeatedly cautioned the industry that it expects the Xbox 360 to sell out ahead of Christmas, but has moved to assure retailers that there will be a steady supply of new units turning up in the weeks and months after launch.

While the analyst figures tend to suggest a slower than expected start for the Xbox 360, they're by no means negative for the industry as a whole - with sales of handheld and current-gen console hardware and software bound to make up any shortfall.

Bron: Gamesindustry.biz

Als je dat leest zul je begrijpen dat op Dag 1 voor NL 75.000 stuks echrt way overboard is. NL is ongeveer 1 % van de wereld economie.

Dit wil niet zeggen dat de analysten het altijd correct hebben hoor, maar het biedt wel enig perspectief als een redacteur van een NL blad uitspraken doet over aantallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina