Mensen mensen nou tog. Ik heb t ff rond gevraagd Nederland krijgt er 10.000 (bron 7 verkopers uit verschillende winkels)bij de Launch en ze gaan er van uit dat in maart ze blijvend kunnen aanleveren.
Dus als je er geen bij de lauch kan krijgen dan heb je er ook een tijdje geen. Er is in alle winkels een groot tekort alleen grote winkels kunnen er veel aanvragen.
Als voorbeeld--> bij de free record shop bij mij in de buurt kregen ze er 1 !!! geleverd 1. Bij Intertoys (*bij mij in de buurt nog steeds) kregen ze er geen bij de lauch. En Bart smith had er nog niks van gehoord. bij dixons(oeps) waren ze uitverkocht (pre orders) De enige die ze nog wel ging verkopen bij de lauch was (je raad t al media markt). Maar die had de helft verkocht als pre orders. Van de helft die overblijft zijn 20 de versie die ik niet wil. Kortom dat wordt vechten om 20 xboxen.
De verkoper d8 dat ik er makkelijk nog 1 kon krijgen maar ik denk daar heel anders over. Ik weet waar ik slaap op 1 december voor de deuren van media markt
Laatst bewerkt: 27 okt 2005