1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Papa

    Big Papa Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox 1 verkocht in Nederland anders wel beter dan in andere (grotere) landen dus kan het me goed voorstellen.
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zoals al eerder gezegd is de xbox niet zo populair in t oosten.. dus dan kan je wel verwachten dat er wel wat meer hier in de buurt van europa blijven..
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen mensen nou tog. Ik heb t ff rond gevraagd Nederland krijgt er 10.000 (bron 7 verkopers uit verschillende winkels)bij de Launch en ze gaan er van uit dat in maart ze blijvend kunnen aanleveren.
    Dus als je er geen bij de lauch kan krijgen dan heb je er ook een tijdje geen. Er is in alle winkels een groot tekort alleen grote winkels kunnen er veel aanvragen.
    Als voorbeeld--> bij de free record shop bij mij in de buurt kregen ze er 1 !!! geleverd 1. Bij Intertoys (*bij mij in de buurt nog steeds) kregen ze er geen bij de lauch. En Bart smith had er nog niks van gehoord. bij dixons(oeps) waren ze uitverkocht (pre orders) De enige die ze nog wel ging verkopen bij de lauch was (je raad t al media markt). Maar die had de helft verkocht als pre orders. Van de helft die overblijft zijn 20 de versie die ik niet wil. Kortom dat wordt vechten om 20 xboxen.
    De verkoper d8 dat ik er makkelijk nog 1 kon krijgen maar ik denk daar heel anders over. Ik weet waar ik slaap op 1 december:) voor de deuren van media markt :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    ps: 75000 is eerder voor heel Europa dan voor alleen nederland. Het is zo dat Nederland er meerdere krijgt bij meerdere zendingen. (volgende zending is als het goed is pas in maart/april!!!) Maar zeker niet bij de launch (sorry mod ik d8 dat ik edit knop gebruikte;))
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Xenos verkoopt Xbox 360's?!?!
    Moet niet veel gekker worden, straks verkoopt Kruidvat ze ook nog.

    En eentje voor de FRS? Weet je zeker dat dat allemaal betrouwbaar is? Is namelijk wel ERUG weinig.
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ze vonden t niet normaal en die winkel was ook heel pist. Maar Media markt krijgt er over Nederland al 1000 dat was de grootste zij hebben 12 vestigingen dus ongeveer 80 per vestiging. Ze verw8ten dat de dure versies vaker worden verkocht (vrij logish) en daarom is het ongeveer 60 dure en 20 goedkope per Media markt winkel.
    Maar Free record shop had er maar heel weinig kunnen krijgen over het gehele land. En heeft heel veel vestigingen. Waarbij ze ook nog kiezen voor grotere steden.
    Er was in de Free record shop 1 pre order. Dus misschien krijgen ze hooguit nog 4 losse op 2 december.

    ps: dixons oeps:p (dankje voor opmerking;))
     
  7. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    3 maanden later? damn.. ik ging naar de replay hier in de buurt pre-orderen vorige week, maar alle kitjes waren al op, en ik werd als 90ste op de wachtlijst geplaatst.8) Ze zeiden dat ik 'm dan waarschijnlijk 2 weken later zou hebben.

    gelukkig voor mij hadden ze nog een pre-order kitje liggen bij de intertoys _O_
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb jij even geluk!!
    Maar ik denk dat ze idd wel eerder Nieuwe Lading Xbox 360 paasen hierheen.
    Dus het zou zo zijn, dat als je er geen met de Launch krijgt, je er pas een met MAART kan bemachtigen?!
    BULLSHIT!
    Die dingen komen echt wel eerder.
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee or volgens verkopers van winkels. Waar ik ff heen ging op gestapo verhoor ging houden. Allemaal zelfde antwoord. We krijgen nah de december levering voorlopig geen levering, En ze worden pas weer in maart verwacht... Er is trouwens ook nog veel ontduidelijkheid. Sommige mensen die bij winkels werken zijn nogal onbetrouwbaar en hebben er geen verstand van. Bij intertoys wisten ze er niks van (alle 3 niet op dat moment) en ze gingen info aan mij vragen... tjah dan sta je daar mooi verhaal af te leggen maar ik schoot er niks mee op. Gelukkig waren andere winkels er wel van op de hoogte.:)
    (ik zou zeggen wip ff langs winkel en vraag t)
    xbox had ook er wel beetje aan gedacht maar een world launch is toch best lastig. Maar omdat ze het voorlopig wel maar ff proberen vind ik t geweldig. En ik zorg gewoon dat ik er 1 bemachtig.;)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  10. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk.. Replay zei tegen mij dat ze 2 weken na de launch nieuwe verwachtten.

    Offtopic: mystery x, woon jij ook in waalre?
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken na de launch.. sorry or maar dat lukt ze nooi :mad: lijkt me btje onwaarschijnlijk ook. Maar zoals ik al zij veel ontduidelijkheid;)
     
  12. wolfNL

    wolfNL Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijd zal het leren of ze nou 2 weken of 2 maanden later kommen ondertussen zit ik al te gammen op de 360
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Dark-Man

    Neej, woon in Mierlo:). Vlak bij.

    In 2 weken na de Launch misschien niet, maar MAART :p, weet je HOEVER dat is, dan hebben ze echt wel eerder een nieuwe lading hierheen gedropt.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mystery x ik kan maar 1 ding zeggen:) ik hoop t:):D;)
     
  15. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    pf.. ik blij dat ik op het laatste moment gepre-orderd heb:)
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, wat een oplichterij op marktplaats.nl
    Kwam zelfs dit tegen: (klote, kan de advertentie zelf geen link geven). Maar er staat dat je bij hem de PS 3 kan reserveren!! :p
    K*t aap.
    Ook worden Pre-order kits voor een belachelijke prijs aangeboden.

    En je Pre-order kitje kan je toch alleen bij DE WINKEL waar je die gehaald hebt gebruiken?
    Verkoopt een zijn Pre-order kitje, zeg hij dat je overal in omgeving Maastricht de Xbox 360 kan afhalen.
    NIET DUS...

    @ Gamer2005
    Dan mag je heel blij zijn :p.
    Ben ik Blij dat ik gewoon ERUG optijd was, geen gestress ;)

    Edit:/
    In een keer leuk idee gekregen, ik ga die mafkees mailen waar je zogenaamd de PS 3 kan Pre-orderen.
    Ga vragen, wanneer ik hem kan verwachten en wat het mij gaat kosten.
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, maar xboxmagazine roept niet zo snel dingen, als xboxmagazine zegt dat er tekorten komen dan zullen die er ook komen, dan kan ik alleen nog zeggen zorg dat je zsm een preorder kit koopt!
     
  18. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, en xboxmagazine zal als enige in Nederland precies weten hoe het allemaal zit. Ik denk dat het voorlopig nog gewoon koffiedik kijken is, en dat er pas half November enige duidelijkheid komt hoe het allemaal gaat lopen.
     
  19. We hebben hier wel over MS he.
    Reken niet dat ze voor lul komen te staan omdat ze niet kunnen leveren.
    De Megafabrieken van de 360 staan er al en staan 24/7 door te draaien op volle toeren.
    En als er mischien tekorten ontstaan... Kan het niet beter....

    Dit zou betekenen dat Microsoft het heeft geflikt om binnen 3 weken tijd WERELDWIJD miljoenen consoles aan de man heeft weten te brengen!!!
    Iets wat tot op heden onmogelijk werd geacht :cool:
    Een logistiek meesterwerk..
    Wereldnieuws... Voorpagina nieuws op alle grote kranten wereldwijd!!!!
    Het vertrouwen van de consumenten in MS stijgt hierdoor enorm en de interesse en de vraag naar de console gaan 'SKYROCKET' 8)
    Ms kan niet meer stuk...:cool:
    Alles wijst erop dat het ze dit goed gaat lukken en het zal een de spectaculairst vertoonde marketing stunts ooit worden 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2005
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft Xbox 360 is een leuk apparaat, maar de PC's met Windows blijven enorm stinken.
    Doe mij maar Apple.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina