1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ik heb m tog al gepre-orderd dus daar hoef ik dan niet bang voor te zijn:9
    Maar vraag me toch af of de afstandbedieng er nou wel of niet bij zit?
    Ik denk namelijk zelf ook dat dat alleen geld als je hem pre-orderd want anders zou die op de site van xbox.nl er ook wel bij staan.
    _0/ groeten Frits
     
  2. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    frs geeft geen antwoord, misschien weten jullie het. Ik heb de xbox al besteld en voor 100% betaald op frs.nl. Heb ik nu de garantie dat ik hem ook heb op 2 dec ? Ik vind dat ik daar wel recht op heb omdat ik ipv 40 euro voor een kit alles al heb betaald.
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, je hebt (in principe) geen garantie in dit geval. Alleen als je een zogenaamde kit hebt zul je van zekerheid kunnen uitgaan. Ze zullen je in elk geval geen 360 geven die bestemd was voor iemand die een kit heeft gekocht omdat jij hem eerder compleet hebt afbetaald.

    Ik raad je aan om nogmaals in contact proberen te komen met de FRS, gewoon bellen of naar de winkel gaan. Dan kan je doorvragen als ze geen antwoord geven op je vraag. Ik ga er vanuit dat de winkel(keten)s meer 360's ontvangen dan het aantal pre-order kits.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, als je al de volle MEP hebt betaald, dan vind ik wel dat je hem ook met de Launch moet krijgen.
    Anders heb je 400 euro gegeven, en weet je niet wanneer je het product krijgt.
    Het lijkt mij dat je daar recht op hebt, om te weten wanneer je iets krijgt.

    @ Koffie Mok

    Gc-shop is ZEKER betrouwbaar gek :p. Meteen doen, als je zeker weet dat je die game wilt met de launch.
    Het scheelt je idd, heel wat geld. Reken maar uit, als je al je Xbox 360 spellen daar haalt over een heel jaar.
     
  5. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik mag pas een week voor de release van xbox 360 een spel reseveren.

    @Mystery X, welke spelen koop jij bij de release?
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb Oblivion en Ghost Recon 3 in de Pre-order staan.|
    Helaas is al zeker dat Ghost Recon 3 er dus niet is met de Launch.

    Meaby dat ik dan PDZ haal, maar dat denk ik niet. Aangezien ik nu geld wil sparen voor de Maand MAART :p.
    Namelijk, Splinter Cell 4 én Gears Of War.
    Verder speel ik dan nog gewoon Splinter Cell: CT, Halo 2 en PES 5 op de Xbox 360.

    @ Koffie mok

    Hoe Accepteer ik jou Friend Invite via Xbox.com?
    Of is dat niet mogelijk, en kan dat alleen via mijn Friendlist in de Xbox 360.
     
  7. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Dat kan niet, dat kan pas weer als je xbox live hebt.
    So lang kan toch wel wachten ;)
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie ik heb hem nu ook gereserveerd_O_ .
    Eens kijken wat ik voor dat shirt kan beuren bij 1 of andere uber geek:+.
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs op marktplaats.nl had iemand 45 euro voor dat shirt geboden... zal wel een grapje zijn.
     
  10. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog betalen en dat is ook de volle mep, ik ga eerst eens bellen hoe ze hier mee om gaan. Als je goed leest gaan ze pas in actie als het geld volledig is betaald. Daarbij komt nog eens dat er een levertijd op zit van maximaal 4 weken op het moment van bestellen. Ik ben benieuwd????
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoor graag je reactie
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een pre order kit besteld bij gamestar.nl:) nu maar hopen dat hij niet uitverkocht is of niet meer binnen komt.
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb al gereserveerd met behulp van de Pre order kit,daarmee weet je zeker dat je een Xbox360 hebt op de launchdag.Ik had nog een extra voordeeltje omdat ik op plaats 1 stond van de mensen die het gereserveerd hebben dus mij bellen ze als eerst.Ik hoop echter wel dat iedereen op 2 december van de xbox360 kan genieten
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat kan wel wachten jah lijkt mij :p.
    Maar okey, 2 December accepteer ik hem!

    Mensen die NU nog pre-order kitjes kunnen kopen in winkels?!
    Doen ze netjes!
     
  15. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt Utrecht had er nog een stel liggen om maar een voorbeeld te noemen..kortom dit bevestigd mijn uitspraken. Er komen genoeg Xboxen..
     
  16. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Krijgt Bart Smit wel Xbox 360tjes omdat hun niet aan de pre-order doosjes actie deden?
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hun probleem *)
    Wij zitten goed bij dimplus en het is nog maar bijna 1 maandje :9
     
  18. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat Bart Smit xbox 360's krijgt hoor. E-Plaza, de mulitmedia-dochter van Bart Smit, had nl. wel pre-order kits en die worden via Bart Smit bevoorraad.
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Nog 32 dagen, ik kan echt niet wachten tot ik hem heb :)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zkers, Zkers :cool: .
    Er komt gewoon een dag (1 december dus) dat je na bed gaat om 23.00 uur, met de gedachte dat je 15 uur later (ongeveer) met de Xbox 360 thuis zit!
    Dat is toch heerlijk naar bed gaan.
    Alles thuis hebben staan, en dan gewoon ZELF doen wat je wilt, echt heerlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina