1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ben die dag dan 1.15 uit en waarschijnlijk ga ik niet naar wiskunde dus dan ben ik 12.30 uit dan ga ik gewoon naar de winkel en haal ik hem daar. ze hebben ze dan toch nog wel in de winkel ga niet reserveren want dat vind ik alleen maar irritant en uiteindelijk heb je hem meestal toch nog iets eerder als je hem in de winkel haalt.
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    En nu leesbaar aub? :)
     
  3. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m vrij leesbaar hoor :p
     
  4. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het vrijdags koopavond en volgens mij is het de vrijdag voor sinterklaas ook nog tot 24.00 open ook dus dat zal geen probleem zijn.
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ok dan heb je geluk
    maar voodoo300:
    waarom zou je hem eerder hebben als je hem niet reserveerd?
    ik denk dat je hem juist eerder hebt dan iemand die niet heeft gereserveerd
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Omdat als hij binnenkomt waar je hem hebt gereserveerd, moet hij nog op de post worden gedaan. terwijl als je hem in de winkel haalt weet je zeker dat op de dag dat hij binnenkomt dat je hem ook kan kopen. en ja kan ook wel reserveren en hem dan ophalen als hij binnenkomt, maar dan ben je aan die winkel gebonden terwijl hij dan ergens anders al eerder in de schappen ligt.(heb slechte ervaring met bestellen. dan zeggen ze dat je hem op de dag van release binnen krijgt, maar 2 dagen voor de officiele release ligt hij al in de winkel.Ook zeggen ze dat als je hem niet besteld dat hij dan uitverkocht is, maar ook dat is echt nooit zo)
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan te bedenken dat de herkansingen van onze school uitgerekend op 2 december vallen:mad:
    als ik dan klaar ben rond 3 uur, kan ik hem pas ophalen:mad:
    ik denk dat ik een uurtje rond 12 ff vrij neem hem ophaal naar huis breng en dan terug naar school herkansing maken en meteen weer naar huis en meteen spelen:D
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    *heeft ook medelijden, en is blij dat hij vrijdags sowieso al vrij heeft en maandags ook O-)
     
  9. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    * heeft ook medelijden en is 11 uur uit:)
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ook 11 uur uit dan.........tog 1 probleempje.......na dat weekend heb ik tentamenweek. Das dus flink genaaid!!!!
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut kut kut, ik had gedacht een dagje vrij te nemen maar dat kan ik niet maken bij m´n stage adres i.v.m Sinterklaas enzo. Ik hoop rond 4 uur weg te mogen anders haal ik het misschien niet;P
     
  12. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    @Errox, vraag aan je ouders/ vriendin om je xbox 360 op tehalen.
    Dan weet je zeker dat je je xbox 360 hebt.
     
  13. Op de verpakking staat dat ze hem minimaal 1 dag voor je vast moeten houden.
    Dit moeten en zullen ze dan ook echt wel doen he.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben kwart over 4 uit.:mad: gelukkig is het net na me tentamen week:)
    Ze houden je xbox de dag op de launch vast en de dag erna. Daarna mogen ze hem doorverkopen. En zal je moeten wachten. en lang ook waarschijnlijk. Maarjah wie haalt hem dan niet op ben je ook niet helemaal lekker:D
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar ze doen alsof het hier net zo aantoe gaat zoals in amerika....mensen gaan hier niet voor de deur liggen. en ik geloof er dan ook heilig in dat je hem gewoon kunt halen zonder te reserveren, en dat ze hem een dag later nog steeds hebben.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja:p maar ik wil wel op vrijdag al gamen:)
     
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    gamestar heeft me netjes terug gemailed en alles uitgelegd:)
     
  18. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    En krijg je nu een pre-order kit?
     
  19. Ik denk dat er nog nooit eerder zo'n grote belangstelling naar een console is geweest gelijk op de launch als bij de 360.
    Denk dat er hier in Nederland ook wel aardig wat mensen voor openingstijd zullen staan te wachten.
    Dus moet je er niet zomaar vanuitgaan dat je er zowiezo wel eentje zal kunnen bemachtigen zonder kitje.
     
  20. Dubbelpost!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina