1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ik heb em bij bart smit gereserveerd zonder da kitje is da vertrouwd????

2. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en mn profielplaatje komt er niet bij mn naam te staan?????????????? hoe moet dat ?

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is niet vertrouwd....J bent niet 100% verzekerd van dat je hem hebt.

Als je bent ingelogd en je klikt bovenin op gebruikerspaneel en dan links in je scherm op wijzig avatar dan kun je daar je avatr wijzigen :)

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij een een preorder kit plasman?

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    mmm jammer ik heb dus geen garantie :{

Bedankt voor je mailtje!

Microsoft kan helaas aan geen enkel bedrijf nog garanderen hoeveel ze er kunnen gaan leveren.
    Dit heeft simpelweg met de snelheid van de productie te maken, er zijn er simpelweg te weinig
    op de releasedatum.

Wij adverteren met de pre-order, om zo bij Microsoft aan te kunnen geven van 'kijk, deze zijn nu betaald,
    dus deze kunnen gewoon worden uitgeleverd.' Dit is veel aantrekkelijker voor ze dan aan een bedrijf
    uitleveren die dat kan garanderen ze direct te verkopen. Ook hebben wij onze naam mee, dus wij hebben
    het gevoel dat het wel goed gaat komen, alleen schreeuwen wij dit nog niet even uit over de daken!
    Wij hopen je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, mocht je nog andersoortige vragen hebben dan verwijzen wij je graag door naar de contact sectie op onze website waar naast het contactformulier ook een antwoord op de meeste vragen te vinden is. Direct reageren op deze e-mail is helaas niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop

Nou ja, zolang ik hem maar binnen een week na de launch krijg vind ik alles goed ;)

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8

nee maarten helaas niet :mad:

7. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel eindhoven en helmond afgelopen voor een 360 te reserveren. Nergens meer verkrijgbaar als reservering. Kent eimand een zaak die nog wel reserveringen aanneemt. Alleen de dixons zou mischien nog een paar consoles in de winkel krijgen op 2-12! De rest is al weg via reserveringen....

Dat wrdt om 8.00 op de stoep. of kent iemand nog een winkel waar je kan reserveren omgeving: Eindhoven, helmond venlo?

Pm maar als je iets weet of laat wat achter...

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Mailtje terug van Dimplus.

Vraag:

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een xbox 360 gereserveerd bij jullie.

Maar nu vraag ik me af waarom krijg ik het pre-order kitje pas bij de launch?

Groetjes, Robbert

Antwoord

Hallo,

Ja, die wordt tegelijkertijd met de uitlevering van de Xbox 360 meegestuurd.

Omfg :confused:

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hetzelfde bij gcshop. Snap het wel hoor. Anders kost het ze vrij veel. Terwijl de marges niet echt hoog zijn op een 360.

10. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar schiet je veel mee op he? Niet echt een antwoord op je vraag of wel? Tja, het is ook best wel moeilijk om een vraag goed te lezen.

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heel stuk terug heb ik ook wat gepost... is ook een reactie van dimplus. Ach ja...als ik dat ding maar 2 december hier heb...anders heb ik voor noppes vrijgenomen.

12. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Idd als ie hier maar op 2 december is, dat shirt ga ik toch gebruiken met verven ofzo :+

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    faktop martijn dat word vroeg opstaan;)

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    wordt lange dag 2 decmber;)

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem gereserveerd, en 11 november ga ik teweten komen of ik er spijt van heb of niet:p, kan al niet meer wachten om de xbox 360 controller in mijn hand te hebben...:):)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kreeg een uitnodiging om op de familie/vrienden/kenissen koopavond van Intertoys te komen.
    Hoppa, 15% korting opde pre-order kit! dacht ik nog.

Maar nee, blijkt dat ze helemaal niets, maar dan ook niets van de Xbox 360 hebben staan. Geen pre-order kitje, niets.
    Ja, maar het staat wel in het systeem, dus we krijgen het wel.
    Helaas kon de dame me niet vertellen wat ze kreeg, en waneer.

Beetje jammer...

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Als het goed is hebben ze nog kitjes in Nijmegen bij Mistery Media (024-3608726)

suc6

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga niet naar Nijmegen om m'n Xbox op te halen op 2 Dec...
    Ik probeer de lokale Bart Smit wel ofzo.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Denk dat ik er mssn als ik er nog geen 1 heb.. kom toch geregeld in nijmegen :)

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die geen pre order kit kunnen krijgen: zoals ik al eerder gepost hebt ga naar media makrt. Die hebben 12 vestigingen en verkrijgen per vestiging 80 xboxen. Hiervan pre orderen ze er slechts 20. Er blijven er dus 60 over. Er van uit gaande dat in het ergste geval er 30 core system zijn. Blijven er nog 30 over. Dus als je `s ochtends daar voor de winkel wacht. Ben je volgens mij nog wel verzekrd van een xbox. Succes ermee.

Met alle respect voor verkopers... Maar ik werd gek tijdens het zoeken van een pre order. Als ergste geval: de Intertoys. Als je er geen verstand van hebt als verkoper ga dan niks verzinnen. Das erger... (ff manier nageaapt van paar post bldz terug, was mooie inspiratie:))
    *hallo gaat u misschien de xbox360 verkopen
    -ja dat denk ik wel
    *heeft u dan misschien een pre order kit voor mij
    -eeeeeeeh (wasda) nee sorry hebben we niet
    *ow ok en krijgt u die misschien nog>
    -eeeeeeh ja DENK t wel. Er kwamen 2 versies uit tog
    *.......jah core system en gewone versie
    -ow wat is het verschil dan
    *... blablablabla
    -wanneer komt hij uit dan
    *2 december
    -ow want ik wil er ook 1 kopen.
    *eeeh jah natuuuurlijk maar ik ga maar is verder zoeken.
    -hoe duur worden ze dan?
    *tot ziens.... zucht...

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina