Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelwithsoul

Angelwithsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee... Ik heb em gereserveerd aangezien ik al eens problemen heb gehad met pre-orders... En ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat als je nu nog een pre-order plaatst dat je dan waarschijnlijk niet bij de eerste shipment (2 december) zit... En dankzij het reserveren hoefde ik ook niet vooruit te betalen maar wordt ik gewoon opgebeld wanneer ie binnen is zodat ik em op kan halen :)

Maakt mij niet echt uit of ik em niet op 2 december heb... heb em namelijk liever na 10/11 december nadat mijn loon gestort is zodat ik mischien nog wat meer spellen ofzo kan kopen *)

2. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ben ik het eigenlijk wel mee eens ja. Bovendien ben ik echt niet van plan om meer dan 2 games er direct bij te kopen.

3. italianstallian

italianstallian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor problemen?

pre-order en reserveren maakt voor jou dan niet uit, want pre-order komt dan uiterlijk 10 dec binnen...

maar ik geef je wel gelijk, aan pre-order zit je vast...

4. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik het best de xbox 360 kan pre ordenen??

ik kom uit pijnacker (omg delft, zoetermeer...)

ik ken de eigenaar van de musicstore..maar zullen ze de xbox 360 daar ook 2 december binnenkrijgen???

5. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k bedoel reserveren, en niet pre ordenen.. want ik wil hem natuurlijk op 2 december in huis hebben incl 2 spellen..

6. italianstallian

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen pre-order en reserveren?

ik wil een garantie hebben dat ie 2 dec binnen is, want anders eis ik een vergoeding van de winkelier of microsoft wegens nalating!

7. Angelwithsoul

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... Zo had ik dus afgelopen maand het nieuwe Dragonball Budokai voor de PS2 ge-pre-orderd en die zou dus op de release datum bij mij thuis op de mat liggen... Maar daar ging van alles mis en heb ik em gecancelled en toen maar in de winkel zelf gehaald... Waarna ik de week erop via email kreeg te horen dat mijn order niet gecancelled kon worden... Dus zat ik kort daarna opgescheept met 2 dezelfde spellen waarvan ik er eigenlijk geen kon ruilen... Gelukkig na wat rond te hebben gebeld heb ik 1 ervan toch nog kunnen ruilen met iemand... Mijn Pa was er alleen niet zo kapot van en heeft me het advies gegeven de volgende keer maar even te reserveren en gewoon op te gaan halen bij de winkel... En hij had gelijk want nou hoef ik dus niet voor uit te betalen en kan me dat niet meer gebeuren de volgende keer *)

Maar goed... Ik hoop dat ik em rond 10/11 december kan ophalen... Zou wel tof zijn :cool:

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kameo, condemned & Call of Duty zijn al af. 100% garendeerd ik jullie dat. Simpel weg omdat mensen deze game al aan het spelen zijn:9

EDIT: Ben vergeten de persoon te qouten waarover het ging

9. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Replay Tilburg had perfect dark zero al in de schappen, en ja ik weet 100% zeker dat ik geen doosje was om te laten zien dat ze hem krijgen want je kon hem kopen voor 70 euro, wel mooi doosje trouwens. Maar ik wou nu dat ik ff foto als bewijs had gemaakt.

10. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nog een keer terug om een foto te maken?

11. italianstallian

Leuk Bevonden:
    0
    verschil tussen reserveren en pre-order kit?

12. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Niets... ;)

Betekend in principe allebei hetzelfde.

13. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er dinsdag weer in de buurt, dus als ie er nog staat zal ik er één maken.

14. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee toch, op de Pre-order doos staat dat je de garantie hebt dat er op 2 en 3 december eentje voor je klaar staat:{

15. italianstallian

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, we need your help here!

Weet niemand nu wat het verschil is? Ik heb een garantie nodig dat ik m 2 dec krijg, nu hoor ik opeens dat het niet zo is en weer wel...

Pls help!

16. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde eigelijk te zeggen dat als je reserveerd je een pre-order kit zou krijgen.
    Maar ik begrijp wat je bedoeld...

17. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Pre orderen is volgens mij vooraf betalen en reserveren houden ze hem appart en betaal je bij het ophalen

18. Angelwithsoul

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gereserveerd... Dat betekent voor mij dat ik em dus NIET op 2 december in huis heb... Ik kan je helaas ook niet verzekeren dat als je em nu nog pre-orderd dat je em dan wel op 2 december in huis hebt... Voor zover ik weet is de 1ste shipment namelijk al uitverkocht... de 2de shipment zal waarschijnlijk een week (of 2) na 2 december aankomen... Dit is wel het scenario in Amerika, Ben er 99% zeker van dat als je nu pre-orderd hier in Nederland je 2 december wel op je buik kunt schrijven :'-(

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zitter er nogal naast. Pre orderen is er zeker van zijn dat je een xbox op de launch en op de dag erna hebt. Reserveren is onbetrouwbaar en waarschijnlijk krijg je er ook geen op 2 december dan.

En wie heeft er verzonnen dat er op 10 december al nieuwe in de winkels liggen. Dit is namelijk niet zo.

Winkels mogen niet eens je pre order weigeren op de launch dag en ook op de dag erna. Daarna mogen ze je xbox wel verkopen. maar als je een pre order hebt dan heb je simpelweg RECHT op een xbox 360.Als winkel deze niet voor je heeft moeten ze dat flink vergoeden waarschijnlijk. Ze verkopen iets en als ze dat niet naleven is dat dus eigenlijk illigaal.

Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, bij een Pre-order van de Xbox 360, krijg je ook ECHT de Pre-order kit van de Xbox 360 en ben je er zeker van dat je er een op 2 December hebt.

Reserveer je hem (wat eigenlijk hetzelfde is), maar heb je géén Pre-order kitje, dan weet ik nog niet zo zeker, of jij 2 December zo'n ding op je kamer hebt staan.

Bij Angelwithsoul, maak ik uit, dat hij hem ook niet met 2 December wil maar wat later. Dus reserveert hij hem, maar dan zo, dat ze er een achter houden ofzo bij de 2e shipment?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina