Dit is niet dom van ms .. ze hebben alleen een keuze gemaakt ... wel of geen wereldwijde release ...wel een wereldwijde release tijdens de feest maanden ... maar dab wel te korten. Als het aan sony lag dan hadden wij europeanen hun nieuwe console (als ze ook in december zouden releasen) pas in de herfst van 2006 gehad. Ik ben blij dat ze de launch niet hebben uitgesteld en er zijn genoeg machines voor de pre-order. Alleen voor sommige mensen is het jammer dat ze niet hebben geluisterd en de pre-order kit niet gehaald hebben. Ik was ruim op tijd voor de pre-order kit ... Nu zijn ze op en nu gaat iedereen piepen "
Ik kan geen pre-rder kit meer krijgen" of tijdens de Launch "
DE XBOX 360 IS UITVEKOCHT DAT IS NIET EERLIJK!"
MS wilde ook meer machines leveren... Alleen hebben ze A) Logistieke problemen (schepen komen niet op tijd aan en daarom moet alles via de lucht = duur en je kan minder vervoeren) B) De produktie is net op gang dus er zijn iets te weinig machines om iedereen een xbox 360 te verkopen. Kijk straks maar even naar de resultaten in Amerika (want daar is de launch al op 22 november) en ja ze hebben daar te korten
Laatst bewerkt: 8 nov 2005