1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360] Wifi adapter maakt nauwelijks contact, iemand ervaring?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door InnateMainus, 22 jan 2011.

  1. InnateMainus

    InnateMainus Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wifi-adapter via marktplaats gekocht. Dat is natuurlijk toch een gokje maar ze zijn ook zo duur :emo:
    Nu heb ik hem aan mijn xbox aangesloten, maar hij doet het voor geen meter. Het lampje brand rood en heel af en toe groen. Als ik via mijn xbox contact probeer te maken zeg hij dat hij ik een wifi adapter aan moet sluiten, dit tenzij het groene lampje brandt. Helaas brandt hij 1/10 sec groen per minuut :p...
    Iemand enig idee of er nog hoop is?
    bij voorbaat dank!
     
  2. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Openmaken en de antenne + usb vastklikken deze zitten in het kastje.

    Ik heb hetzelfde meegemaakt. Aan de buitenkant zag je er niks aan, maar omdat ik het zonde vond om hem weg te doen toch maar opengemaakt. Toen geconstateerd dat de antenne niet goed vast zat en de mini usb eruit lag. :b:

    P.S. het is een kut klus om open te maken, het beste kun je een dremel gebruiken voor hem open te maken en een lijm pistool om hem netjes dicht te maken.
    De dremel in de naad zetten met een schijfje. Als je het goed doet dan ziet ie eruit als nieuw.
    (NIET BIJ DE ANTENNE, DRUKKNOP EN USB STEKKER Dremelen +- een paar mm van af blijven anders snijd je de draden door)
    :b:

    Het kan makkelijker maar dan moet je geweld gebruiken :D
    Een hamer en een schroevendraaier(brede, platte) Met een van de brede naden naar boven leggen, de schroevendraaier in het midden en een paar keer meer de hamer slaan todat de schroevendraaier in het kastje zit! wel recht slaan
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  3. InnateMainus

    InnateMainus Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Moooi, dat wou ik horen. Ik was al van plan hem open te maken maar dan wou ik toch eerst wat voorkennis hebben. Die dingen die los zitten, hoef ik hier niks te solderen ofzo?

    Ik heb geen dremel, kan ik de bovenkant (waar ook het lampje zit) er ook met schroevendraaier af wrikken? Of zou ik dan iets beschadigen? Ik ben al bezig maar het gaat niet echt gesmeerd :F:

    Ooh sorry ik had je reactie niet helemaal gelezen:p,
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom meteen slopen :confused:

    Werkt de Wifi adapter ook niet bij de voorste 2 usb-poorten.
    Bij de Xbox360 van mijn broertje werkt de adapter ook niet als hij de achterste usb-poort gebruikt.
     
  5. InnateMainus

    InnateMainus Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb werkelijk alles geprobeerd.
     

Deel Deze Pagina