1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Kaasbever was me voor.
     
  2. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    :p wil eigenlijk nog ergens goedkope playseat zien te vinden. Niet voor 250 euro maar gwn een lekkere goedkope. zo vaak gebruik ik hem toch niet. Hoeveel heb jij ervoor betaalt tasso?
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    214 bij centralpoint.
     
  4. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die van mij 2 weken te koop gehad voor 150 :/

    welk stuur is 'dat van logitech' ?
     
  5. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    verkoop je hem nu niet meer dan (A) is de Drive FX Axial Feedback stuurtje. Kost in de winkel iets van 90.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Hmmz, dus Axial Feedback is eigenlijk gewoon FF maar dan zonder licentie?

    Dat geeft weer wat mogelijkheden voor mij! Ik heb mezelf er altijd op vastgepint dat Axail een soort nep aftreksel was van Force Feedback. Het Logitech stuurtje past wél 'normaal' op m'n playseat, en ziet er IMO beter uit. Maar rijdt hij ook minstens net zo goed als de 'Wireless' van MS?
     
  7. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen ervaring met playseat. Ik neem het aan van wel. Het is een gewoon race stuurtje. Ik vind de logitech beter rijden. Ligt beter in de hand, is meer solide. Kortom wat mij betreft een betere koop.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik bedoel niet de ervaring met de playseat, maar met de FF bijvoorbeeld. Hoe is die ten opzichte van het MS wiel?
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    He die jeepee ik hoef jou niks meer uit te leggen over racegames en stuurtjes.
    Je moet deze stuurtjes ook niet vergelijken met de pro.
    De ff is lang zo krachtig niet als de pro.
    En wat betreft de axial feedback en ff van ms is de ff van ms een heel klein beetje krachtiger maar dat is echt te verwaarlozen.
    En inderdaad is de axial feedback gewoon een andere benaming omdat het gewoon niet van ms mag.
    Want ze willen zelf natuurlijk van die geweldige ff stuurtjes maken en zie wat het geworden is.
    Spaar je echt de moeite jeepee dit stuur is het kopen niet waard.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @tasso,

    Maar je zegt eerst hijs net zo goed als stuurtje van MS, en vervolgens kraak je stuur van MS af.. dus dat betekend dat het stuur van Logitech dus ook niet veel voorstelt in jouw woorden.. Nou heb ik niet met het stuur van Logitech gespeeld maar dat dat FF van ms is te verwaarlozen lijkt me niet kunnen omdat het geen echte FF is.. en dat gekraak heb ik dus echt alleen als die niet goed vast zit en dat heb ik als een feit ondervonden. Over dat het er goedkoop plastic uitziet ben ik totaal niet mee eens stuur ziet er gruwelijkk uit pik, vrienden van mij die hem zagen zeiden zo fucking kick stuur moet ik in me auto hebben gekke.. dus ik vind het btje overdreven allemaal mazz
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn gevoel zegt dat de Logitech FX ongeveer net zo goed is als de Driving Force (niet de Pro) of ookwel het GT3 stuur van de playstation. De pedalen en de case van het stuur zijn ook exact hetzelfde. Ik denk dat ik dat stuur voor kerst ga vragen. Heb toch wel zin om weer m'n armen te bewegen :)

    Maar hoe zit het dan met Forza? Iedereen zeg dat hij daarmee te gek speelt, maar Forza heeft toch geen Force Feedback ondersteuning?
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dat stuur van ms speelt suup idd met forza :thumbs:
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ondersteunt hij nou ook FF daarmee (dat is wat hij vraagt...)?
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel echt tussen de Logitech FX en het M$ Wheel..

    Als ik de reviews van beide lees op Teamxbox.com dan lijken ze enthousiaster te zijn over de Microsoft Wheel.. krijgt ook een hoger cijfer..

    Maar ik vind de Logitech er wel aantrekkelijker uit zien..

    Lastige keuze..
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is net zo goed als het stuurtje van ms dat klopt inderdaad.
    Het is allebei niet zo heel veel als je het vergelijkt met de pro.
    En als je de ff van ms voelt en die van logitech dan is de axial feedback bijna net zo goed.
    Het voordeel naar de logitech gaat omdat het er veel mooier uitziet niet zo speelgoedachtig wat steviger is en kraakt niet.
    En dat kraken slaat nergens op als ik de logitech op de plaat bevestig van de playseat en handvastdraai nou dan gaat hij echt niet kraken hoor.
    Ik had het bij het stuurtje heel erg als ik een boch nam, net of er iets aanloopt.
    Maar goed ik zeg het nog een keer en nu echt voor de laatste keer.
    Het is maar net wat je gewend bent_0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vinden alles wat van ms is mooi en goed, is geen vergelijking.
     
  17. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het MS stuurtje niet nemen omdat hij als zogenaamt voordeel ''wireless'' heeft. Als je FF wilt of AF dan moet je zowieso de adaptor en de USB erin doen. Ik vind de logitech beter. Hij ligt beter in de hand (goede kwaliteit en voelt niet goedkoop aan) en nog goedkoper in prijs ook! Bij mij staat het ook beter bij mn zwarte setje :9
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz :):
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik neig naar de Logitech maar ik twijfel nog steeds.. :9 die Axial Feedback he, werkt dat nou echt goed ? Heb nog nooit geraced met FF dus ik weet niet wat dat voor ervaring is..
     
  20. Snowgasm

    Snowgasm Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je mij vertellen waar die in moet :confused:

    Mijn MS stuur kan enkel en allen wireless......... en dat werkt fantastisch. Gewoon een van mijn accu;s uit een van mn controllers erin gedrukt. Hij heeft gewoon meer power nodig voor FF..... wat niet storend is vind ik zelf

    Ik had bij mn Logitech GamePro 900 degree wheel voor de PS2 altijd meer snoer nodig dan er aan zit.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina