1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat ding is nou eenmaal wireless, aangezien het feit dat er geen draadje loopt tussen de console en het stuur. Is algemeen bekend. Kijk maar eens naar draadloze speakers.

Maar omdat Miocrosoft het zegt is het slecht, fout, zijn het bedriegers en noem maar op. Terwijl het gewoon een mooi, goed, wireless stuurtje is.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, je hoeft niet dichtbij de TV te zitten. Stroom is overal wel te vinden. en zo'n draad naar de 360 is klote (play 'n charge, leuk idee, kut in praktijk).

3. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn reactie hiermee bedoeld, Tasso. Dan spijt me het dat je me niet helemaal goed begrepen hebt.
    Ik heb het slechts gehad over de USB stekker, waarvan Kaasbever dacht dat hij tussen de console en het stuur hoorde. Nergens heb ik beweerd dat het MS stuur beter is dan het Logitech stuur.

Ik ben tevreden met mijn stuur, en ik mag dat zeggen. Net zoals jij mag zeggen dat je blij bent met je Logitech.

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik zie nog steeds het probleem niet..als het stuur net zo goed of zelfs beter is als die van logitech op dit moment.. is er dus niks beter op de 360 verkrijgbaar klaar

5. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pookje? denk dat je in de war bent met het stuur van MadCatz ofzo. Het Ms stuurtje heeft gewoon flippers hoor;)

Dikkere tafelbladen? Het logitech stuur kan ook gewoon op 4 cm tafels als ik hem zo bekijk

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, zie nu pas dat er geen pookje opzit :+ (heb hem zelf niet)

En dat logitech stuur heeft dezelfde behuizing als mijn Logitech Wingman Formula Force GP (met FF voor de PC) en die past niet op mijn bureau

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je leest niet goed.
    Het stuur van logitech is beter in een paar dingen.
    Het ziet er niet zo cheapy en plastic uit, voelt beter en steviger aan en is goedkoper.
    Nou voor praktisch hetzelfde stuur lijkt mij de beslissing snel gemaakt.
    Oja hij is niet draadloos wat het ms stuur ook niet is want je kan ook nog je nek breken over een stroomdraad.
    Maar ja een usb stekker in je 360 stoppen is waarschijnlijk voor de meeste een heel groot probleem.
    Ik word ook zo moe van die gasten die niet goed lezen

8. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff opgemeten. 4 cm kan er tussen. Zowieso zijn er niet al te veel mensen die achter een bureau gamen maar dat achterwegen gelaten. kan het logitech stuur gewoon op een tafelblad van 4 cm hoor.

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game alleen met een stuur achter mijn bureau. Ik ben dit in eerste instantie nog niet gelijk van plan met het MS stuur (Ik heb nog geen monitor op mijn bureau staan en op m'n laptop kan het niet). Maar voor de toekomst is het handig om toch zeker te weten dat hij wel op mijn bureau past. Ik monteer mijn PC stuur nu op een losse grote plank hout die ongeveer 2cm dik is, en die leg ik dan op mijn bureau heb heb met anti-slip stickers op de onderkant gezorgd dat hij niet wegglijd. Makkelijker is natuurlijk gewoon dat het stuur sowieso al past, en dat doet die logitech gewoon niet. Of ze hebben die klemmen aangepast, dat zou ook zo kunen zijn...

10. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De logitech past iig op een blad van 4 cm ;)

11. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. JeePee

JeePee Guest

Ik ben bang dat je voor 40 dollar geen Force Feedback hebt. Het stuurtje ziet er ook erg goedkoop uit. Ik zou het niet doen.

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je die Logitech ook gebruiken op de pc? Voor het MS stuur komt er een ontvangertje zodat je deze wel op de pc kunt gebruiken :)

14. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dank je ;) dan maar niet kopen :)

15. JeePee

JeePee Guest

Ik denk het wel. Het kan namelijk ook met de DF, DFP en G25. Maar pin me er niet op vast.

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De MS wheel doet het sowieso op de PC toch ?

17. JeePee

JeePee Guest

Hoe dan? Je hebt geen USB aansluiting.

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    @ tasso dit zei jij! dus wie leest hier niet goed?>? Ja hij is net zo goed als het stuurtje van ms dat klopt inderdaad.
    Het is allebei niet zo heel veel als je het vergelijkt met de pro.
    En als je de ff van ms voelt en die van logitech dan is de axial feedback bijna net zo goed

daarna komt er weer een zwam verhaal dat het cheapy aanvoelt en plastic, dat is een mening en geen feit.. maar krijg het gevoel dat jij je mening als een feit wil laten tellen althans zo lijkt het en dat word ik lelijk zat nou, dus hou je toffe praatjes nou maar voor je met je leest niet goed!! je wilt duidelijk je gelijk doordrukken

Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  19. JeePee

JeePee Guest

Boeie pik :cool: Zolang je zelf maar geniet ;)

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, hiervoor moet je wel een wireless ontvanger aanschaffen. Met deze ontvanger kan je alle Xbox hardware (wireless meuk) op je PC gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina