1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Montoya NL

Montoya NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat hij er niet meer op terug zou komen ..... :lol: ;)
    Shit, nu val ik zelf ook al in de herhaling |:- *) ;)

@Insane/Erret, relax tex, take it easy, take a sisi :b:

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die wireless ontvanger voor PC uit ?

3. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We vertellen juist hier hoe het bevalt als gebruiker. En dus ook meningen. Het zijn geen feiten maar meningen hoe wij het vinden en die mening dat hij cheapy aan voelt zullen meerdere mensen met ons delen.:+

4. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Waar staat dat dit een feit is.
    Net zo goed dat jij het een geweldig stuurtje vind is gewoon een mening.
    Ik vertel alleen mijn mening en zeg helemaal niet dat het zo is maar dat het mijn ervaring is.
    Je moet er geen dingen achter gaan zoeken die er niet zijn.

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eind december. Zie Google of xbox.nl

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  7. fabrom

fabrom Fabrom

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen met een PLAYSEAT (ik dus ook),koop het XBOX360 Wireless Racing Wheel van Microsoft NIET.

Ik heb hem ook gekocht en ben al 2 dagen bezig om hem goed op de PLAYSEAT vast te zetten maar dat lukt gewoonweg niet.
    Heb al een beugel gemaakt op het werk zodat de klem beter aandrukt aan de onderkant van het plato waar het stuur op moet, maar het is het gewoon niet.
    Met klitterband zonder klem is ook niks, zonder klitterband met klem ook niet, het minst slecht van alles is met de gemaakte beugel, klitterband en de klem,.
    Het zit wel vast maar met ForceFeed Back is het gewoonweg niks op de playseat.
    Ik vind het een GEWELDIG stuur ,maar niet voor op de playseat.
    Conclussie: Geweldig stuur maar te groot en te zwaar voor op de playseat, dus als alternatief is het XBOX360 stuur van Logitech.

Ik ga mijn XBOX360 Wireless Racing Wheel proberen te ruilen Maar heb hem inmiddels op martkplaats staan voor het geval dit niet kan.

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  8. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een reden erbij dat de logitech beter is (A)

9. Montoya NL

Montoya NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat het stuurtje helaas ook ontworpen is voor de niet speelbare lapmount, heeft dat de consequentie gehad dat de behuizing zo breed is geworden en onhandig is geworden.

Nu wiebelt het stuur waarschijnlijk op de tablemount module, waarop het stuurtje vastgeklikt zit, omdat de zijkanten nu vrij staan van het plateau van de playseat. Bij mijn gamechopper kwam ik hetzelfde tegen.

Zorg ervoor dat het plateau breed genoeg is, zodat de zijkanten van de behuizing, ook op het plateau komen te rusten. Alleen dan komt het stuur stevig te staan en blijft tie ook vast zitten.

Ik heb zelf de ruimte die onder het stuur zit opgevuld, maar je kunt ook je plateau modificeren om hem breder te maken voor hetzelfde effect. Ook het gebruik van een plaatje rubber doet wonderen tussen de klembevestiging en de tafel *)

10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij schokt het stuur enorm, hoort dat zo? de tegen druk die word dus gegeven met stoten ofzo, ik vind het iig niet erg lekker racen :confused:

en hoe stel ik bij dat PGR manual schakellen in? bij mij laat ie dat niet toe ofzo?

11. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Welke games hebben FF ondersteuning behalve PGR ?

12. JeePee

JeePee Guest

More --> Options --> General --> en dan onderaan het lijstje kan je kiezen tussen Manual of Automatic.

13. fabrom

fabrom Fabrom

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb vanmorgen het XBOX360 Wireless Racing Wheel omgeruild _0/ voor de Logitech FX en dat is 100x beter.
    Past beter (perfect) op de playseat, stuur ligt veel beter in de hand, Force Feed Back is gelijk aan het stuur van MS en de pedalen passen beter op daarvoor bestemde plaat (van de playseat) :thumbs:
    Ach en dat 'wireless' was het stuur van MS toch ook niet als je de FF aansluit.

Maar het mooiste was nog dat ik 40,- eurotjes terug kreeg }:] , de Logitech koste maar 89,- euro tegen 129,- van de Wireless

Heb hem vanavond uitgebreid getest met :
    - PGR3 echt een hele verandering dan met de controller, super
    - RalliSport Challenge (XBOX1 game) valt een beetje tegen
    - Test Drive , geweldig , je kunt het stuur hier (na de update) perfect tunen zoals je zelf wilt.
    - Ridge Racer 6 - onmogelijk te spelen met een stuur
    - NFS Carbon is in het begin echt wennen met stuur maar na een half uurtje racen ging het als de brandweer.

CONCLUSSIE: Voor mij (en mijn playseat) is er maar één stuur voor de XBOX360 en dat is de Logitech FX _O_

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dus de enige reden voor jou dat de Logitech beter is komt omdat hij beter past op je playseat?
    De FF is dus gewoon hetzelde??

Mooi, dan ga ik toch voor de 360 versie denk ik want dat ie draadloos is is voor mij belangrijk (geen draad naar de 360 maar achter me door onder de bank naar de muur voor stroom ;) )

DUs tja, wat voor de één een voordeel is kan voor de ander een nadeel zijn.

15. fabrom

fabrom Fabrom

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet alleen vanwege de playseat.
    Ook ligt hij veel beter in de hand dan het stuur van MS en oogt hij veel realistiser.
    Ook kraakt het stuur van MS (af en toe) en zit er toch aardig wat speling op het stuur (weet niet of dat normaal is) de Logitech FX heeft dat niet

Maar ieder zijn keuze.

16. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Logitech is gewoon beter hahah*) (prijs <--> kwaliteit verhouding)

Maar je zegt dat hij TDU wel goed speelt!? is er al een update zodat hij wel FF heeft dan? Want toen ik hem speelde was dat nog niet en dan is het echt te klote:D

Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hoelang is de kabel van het stuur naar de 360?
    Ik zit er namelijk 3 meter vanaf...

18. fabrom

fabrom Fabrom

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is een update want toen ik gisteren het spel erin deed ging hij eerst updaten.
    Daarna moet je in het menu options het stuur ook nog op 'enable' zetten, veder kun je dan de gevoeligheid en de FF instellen.

19. fabrom

fabrom Fabrom

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het stuur zit 3 meter usb-kabel, maar geen zorgen gewoon een standaard usb-verlengkabel van 2, 5 of 10 meter er aan en je kunt in de hele kamer gaan zitten. }:]

20. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz gek ik heb die update niet gehad. teminste ik kon wel instellen stuur. Maar kheb daarna nog niet de FF kunnen enablen ofzo. Toen ik speelde met stuur enable was er ook geen FF maar gewoon sturen. Maar geen FF wanneer je over een stoepje ging schakelde of weet ik het wat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina