1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen halen ik kan niet wachten ik wil die feadback wel eens zelf voelen na heel het forum gelezen te hebben :p

    vraagje:
    ik heb een stuur voor de ps2 gehad (pruts ding van plastic dat ik na een week al in de hens wou steken)
    maar die gaspendalen stonden bijna 90 graden omhoog hoe is dat bij deze en gelijd het niet snel weg ik heb een ondervloer van plaveuze (gladde stene:) )
     
  2. fabrom

    fabrom Fabrom

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijfje bij 'vibration Sens.' helemaal naar rechts toe zetten dan heb ik wel FF.\Niet zo heftig als bij PGR3 maar toch wel wat als ik bots of van de weg af raak.
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ligt eraan welk stuur je wilt kopen die van ms of die van logi..
     
  4. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vermoeden dat het alleen meer vibration is, maar nog geen FF.
    Op het forum van de Testdrive site is er ook nog niets bekend.

    Vraag me echt af hoe lang het nog duurt voor Testdrive FF wordt.
     
  5. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    die van ms
     
  6. fabrom

    fabrom Fabrom

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten een paar antislip dopjes onder maar wegglijden doet hij wel als je hard remt. (gewoon in de bouwmarkt een paar pakjes antislip halen en eronder plakken)
    Ook vindt ik het stuur van MS wel zwaar als je hem op je schoot moet zetten, ik zou hem sowieso vastzetten aan een tafel of zo.

    Daarom ben ik blij met m'n playseat en het logitech FX stuur, past perfect ,stuurt fijn en glijdt natuurlijk niet weg, omdat alles vast zit op de playseat.

    Veel plezier met het stuur ,hij is best ok ,alleen niet in mijn geval met de playseat
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  7. fabrom

    fabrom Fabrom

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf na het spelen van gisteren ook meer het idee dat het geen FF is maar alleen vibrations of zoiets. :mad:
    Wordt nu wel eens tijd dat er voor deze game echte FF komt. :)

    Vraag me wel af waar die update dan voor was ???
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  8. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe autos misschien?je kon deze downloaden maja de garages enz moeten er ook op worden aangepast denk ik
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Stel dat ik die Logitech koop ipv de MS versie, heb ik dan met mn huidige PGR3 wel FF?
     
  10. fabrom

    fabrom Fabrom

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb je als je de herfstupdate van je dashboard hebt gedaan ,daar zat het bij.
    Ik speel namelijk met mijn Logitech FX ook de gewone versie van PGR3 met Force Feedback :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  11. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    is de stroomadapter die je moet gebruiken om ff te kunnen ondersteunen bij het pakker met pgr3 inbegrepen lijkt me wel maar tog ff vragen
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup, die zit er bij.
     
  13. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    das mooi bedankt! :)
     
  14. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, misschien wordt het tijd voor een nieuw topic:Xbox 360 Logitech DriveFX Racing Wheel

    Misschien iets voor Tasso,Kaasbever en fabrom ;)

    Jullie hebben in de tussentijd al de nodige ervaring opgedaan met dit stuurtje, dus grijp je kans :b:
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
  16. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook een stuurtje kopen maar ik wete het echt niet welk ik nu moet nemen , :confused: ik wil FF en ik monteer het op mijn bureau en prijs maakt me niet uit , ik wil gewoon weten welke het sterkste en soepelst beweegt :)
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik zelf vind de ms racing wheel erg fijn, en heb zelf geen gekraak of speling zoals sommige beweren meegemaakt, en de FF werkt erg fijn.. en heb hem zelf ook op me bureau gemonteerd en werkt primaaaa mazz
     
  18. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ;) thx , Ik was eerst van plan voor de logitech maar misschien dan toch van ms :) Ik zal het in de vakantie wel bepalen welk ;)
    Bedankt van je positief bericht over het stuurtje van ms ;)
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja als het een fop stuur zou zijn zou ik hem nou niet meer hebben.. en waarschijnlijk die van logi hebben gekocht, dus me mening is niet pro ms ofzo maar ik vind het gewoon erg fijn stuur
     
  20. fabrom

    fabrom Fabrom

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ieder zijn eigen keuze.
    Voor mij is dat de Logitech FX geworden, maar ik had eerst die van MS maar die paste gewoonweg niet op de playseat, maar het is best een goed stuur, hij is alleen wat aan de grote/zware kant (en er zat bij die van mij wat speling op het stuur?)

    Voor mij dus de Logitech FX :thumbs: maar voor een ander die van MS als we maar lekker kunnen racen en verlangen naar Forza2 en Colin McRae Dirt :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina