1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar de ervaringen van het "hanssysyteem" in combinatie met het M$ stuur :D
     
  2. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Hans-system in de bestelling dus mischien ben ik Xwon voor met pics posten.
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 in spanning af :D:9
     
  4. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het trouwens met de tijden? Rij je met zon stuurtje langzamere tijden als met een controller?
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nooit geprobeerd maar het schijnt dat je met stuurtje tig keer beter kan rijden dan met normale controller... zelf dus geen ervaring mee though...

    denk dat het vooral een kwestie van oefenen is maar zodra je eht onder de knie hebt maakt het wel verschil denk ik ja (op de positieve manier dan) ;)
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, mn eerste avond met wheel zit erop...
    Op dit moment komen mn ronde tijden bij lange aan niet in de buurt van mn tijden met controller (niet dat dat records waren ofzo maar goed).

    Je moet jezelf echt weer leren rijden met zo'n ding, vooral het gedoseerd gas geven en remmen voor en na de bochten had ik moeite mee.....

    Maar tegek is het wel! Als je twijfelt om zo'n ding te kopen (of het nu de Logitech of MS is), gewoon doen! PGR3 gaat weer vaker online wat mij betref \o/
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Met PGR3 ben ik met de meeste auto's even snel als met de controller. Met de F50GT ben ik wel iets sneller met controller. Maar ik heb laatst een 2de tijd van de wereld gereden met de Gallardo SE op Test Track en ik sta als 4de gekwalificeerd van Europa met de Lamborgini Tournament. Het is dus zeker mogelijk top 10 tijden te rijden.
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dat was mijn 2e tijd met de Gallardo SE}:] maare ik ben zeker halve seconde langzamer met stuur als met controller, me bochtsnelheid ligt vele malen hoger met controller als met stuur
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  9. boatfreak

    boatfreak Guest

    maar het is gewoon gaver met een stuur :D
     
  10. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het frame een tijdje geleden bij Hans opgehaald. Hij zei toen al dat ie de prijs met 20 euro wilde verhogen. Zou dus best kunnen kloppen dat ie de prijs heeft verhoogd. Ik ben verder trouwens zeer tevreden zoals ik al eerder aangaf
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nou vindt jij.. als ik er niet sneller mee ben vind ik het niet gaver, tis gewoon wel leuk :)
     
  12. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa beleving vind ik het zeker gaver met stuur. racespellen met controller hebben mij nooit geboekt, maar met stuur kan ik me er wel mee vermaken, maarja ieder zijn ding he
     
  13. boatfreak

    boatfreak Guest

    Ik vind toch dat de speelervaring boven je prestaties komt! Want een saai spel waar je de beste in bent is ook niet iets om trots op te zijn. En ja, ik heb ook een Wii gekocht:+

    _0/
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou ik heb met controller meer plezier, omdat ik simpelweg gewoon een stuk lekkerder rijd, dus die theorie van jouw klopt in mijn geval niet helemaal, tis een mix van snelle tijden met goed rijgedrag met controller wat mij juist de leuke speelervaring geeft _0/
     
  15. boatfreak

    boatfreak Guest

    @insane/erret: achja ieder zijn eigen mening he ;)

    Nou ik heb hem :D erg gaaf hoor! gigantisch grote doos met superveel plakband haha. Tijden zijn idd een stuk langzamer en moest wel weer even 'opnieuw' leren rijden. Maar over een poosje zal het vast een stuk beter gaan :D. PGR3 word opnieuw ontdekt nu door mij lol:thumbs: Kan niet wachten op volgende goeie racegames.

    Welke games ondersteunen het stuur nog meer btw?

    _0/
     
  16. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een beetje of topic.
    Maar is er al bekend of de logitech g25 ook gaat werken op de xbox 360, en dan vooral voor gtr en forza2 ?
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet gebeuren ben ik bang
     
  18. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook bang voor, toch wel jammer dat er niet gewoon een goed stuur wordt uitgebracht die op meerdere platformen werkt.
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook nog steeds dat ik mijn pro op de 360 kan gebruiken maar ik vrees het inderdaad dat dat nooit gaat gebeuren.
    En volgens mij moet dat heel makkelijk te doen zijn door een firmware op iets anders
     
  20. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook ik bedoel dat "speciale" logitech 360 stuur zal wel niet zo "speciaal" zijn.

    dat gedoe had ik toen ook al op de ps2 heb toen mijn rode momo stuur moeten inleveren voor een dfp toen gt4 uitkwam
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina