1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    idd het gaat een beetje naar rechts, en het hinderd ook niet zo;)
    Maar ik vindt dat kraken en alsof er iets stuk zit vanbinnen zo raar :confused:
    En ik kan er ook niet mee rijden :)
     
  2. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    kwestie van oefenene
     
  3. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb de Playseat van Hanssystems alvast besteld. Nu nog een stuurtje.
    En een xbox360... haha
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet schelden hé.
    Hansystems is geen playseat dat is gewoon een merknaam en je merkt het ook in de prijs;) ;) ;) ;) ;) ;)
     
  5. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm het MS stuur incl PGR3 is nu te koop voor 118 euro. Elders is ie nog steeds 135? Of is ie overal goedkoper geworden?
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijdag ook maar eens een Hanssystem ophalen, reviews komen zondag wel ofzo :)
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijdag ook maar eens een Hanssystem ophalen, reviews komen zondag wel ofzo :)
     
  8. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, heb ik hem morgen :)
    Iemand nog enig idee of de MS wireless in prijs is gedaald? Ik ga sowieso morgen ff naar Mediamarkt, kijken wat ie daar kost in combi met een xbox360! :)
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zover als ik weet is ie nu nog 129, als je wil handelen over prijs in de MM wens ik je succes... Ik zal mn kansen wagen in een lokale gameshop om wat extra's te krijgen ofzo (of probeer het allebei ;) )
     
  10. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gisteren ook in het bezit gekomen van de Wireless Racing Wheel....en ik moet zeggen dat ik het een fantastisch apparaat vind (moet wel zeggen dat ik nooit een racing wheel voorheen heb gehad).

    Ben nu momenteel aan het bekijken of ik een Hans System ga aanschaffen (via de Marktplaats advertentie daar ie daar staat voor 35 Euri ipv. de website).
    Iemand al toevallig in het bezit ervan...???
     
  11. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig net het Hanssystem binnen. Ik moet zeggen dat het een erg solide en eenvoudig apparaat is. Het is met het WRW wel even passen en meten qua dikte. Ik heb er een blok hout tussen gedaan om te zorgen dat het WRW stevig vast zit. Kortom voor 45e incl verzenden, perfect apparaat _O_
     
  12. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje. Is hier iemand die Test Drive speelt met het MS stuurtje?

    Zou diegene mij willen vertellen welke settings die heeft gebruikt ( Sensitivity en Linearity (ofzoiets). Ik heb nu de hele tijd het gevoel dat ik iets niet goed heb staan. Ik weet dat het ook een kwestie van persoonlijke smaak is maar dan heb ik iets om mee te vergelijken!

    En weet iemand of en wanneer er een patch komt voor de Force Feedback in dit spel ?.
     
  13. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Rodmansan:
    Ik ben sinds een aantal weken in het bezit van HansSystem en zeer tevreden(dit staat ook al eerder in dit topic incl spelervaringen met PGR3 en FM).

    Heb het DriveForceFX stuurtje wat er perfect op past.

    Wat ik vooral fijn vind is dat je hem zo neerzet, ff spelen en hup weer aan de kant.

    Ik heb overigens het klitteband voor de pedalen in vierkantjes opgeplakt, zodat je de pedalen nog kan verstellen in de lengte richting.

    @patsem:
    Zover ik weet is er nog geen juiste instelling voor elkaar te krijgen in TDU, dat wordt helaas op de patch wachten(alleen wanneer???).
     
  14. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0

    foto's? :)
     
  15. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook binnen!
    Ziet er netjes uit. Zodra ik hem in elkaar heb, plaats ik ff een fotootje.
     
  16. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk das praat
     
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vorige week vrijdag ook maar een Hans System Stuurhouder besteld.

    Wat is de gemiddelde wachttijd qua levering van dit product...oftewel....wanneer kan ik dit ding verwachten...???
     
  18. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em een paar dagen nadat het geld was overgemaakt.
     
  19. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de xbox360 nog niet (shame on me!!), maar ik kan wel alvast een foto maken van het pakketje voor wie dat wil ;)
     
  20. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de hanssystem nu ook en voor de prijs is ie uitstekend. je moet hem dan ook niet gaan vergelijken met een echte playseat.. want die is en blijft beter maar ook oncourant groot.. dit schuif ik de hoek in en heb ik er verder geen last meer van.

    ik zal morgen als ik thuis bent wat plaatjes schieten voor jullie. :)

    (en dus meteen de Digicam onder t stof vandaan halen :+ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina