1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Nogmaal dat is een misverstand over de playseat.
    De stoel klap je in en het frame kan je in elkaar schuiven en zet het ook in de hoek.
     
  2. mbe

    mbe Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hanssystem afgelopen woensdag besteld en ook toen het geld overgemaakt. Wanneer het geld binnen zou zijn zou het pakket worden verzonden werd mij verteld, maar hij is nog niet verstuurd. Ik heb vandaag gemaild met de vraag of hij het overgemaakte bedrag heeft gezien, helaas heb ik nog geen reactie ontvangen..
     
  3. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    waarneer post nou iemand die foto's van het ms stuur met het hanssysteem?
     
  4. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al foto's van het ms stuurtje in combinatie met het hanssysteem?
     
  5. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik mn xbox360 heb... ;) Hij is besteld, maar nog niet binnen..
     
  6. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou eens ff geduld heb klein kind (sommiger mensen werken misschien) dan zal ik nu mijn foto's posten..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    niet bij allemaal.. als je er nou net een had met zon mooi sportstoel erop gemonteerd dan kan je hem dus niet inklappen, zoals ik dus.. ontiegelijk lomp ding. jij hebt het waarschijnlijk over die scharminkels met zon klapstoel erop gemonteerd.

    (of ik had gewoon een oud lomp ding :+)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit, kun je ook even wat ervaringen posten?
    Heb je de gas en rempedalen los of vast zitten? (indien vast, hoe?)
    Klemt de klem goed aan het dunne metalen plaatje of ga je er nog een plankje voor extra stevigheid aan monteren?
     
  8. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het metalen plaatje wat verdikt door er een dik stuk rubber op te plakken. onderop heb ik een blok hout geplakt op de plek waar je hem vastdraait.

    misschien dat ik nog wat dikke rubbers toevoeg aan de zijkanten van de metalen plaat zodat ie 0.0 mm kan verschuiven

    pedalen ziiten met de klittenband strips vastgeplakt op de plaat.

    werkt perfect !
     
  9. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal het stuur volgende week, misschien kunnen jullie een lijstje plaatsen wat er precies benodigd is aan hout, rubbers en diktes hiervan? Thnx :)
     
  10. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het stuur echt top
     
  11. mbe

    mbe Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb de hanssystem vandaag ook binnengekregen, en ik moet zeggen dat je wel waar voor je betaalde geld krijgt. Alles voelt solide aan en de houder vangt alle krachtige stuurbwegingen die je maakt goed op, alleen verschuift het WRW een beetje als je het direct aan de stuurhouder vastmaakt, zonder er iets tussen te plaatsen. Dus heb ik er voorlopig een stuk oud vinyl wat nog over was tussen geplaatst en nu beweegt het nauwelijks meer, ik ondervind er in elk geval geen hinder van. Het sturen gaat nu echt heel lekker. De pedalen zitten vast met klittenband, zodat deze ook niet meer verschuiven, en dat is al een grote verbetering. Al met al tot nu toe een goede aankoop!!
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    die fotos zien er goed uit :D damn de aanschaf van dat ding word nu wel heel verleidelijk :9 is het, het geld echt waard mensen of kan ik net zo goed doorrijden met mijn controller?
     
  13. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook wel graag willen weten.
    En iemand zei datie een review zou schrijven, is de review van hanssystem al online? \o/
     
  14. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    In het kader van pimp my .....

    Ik miste op de Logitech FX nogal het rempedaal gevoel zoals je hem wel in de auto voelt.

    Om weerstand op dat rempedaal te krijgen ben ik met wat verschillende materialen aan de gang geweest. De oplossing is vrij simpel geworden(en in Forza rijd ik nu seconden van me tijd doordat het remmen veel gedoseerder gaat).

    Ik zal kijken of ik er een foto van geupload krijg(krijg iedere keer van die thumbnails op het forum)

    Wat heb je nodig:

    -schuim(dat zwart/grijze spul wat vaak in een doos zit ter bescherming van een produkt)
    -isolatie tape
    -schaar

    knip een 3 a 4 tal stroken schuim van 10x4 cm, rol deze op en draai er tape losjes er omheen.
    Plaats het rolletje in het midden onder het rempedaal, en tape het vast.

    Heb er ondertussen een 8 tal uren mee gereden en hij zit nog steeds(en mocht ie los gaan dan kost je dat hooguit 20 cm tape.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Kan jij rijden dan in Forza? Bij mij stuurt de FX veelste gevoelig.
     
  16. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    JeePee, ik heb geen last van overgevoelige reactie bij het sturen.

    Ik heb met dat kleine zwarte knopje rechts van de D-pad de goede stand gevonden.

    En als ik het feedback verhaal vergelijk tussen PGR3 en FM dan geeft FM een veel betere feedback. Ik merk dat het beste als je net uit een bocht kom en het gas er op zet, dan voel je de slip en op het moment dat de auto grip krijgt dan voel je dat ook duidelijk in het stuurtje(is een beetje moeilijk te omschrijven, het is net als met karten, teveel gas en je hebt een los gevoel totdat je met je gas juist doseert dat de banden weer grip hebben, dan geeft het stuur heel duidelijk dat rechtdoor gevoel, en dan het gas er vol op)

    In PGR zit ik coninue te corrigeren, dat heb ik bij FM niet.

    PS,

    Hoe krijg ik ook alweer foto's op de juiste manier in het forum geplakt, ik krijg alleen die thumbnail voo elkaar.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    De FX is heeft 2 standen:
    Minder gevoelig en gevoelig.
    Op minder gevoelig hoef ik in Forza maar zo'n 100* te draaien (van de 180* die het stuur aankan) en met gevoelig maar zo'n 40*. Best brak dus...
     
  18. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Vaag! Ik heb er toch echt 4. tenminste als ik kijk naar het aantal keren dat ik het knoppie druk dan geeft die groene led aan de bovenkant toch echt 4 keer een ander ritme. Zo uit me hoofd is dan de langzame led degene die mij al dat rij plezier geeft. FF checken, ben nu niet in de mogeljkheid om het stuur te proberen.

    Ik zal morgen de juiste instellingen posten.

    Als ik in een haarspeld zit ik toch echt op maximale uitslag op het stuur. Bv New York daar zitten een paar bochten in die zo kort zijn dat je echt de maximale stuuruitslag nodig hebt, die heb ik ook.

    Erg vaag!
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 standen, waarvan de minst gevoelige (die het snelst knippert) alleen bruikbaar is. Als je de andere gebruikt gaat het stuur flippen en als je in die standen het stuur 1 graden beweegt dan gaat hij al ontiegelijk hard naar die kant toe. En als je eenmaal verder bent dan die ene graad dan gaat het wel gewoon soepel :confused:. Oftewel, ik weet niet wat logitech bedacht had met dat knopje, maar het werkt iig niet. Owja, en het stuur zal NOOIT force feedback ondersteunen, omdat hij alleen maar vibratie heeft. En ik ga hem dus verkopen omdat ik met Forza 2 WEL force feedback wil hebben.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Hij heeft gewoon FF hoor. Hij is alleen niet zo krachtig. De MS waarschijnlijk ook niet. Heb je het stuur nog? Stuur dan eens met je pinken, dan voel je het stuur tegenwerken ;) Vibration Feedback is toch echt iets anders. Tuurlijk, de FX is geen DFP of G25, maar het is wel FF.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina