1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de G25 wel op de PS3 werkt is goed nieuws :) Ik hoopte al dat ie zou werken, maar had er nog nix overgelezen. Maakt het intressanter om de PS3 (tzt) te kopen :) Inderdaad jammer dat ie niet op de 360 werkt, maar dit had ik ook niet verwacht.

2. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik wil ook een racestuur voor mijn xbox 360 gaan aanschaffen. ik begrijp dus dat dit microsoft stuur voor de xbox 360 de beste keus is. Ik lees dat bij bijvoorbeeld de logitech de force feedback niet lekker werkt.
    Nu zie ik alleen packs in combinatie met pgr3. Ik heb pgr3 al en ook alle updates voor mijn xbox 360 dus ik heb die pack niet nodig. Weet iemand of er ook een zonder komt en zo ja wanneer en hoe duur die dan is?

alvast bedankt voor de hulp.

3. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is nog niks bekent over het stuur los zonder pgr ,ik hoop dat het met forza 2 in een pak komt:thumbs: maar hier is nog niks over bekent.
    de force feedback bestaat volgens mij niet in het logitech stuurtje tenminste niet zo krachtig als in het microsoft stuurtje.

4. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt. Dan ga ik inderdaad maar voor het microsoft stuurtje. Jammer dat er nog niks over bekend is. Ik las namelijk op andere sites wel dat hij er ook zou komen en ongeveer 100 euro zou gaan kosten. Ik heb namelijk al pgr3 dus een tweede versie is een beetje onzinnig.
    Aangezien forza motorsport 2 pas over een tijd uit komt denk ik niet dat ze meteen met een pack gaan gooien.

5. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik dus ook. Ik ga er even van uit dat er niet meteen een pack zal zijn en ik wel meteen de game wil spelen. Dus ik heb er een 2e hands gekocht met PGR3 er bij want ik had die nog niet.

6. JeePee

JeePee Guest

Nooo waaay. De G25 heeft de mogelijkheid om je armen te breken.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vandaag ook MS wireless wheel gekocht (icm. met pgr3 ). En het voegt toch zeker wat aan de race ervarging toe _O_ Veel oefenen tot FM 2 komt!

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net dus de logitech drive fx gehaald .. ik ben opzich niet zo'n racefanaat maar ik vind het toch een hele toffe toevoeging voor racegames !

en voor 5 tientjes vind ik het toch wel meevallen allemaal .. opzich een redelijke force feedback voelt best wel lekker aan eigenlijk !

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier ook iemand die Logitech Drive FX ??

PGR 3 doet het er prima mee .. alleen ik krijg Need for Speed : Carbon er maar niet goed ingesteld mee :confused:

alles geprobeer maar geen enkele keer staan de instellingen goed :mad:

10. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    need for speed ondersteund dit volgens mij ook niet..

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n idee had ik al .. wel vaag voor een race game :confused:

12. JeePee

JeePee Guest

Dan heb je het wel over NFSU hè... misschien wel de minst kwalitatieve racegame ever :9

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    true .. maar wel lekker arcade :9

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Graphics vind ik toch niet zo zeer slecht hor bij NSFU, voor die tijddan he

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar gaat ook om de Gameplay denk ik wat hij bedoelt .. grafisch is ie niet heel slecht nee maar te Arcade voor de Hardcore raceliefhebbers

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hhaa, en een beetje te makkelijk, als je op normal dee fzo haalde ik ze altijd 1 ronde in :p

17. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe microsoft ermee omgaat als je van het wireless racing wheel de verpakking niet meer hebt.

Ik las namelijk ergens anders dat je die bijna niet fatsoenlijk eraf kreeg.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan kun je niks, want je moet de verpaking wel kunnen laten zioen volgens mij, anders denken ze dat je hem van iemand gejat hebt ofzo, en anders het BONNETJE bewaren

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Je hebt gewoon garantie op dat ding ook al heb je je bonnetje niet meer!

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je het bonnetje ofzo neit meer hebt, kun je toch niks bewijzen of heb ik dat nouw? Ze vragen toch altijd het bonnetje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina